Polski samochód podbije światowe rynki!

Data: 2012-04-19 12:51:14
Autor: kogutek
Polski samochód podbije światowe rynki!
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

http://www.autocentrum.pl/prezentacje/elektryczny-samochod-z-polski-romet-4e/#a
rt

Samochód elektryczny, który nie rozwinie nawet przepisowej prędkości miejskiej. A potem dziwią się ludzie, skąd dowcipy o polskim wynalazcy latarki na baterie słoneczne..

Nigdy go nie będzie w sprzedaży i dobrze. Załatwili sobie na pewno jakąś
dotację hunijną na badania nad samochodem elektrycznym. Chińczycy zrobili im z
tego co mają 10 sztuk. Zapłacili a resztą się podzielili i kupili sobie za to
normalne samochody. Z ceną ich pojebało. Za tysiąć kupuję cienkiego, byle był
w całości. Już na wlocie mam większy. Za 5 tysięcy cienkiego można doprowadzić
do stanu że będzie w osiemdziesięciu procentach odpowiadał nowemu. Pojedzie
więcej niż 45 i zimą w środku jest ciepło. Resztę do banku na 6% i wystarczy
na benzynę na 10 lat na jazdę po mieście. A jak by dołożyć tysiąc i na gaz go
zrobić....

Data: 2012-04-19 15:07:23
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2012-04-19 14:51, kogutek pisze:

[...]
Ale ty nie jesteś pro-eko z takim podejściem ;)
Przecież dzięki całkowicie czystej technologii elektrycznej (ciekawe  z jakiego źródła ;) ) rybki pływające w całkowicie czystych (ściekach soli ołowiu) w rzekach (Ludowej Prowincji Syczuan) umrą od nadmiaru     kwas hydrohydroksylowego ;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-04-19 14:32:40
Autor: kogutek
Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Przecież dzięki całkowicie czystej technologii elektrycznej (ciekawe  z jakiego źródła ;) ) rybki pływające w całkowicie czystych (ściekach soli ołowiu) w rzekach (Ludowej Prowincji Syczuan) umrą od nadmiaru     kwas hydrohydroksylowego ;)

Walą mnie te rybki. Jak wyrzucałem pety przez okno tak będę wyrzucał. --

Polski samochód podbije światowe rynki!