Polskie BMW zatrzymane do kontroli drogowej w Holandii

Data: 2009-04-29 21:29:20
Autor: zosia.grzybiarka
Polskie BMW zatrzymane do kontroli drogowej w Holandii
Polecam filmik: http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43 tak od 1 minuty zaczyna sie akacja jak zatrzymali do kontroli pelnoletnie BMW z Polska obsada ... Żenua ;/

co tu dużo gadać, polandia to taki sracz motoryzacyjny europy, po takim
Sztokholmie to jeźdżą Bentleye, Astony, Jagi, a po warsiafce jak ktoś
kupi se nufkie funkiel sztukie A6 pińcioletnie prosto z lawety
nieśmiganom to myśli że allaha za kule i anusa chycił :)

hej ho

Data: 2009-04-29 23:27:44
Autor: Alex81
Polskie BMW zatrzymane do kontroli drogowej w Holandii
In article <gtagrg$cdi$3@nemesis.news.neostrada.pl>, zosia.grzybiarka@gmail.com says...
[...]
Jak byłem w Sztokholmie to widziałem też pordzewiałe Toyotki, wieloletnie i nierzadko także cokolwiek nadgnite Volvo i Saaby. A Bentleya nie widziałem ani razu, Astona dosłownie jednego (w DC widziałem więcej :D), natomiast Jagów w PL jest zdecydowanie więcej niż tam...

Ale widzę że w aktualnej trolejskiej modzie jest rzucić jakiś trendy cool tekst o "warsiafce" i dowolnej innej stolicy.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-01 23:35:43