Polskie Klasyki

Data: 2011-12-19 22:14:46
Autor: Hinek
Polskie Klasyki
Użytkownik "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl> napisał

może co poważniejszych, starszych stażem userów taka fotka motocykla, który robi rocznie ponad 2kkm zrobi przyjemność. ;-)

http://artekgs.w.interii.pl/WSK_Z2_1962r.html

Na takim zdawałem egzamin na kat A    :)
Nie pamiętam jednak tego modelu w takim kolorze.
Były wiśniowe albo czarne. Kolor jak na zdjęciu miały
natomiast motorowery Ryś :)
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-20 23:49:31
Autor: erg
Polskie Klasyki

Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4eefa944$1news.home.net.pl...
[...]

Ja tez! Ja tez!
W LOK-u, na takiej czarnej - w '84 albo '85 - musial bym sprawdzic w prawku.
Ale fajna
:)

e.

Polskie Klasyki