Polski system jest debilny.

Data: 2016-06-16 14:27:27
Autor: Bolkowik
Polski system jest debilny.
Użytkownik "oblany" <oblany@przez.pl> napisał w wiadomości
Jestem rozczarowany i wkurzony już polskim systemem egzaminowania na
kierowcę samochodu osobowego, nie zdaje na lekarza, ani operatora promu
kosmicznego, czy samolotu, nie jestem mordercą za kierownicą, a mimo to
nie mogę tego przejść już trzeci raz.
ciach
jedynie informacje o kraju, który podchodzi do
tematu w rozsądny sposób, Polska taka nie jest.

Polski system jest debilny.
 Im więcej oblanych kandydatów, tym zarobki
egzaminujących i szkolących są wyższe.

Opłaty za powtórne egzaminy powinny być minimalne, symboliczne
i okreslane niezależnie od WORDów.
W ten sposób koszt szkolenia i egzaminowania rozłożony byłby
mniej wiecej równomiernie na wszystkich kandydatów do PJ,
tzn. koszt dodatkowego szkolenia i dodatkowych egzaminów
w pewnym stopniu ponosili by również ci co zdają za pierwszym,
 drugim razem.
Zysk : mniej straconego czasu i pieniędzy, bo WORDy nie byłyby
zainteresowane oblewaniem dla zysku, oblewałyby tylko tych
co faktycznie jeszcze nie opanowali jazdy pojazdem.

Polski system jest debilny.