Polski rząd nie obchodzi śledztw o ws. katastrofy!

Data: 2010-04-24 10:37:01
Autor: Tomy M.
Polski rząd nie obchodzi śledztw o ws. katastrofy!
Szef Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych oskarżył polski
rząd o totalną bezczynność w tej sprawie!

http://wolnemedia.net/?p=21353

Tomy M.

Data: 2010-04-24 10:43:51
Autor: u2
Polski rz±d nie obchodzi ¶ledztwo ws. katastrofy!
W dniu 2010-04-24 10:37, Tomy M. pisze:
Szef Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych oskarżył polski
rz±d o totaln± bezczynno¶ć w tej sprawie!

http://wolnemedia.net/?p=21353

Można napisać, że Klich oskarża Klicha i nie jest to dowcip tylko
poważna sprawa :

http://www.wprost.pl/ar/193336/Balagan-w-Rosji-Szef-komisji-oskarza-ministra-Klicha/

"Szef Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych Edmund Klich mówi o
"zmuszaniu go do współpracy z prokuratorami", "braku jakiekolwiek pomocy
ze strony rz±du" i "chaosie panuj±cym w Rosji". Jest też zdania, że
jeste¶my petentem w tym ¶ledztwie. - Tak nie musiało być - przekonuje.

Klich, już po powrocie z Moskwy, ujawnił w rozmowie z reporterem TVN24,
że w Rosji panował wielki bałagan.
- Nie mieli¶my żadnego wsparcia. Na moj± pro¶bę do ministra Bogdana
Klicha, że nie mam jeszcze tłumacza, dostałem odpowiedĽ: "to co pan robi
tam od trzech dni. To pan powinien go sobie załatwić". Dalej pan
minister Klich powołuj±c się na swoje rozporz±dzenie zmuszał mnie wprost
do współpracy z polsk± prokuratur±."

Data: 2010-04-24 11:38:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Polski rz±d nie obchodzi ¶ledztwo ws. katastrofy!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bd2af48$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

No to minister miał całkowit± rację.

Data: 2010-04-24 11:46:31
Autor: u2
Polski rz±d nie obchodzi ¶ledztwo ws. katastrofy!

No to minister miał całkowit± rację.

To się dopiero okaże kto ma rację.

Teraz spotkał się z Iwanowem, kreowanym kiedy¶ na następcę Putina. Obaj
to czeki¶ci, dlatego nigdy nie należy im dowierzać i padać im w objęcia :

http://www.wprost.pl/ar/193354/Iwanow-Rosji-zalezy-aby-wykluczyc-wszelkie-spekulacje-i-insynuacje/

"Bastrykin poinformował, że w ramach ¶ledztwa przesłuchano już ponad 60
¶wiadków katastrofy i wykonano ponad 300 ekspertyz s±dowych. Tylko w
Smoleńsku pracowało 70 ¶ledczych, a w Moskwie - ponad 50 - dodał.
Bastrykin o¶wiadczył też, że weryfikowane s± wszystkie możliwe wersje
tragedii.

O tym, że "nie ma żadnych w±tpliwo¶ci, iż wszystkie przyczyny katastrofy
zostan± wyja¶nione" zapewniła także Anodina.

Minister Klich ma udać się także do siedziby MAK, gdzie Anodina zapozna
go z dotychczasowymi ustaleniami."

Data: 2010-04-24 11:37:48
Autor: jadrys
[...]

Rząd RP nie jest od prowadzenia śledztw.

Data: 2010-04-24 12:46:30
Autor: ColgatesBilly

--

Za to z pewnoscia jest od tego... PREMIER Rosji  ;)

PS kurcze, to juz za latwe... podwyz mi troche poprzeczke
( przy okazji taka aluzja do dzisiejszego meczu ;)

P-KoL

Data: 2010-04-24 11:56:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-24 11:46, ColgatesBilly pisze:
[...]

Wiesz Billy,  mnie takie deklaracje rzÄ…du co do prowadzenia różnych Ĺ›ledztw/dochodzeĹ„ tylko wk...wiajÄ…. Jest to najnormalniejsze wywieranie presji i wtrÄ…canie siÄ™ w kompetencje organĂłw do tego powoĹ‚anych. Dla dobra Ĺ›ledztwa to premier/rzÄ…d nawet nie powinien siÄ™ o tym wypowiadać..

A co do meczu - jest tylko jeden scenariusz - zwycięstwo Kolejorza..

Data: 2010-04-24 13:23:17
Autor: .[he®sk]
On Sat, 24 Apr 2010 10:37:01 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

Szef Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych oskarżył polski
rz±d o totaln± bezczynno¶ć w tej sprawie!

 kololes chcial zaistniec w mediach i wyszedl na glupka.

--

 HeSk

Data: 2010-04-24 13:23:18
Autor: .[he®sk]
[...]

 zapomiales dodac, ze szef wyszkolenia wysmial edmunda.

--

 HeSk

Data: 2010-04-24 18:11:01
Autor: Tomy M.
Użytkownik "".[he®sk]"" <'wc15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:dbi5t5d3m0q1a89h42km6iakcr4utano8c4ax.com...

zapomiales dodac, ze szef wyszkolenia wysmial edmunda.

A jakĹĽe by inaczej. Tylko ĹĽe CHUJ MNIE TO OBCHODZI.

Tomy M.

Data: 2010-04-25 11:58:50
Autor: '{he®sk}
On Sat, 24 Apr 2010 18:11:01 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

>zapomiales dodac, ze szef wyszkolenia wysmial edmunda.

A jakże by inaczej. Tylko że CHUJ MNIE TO OBCHODZI.

 dlaczego jestes wulgarny? nie potrafisz inaczej ?

--

 HeSk

Polski rząd nie obchodzi śledztw o ws. katastrofy!