Polski sposób na Lige Mistrzów...

Data: 2010-07-24 15:33:57
Autor: Koriat
Polski sposób na Lige Mistrzów...

Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i28no0$48f$1inews.gazeta.pl...
wyglada tak ,że po sezonie sprzedajemy paru najlepszych graczy a zastepujemy im ludzmi z lapanki i w ostatniej chwili.
Za czasów gdy mistrzostwo zdobywały druzyny z problemami finansowymi moglo to nie dziwic.
Ale teraz gdy czolowymi zespolami zarzadzaja ludzie łapiący się do setki Forebs'a troche to dziwi.
Przecież na wejsciu do Ligi Mistrzow i pograniu 6 meczow w grupie zarabia sie okolo 10 mln Euro.
Tak, wiec dlaczego żaden klub nie odważy wydać 5-6 a może nawet 7 mln euro na transfery. Przeciez to by była inwestycja ktora w przyszlosci dala by zwrot. I chyba ludziom ktorzy dorobili sie swoich fortun nie trzeba tlumaczyc, ze bez zaryzykowania wiekszej kwoty nie odniesie sie sukcesu, przecież sami to przerabiali w swoich biznesach i wyszli na tym dobrze.
Ja to jestem nawet w stanie zrozumieć, że nie chcą wyłożyć tych 5-6 mln euro., bo to ryzyko i takie tam. Ale za cholerę nie jestem w stanie zrozumieć jak można co roku powtarzać te same błędy. Jeżeli dana drużyna ma kwotę X do wydania to dlaczego nie wyda tych pieniędzy przed pierwszym ważnym meczem. Przecież można znaleźć kilku zawodników, którzy reprezentują określoną klasę i są do kupienia za posiadane środki. A tak to liczy się nie wiadomo na co i kończy się to tak jak z Levadią rok temu. Nawet gdyby Wisła rok temu przeszła Levadię to mecz następnej rundy byłby pierwszym meczem dla Alvareza. Tak samo teraz - Lech zagra ze Spartą i dla Tschibamby będzie to debiut w drużynie. Rozumiałbym to jeszcze, gdyby klub negocjował przejście jakiejś gwiazdy, która naprawdę znacząco zmienilaby poziom gry, ale ani Lech w tym roku, ale Wisła w zeszłym nie negocjowała przyjścia jakiegoś super (jak na nasze warunki zawodnika), bo ani Alvarez nie reprezentował jakiegoś super poziomu, ani też Rudnovs nie jest chyba zawodnikiem, ktory posiada nie wiadomo jakie umiejętności.
Pozdrawiam
Koriat

Polski sposób na Lige Mistrzów...