Polski homo galericus.

Data: 2014-06-18 16:50:41
Autor: Marek Woydak
Polski homo galericus.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xhmvlqve50oqoastevep-komputer...
# Polaki, biedaki, galeriaki. Mamy więcej galerii handlowych niż w bogatej
Europie. I mniej pieniędzy na zakupy niż oni

--

To nie do konca tak. Przeciętny Europejczyk czy Amerykanin za cholerę nie kupiłby towarów gdyby kosztowały taką część pensji jak w Polsce. Zauważyłem, że nasi krajanie liczą każde euro i każdego dolara w zagranicznych marketach, a są rozrzutni kiedy szaleją z wózkiem w miejscowości z której pochodzą. A co, k..wa nie stać mnie? Niech ta ruda małpa, niech ten łysy palant zzielenieje przy kasie kiedy zobaczy nasze zakupy!

MW (czasowo IL)

Polski homo galericus.