Polski samochód podbije światowe rynki!

Data: 2012-04-19 13:09:42
Autor: Robson
Polski samochód podbije światowe rynki!
W dniu 2012-04-19 12:21, kamil pisze:

http://www.autocentrum.pl/prezentacje/elektryczny-samochod-z-polski-romet-4e/#art

Samochód elektryczny, który nie rozwinie nawet przepisowej prędkości
miejskiej. A potem dziwią się ludzie, skąd dowcipy o polskim wynalazcy
latarki na baterie słoneczne..

Czy ja nie umiem czytać, czy piszący artykuł to nieuk?

Na jednym cyklu ładowania ma przejechać 120km. Akumulatory do wymiany po 800 cyklach. Ze zwykłego przemnożenia wychodzi mi 96000km. W rzeczywistości będzie dużo mniej.
Redaktorek napisał "co odpowiada dystansowi blisko 100 tysięcy kilometrów".
więc jak jest naprawdę?

Data: 2012-04-19 13:11:52
Autor: elmer radi radisson
On 2012-04-19 13:09, Robson wrote:

[...]

A czy 96kkm to nie jest blisko 100kkm? Jakbys kupowal samochod od kogos
z takim przebiegiem pewnie sam byc powiedzial "panie, ale to prawie stowa jest".

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-04-19 13:42:14
Autor: Robson
W dniu 2012-04-19 13:11, elmer radi radisson pisze:
On 2012-04-19 13:09, Robson wrote:

[...]

OK, jest, my fault, czas na kawę ;)
Ciekawe ile wymiana akumulatorów?

Data: 2012-04-19 15:10:54
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Polski samochód podbije światowe rynki!
Ciekawe ile wymiana akumulatorów?

Pewnie wiecej niz nowy samochod z nowymi aku :]

::f::

Data: 2012-04-19 15:22:13
Autor: neoniusz
W dniu 19.04.2012 13:42, Robson pisze:
Ciekawe ile wymiana akumulatorów?

Pewnie tyle co wymiana tuszy na oryginalne w nowej drukarce ;)
Czyli bardziej się opłaca kupić nową.

Polski samochód podbije światowe rynki!