Polski jeździec w górach Fagaras, Rumunia - czy ktoś zna człowieka?

Data: 2010-10-01 01:08:05
Autor: #:-) gps
Polski jeździec w górach Fagaras, Rumunia - czy ktoś zna człowieka?
Tak z ciekawości - w dniu 8 sierpnia 2010 na podjeździe od południowej strony na drodze Transfagaraskiej przemknął obok nas rowerzysta z ExtraWheelem. Miał na antence polską flagę. Czy ktoś się rozpoznaje, albo zna koleżkę?

http://picasaweb.google.pl/gps1111/MysteriousRider#

#:-)
gps

Data: 2010-10-01 01:27:44
Autor: DĹźejm
Polski jeździec w górach Fagaras, Rumunia - czy ktoś zna człowieka?
Tak z ciekawości - w dniu 8 sierpnia 2010 na podjeździe od południowej strony na drodze Transfagaraskiej przemknął obok nas rowerzysta [...]

Fotki jak z monitoringu ;).

Data: 2010-10-01 07:54:01
Autor: bans
Polski jeździec w górach Fagaras, Rumunia - czy ktoś zna człowieka?
W dniu 2010-10-01 01:27, Dżejm pisze:

Fotki jak z monitoringu ;).

Jak zdjęcia UFO ;)

--
bans

Data: 2010-10-01 08:09:19
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Fri, 01 Oct 2010 01:08:05 +0200, #:-) gps napisał(a):

http://picasaweb.google.pl/gps1111/MysteriousRider#

A mógłbyś powiększyć i wyostrzyć :) Od razu przypominają mi się łamerykańskie filmy na których takie triki robili.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-01 11:09:49
Autor: zly
Dnia Fri, 1 Oct 2010 08:09:19 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisał(a):

A mógłbyś powiększyć i wyostrzyć :) Od razu przypominają mi się łamerykańskie filmy na których takie triki robili.

Śmiej się śmiej :>
http://www.youtube.com/watch?v=jS7usnHmNZ0&feature=player_embedded
--
marcin

Data: 2010-10-01 08:47:17
Autor: shoot
On 1 Paź, 11:09, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

> A mógłbyś powiększyć i wyostrzyć :) Od razu przypominają mi się
> łamerykańskie filmy na których takie triki robili.

Niezły ten nowy fotoszop!

http://yfrog.com/ed79406717j

Data: 2010-10-01 14:27:02
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Fri, 01 Oct 2010 11:09:49 +0200, zly napisał(a):

Śmiej się śmiej :>
http://www.youtube.com/watch?v=jS7usnHmNZ0&feature=player_embedded

Ale to dopiero teraz się pojawiło, zanim wejdzie do handlu trochę potrwa. I w sumie nie każdy raczej będzie to miał. Ciekawe kiedy będą z tym filmy, a potem tylko ostrzyć jak w filmie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-01 10:48:31
Autor: Menel
Polski jeździec w górach Fagaras, Rumunia - czy ktoś zna człowieka?
To się podłączę:
Chocim 2010.08.11 godzina 19:15
http://www.menel13.yoyo.pl/chocim1.jpg
http://www.menel13.yoyo.pl/chocim2.jpg
Znamy?

Data: 2010-10-01 04:41:14
Autor: shoot
Polski jeździec w górach Fagaras, Rumunia - czy ktoś zna człowieka?
Zna, podrzuciłem mu link ;]

Data: 2010-10-01 22:42:08
Autor: Marcin
Polski jeździec w górach Fagaras, Rumunia - czy ktoś zna człowieka?
No normalnie niedługo strach się będzie gdzieś ruszyć, bo potem człowiekowi zdjęcia wywloką ;-))

Ja w każdym razie pozdrawiam rowerowców, których widziałem w Wilnie pod Wzgórzem Giedymina, a potam mijałem na szosie koło Sejn. Fotek nie mam ;)

Marcin

Polski jeździec w górach Fagaras, Rumunia - czy ktoś zna człowieka?