Polskie Klasyki

Data: 2011-12-19 21:25:45
Autor: Artek
Polskie Klasyki
Wyrosłem z forum już kilka lat temu, ale może co poważniejszych, starszych stażem userów taka fotka motocykla, który robi rocznie ponad 2kkm zrobi przyjemność. ;-)

http://artekgs.w.interii.pl/WSK_Z2_1962r.html

Pzdr.
Art.

Data: 2011-12-19 22:14:46
Autor: Hinek
Polskie Klasyki
Użytkownik "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl> napisał

może co poważniejszych, starszych stażem userów taka fotka motocykla, który robi rocznie ponad 2kkm zrobi przyjemność. ;-)

http://artekgs.w.interii.pl/WSK_Z2_1962r.html

Na takim zdawałem egzamin na kat A    :)
Nie pamiętam jednak tego modelu w takim kolorze.
Były wiśniowe albo czarne. Kolor jak na zdjęciu miały
natomiast motorowery Ryś :)
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-20 23:49:31
Autor: erg
Polskie Klasyki

Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4eefa944$1news.home.net.pl...
[...]

Ja tez! Ja tez!
W LOK-u, na takiej czarnej - w '84 albo '85 - musial bym sprawdzic w prawku.
Ale fajna
:)

e.

Data: 2011-12-19 23:55:01
Autor: Arbiter
Polskie Klasyki

Użytkownik "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl> napisał w wiadomości news:4eef9dc8$0$1453$65785112news.neostrada.pl...

http://artekgs.w.interii.pl/WSK_Z2_1962r.html

miałem taką, tylko z chyba 1964 i nazywała się WFM. Silnik ZTCP bardziej jajowaty. Poza tym identyczna.

Bardzo fajny motocykl długo na nim jeździłem - chyba ze 4 lata katowania:)

Data: 2011-12-20 14:13:34
Autor: Magic
Polskie Klasyki
W dniu 2011-12-19 21:25, Artek pisze:
Wyrosłem z forum już kilka lat temu, ale może co poważniejszych, starszych
staĹźem userĂłw taka fotka motocykla, ktĂłry robi rocznie ponad 2kkm zrobi
przyjemność. ;-)

http://artekgs.w.interii.pl/WSK_Z2_1962r.html

Łomatko, ale oczojebna !

Ładne.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-12-20 18:52:42
Autor: Artek
Polskie Klasyki

Łomatko, ale oczojebna !

*** To nie ja wymyśliłem kolor - zasługa wizjonerów z 1962 ;-)

Pzdr.
Art.

Polskie Klasyki