Polski interes.

Data: 2013-02-25 03:01:17
Autor: Marek
Polski interes.
On Feb 25, 2:02 am, Michał <mi...@onet.pl> wrote:
  Strategiczny.
  Wspomniałem kiedyś o tym. Słuchając programu Tv Trwam o planach
stworzenia państwa federalnego z udziałem Polski nie wyszło mi to
zgodnie z tym jak powinna wyglądać rola Polski w świecie. Teoria "świat
to człowiek" do jakiej doszedłem gdzie sytuowała by Polskę? Na tyle na
ile wiem jako serce. Obecnie jakby się je dławi (rurociąg tzw. północny
- coś jakby bypass - tu wymagana jest opinia lekarza), jakie są tego skutki?

Nie pij tyle...bo bypassy ci nie pomoga.

Data: 2013-02-25 14:27:05
Autor: Michał
Polski interes.
W dniu 2013-02-25 12:01, Marek pisze:
[...]

  "Nie pij Piotrek, nie pij w piątek, piątek zły jest na początek ..". ..?

Polski interes.