,,Polski" kandydat na króla Europy uczepiony niemieckiej spódnicy

Data: 2017-03-09 13:40:50
Autor: prezydent San Escobar
,,Polski" kandydat na króla Europy uczepiony niemieckiej spódnicy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://www.kontrowersje.net/tusk_przy_otwartej_kurtynie_pokaza_jak_si_w_polsce_szmaci_a_ca_a_rpiii

Tusk przy otwartej kurtynie pokazał, jak się w Polsce szmaciła cała RPIII

Ale co robić jak polski kandydat (tj. polskiego rządu, bo Suweren uważa
inaczej) działa w interesie Soviet Union?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 10:06:24
Autor: RomanR
W dniu 2017-03-09 o 13:40, prezydent San Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Kto to jest "Suweren" i skąd wiadomo, co uważa ?

Data: 2017-03-10 13:00:40
Autor: prezydent San Escobar
RomanR <rumian@outlook.com> napisał(-a):

> Ale co robić jak polski kandydat (tj. polskiego rządu, bo Suweren uważa
> inaczej) działa w interesie Soviet Union?

Kto to jest "Suweren" i skąd wiadomo, co uważa ?

W zasadzie nawet mało inteligentni wiedzą co to są sondaże. Dziwne że nie
ogarniasz.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 10:38:44
Autor: RomanR
W dniu 2017-03-10 o 13:00, prezydent San Escobar pisze:
RomanR <rumian@outlook.com> napisał(-a):
(...)
Kto to jest "Suweren" i skąd wiadomo, co uważa ?

W zasadzie nawet mało inteligentni wiedzą co to są sondaże. Dziwne że nie
ogarniasz.

Nie czytam sondaży, bo z reguły są robione na zamówienie na potrzeby propagandy, więc może mnie nierozgarniętego zechcesz pan doinformować, kto to jest ten "Suweren" ?

Data: 2017-03-13 11:38:46
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Nie czytam sondaży, bo z reguły są robione na zamówienie na potrzeby propagandy, więc może mnie nierozgarniętego zechcesz pan doinformować, kto to jest ten "Suweren" ?

Masz rację, sondaż robił... pisowski CBOS :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-13 14:11:57
Autor: RomanR
W dniu 2017-03-13 o 11:38, prezydent San Escobar pisze:
[...]

To dla mnie bez znaczenia - niczyim sondażom nie ufam, ale dlaczego nadal unika pan wyjaśnienia, kto to jest ten "Suweren" ?

Data: 2017-03-14 09:40:41
Autor: prezydent San Escobar
,,Polski" kandydat na króla Europy uczepiony niemieckiej spódnicy
Mon, 13 Mar 2017 14:11:57 +0100, w <oa65qv$4hk$1@news.agh.edu.pl>, RomanR

> Masz rację, sondaż robił... pisowski CBOS :D :D

To dla mnie bez znaczenia - niczyim sondażom nie ufam,

Którą z trzech mądrych małp jesteś?

ale dlaczego nadal unika pan wyjaśnienia, kto to jest ten "Suweren" ?

Wg narodowej nomenklatury -- naród. Ten, który nie poległ.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-14 10:36:51
Autor: RomanR
W dniu 2017-03-14 o 09:40, prezydent San Escobar pisze:
(...)

> Którą z trzech mądrych małp jesteś?

> Wg narodowej nomenklatury -- naród. Ten, który nie poległ.

To znaczy który ?

Ten historyczny od Mieszka, który niedawno walczył w AK z hitlerowskimi Niemcami, a potem z sowiecką okupacją cierpiąc tortury od polskojęzycznej wspólnoty rozbójniczej, wiernie wysługującej się pierwszemu i drugiemu okupantowi za przywilej pasożytowania, a teraz wysługuje się znowu Niemcom, aby utrzymać przywileje ?

A swoją drogą, jak można na podstawie manipulowanych sondaży wiedzieć, czego chce "Suweren" ??

Data: 2017-03-14 11:12:35
Autor: prezydent San Escobar
,,Polski" kandydat na króla Europy uczepiony niemieckiej spódnicy
RomanR <rumian@outlook.com> napisał(-a):

A swoją drogą, jak można na podstawie manipulowanych sondaży wiedzieć, czego chce "Suweren" ??

Jak dla ciebie wszystko jest manipulowane (nawet pisowskie sondaże CBOS! ;) ),
to pilnuj lodówki. Kto wie co ci tam producent wsadził :)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 10:50:21
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
> [...]

Kto to jest "Suweren" i skąd wiadomo, co uważa ?

W zasadzie nawet mało inteligentni wiedzą co to są sondaże. Dziwne że nie

A gdzie PO (i wcześniej PiS) miało sondaże że Suweren nie chce WP w Iraku?
_Bardzo_ głęboko w dupie Sejmowej większości.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-11 08:31:14
Autor: Pajdak

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

jak nie wiesz to wroc do szkoly po pieniadze

bo zostales oszwabiony

Coż, o tobie można jedynie powiedzieć: natione Polonus, gente Ruthenus.

--
Lepudruk

,,Polski" kandydat na króla Europy uczepiony niemieckiej spódnicy