Polskie Normy - jak to z nimi jest?

Data: 2017-12-11 16:56:09
Autor: Robert Tomasik
Polskie Normy - jak to z nimi jest?
W dniu 11-12-17 o 10:09, marsel pisze:

To w końcu, która norma na dzień dzisiejszy jest obowiązująca?
Ta stara przetłumaczona czy nowa nieprzetłumaczona?

Moim zdaniem żadna z przywołanych norm nie jest obowiązująca. tara
normalnie obowiązuje, bo została uchylona. Nowa norma nie obowiązuje, bo
nie została opublikowana w sposób prawem przewidziany. Moim zdaniem
należy stosować "sztukę inżynierską". Gdybym ja miał coś takiego robić,
to niezobowiązująco stosował bym się do starej w zakresie, w jakim się da.

Data: 2017-12-12 18:46:52
Autor: Stokrotka

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5a2eaaa1$0$5143$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Logiki uczyli w szkole podstawowej.
Pewnie ospę miałeś.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-12-12 19:23:05
Autor: Robert Tomasik
W dniu 12-12-17 o 18:46, Stokrotka pisze:

[...]

Uzasadnisz czemu? ikt nie jest doskonały i oczywiście mogę nie mieć
racji, ale chciałbym wiedzieć, czemu tak sądzisz. Ja swoje stanowisko
uzasadniłem.

Data: 2017-12-13 13:54:11
Autor: Stokrotka
[...]

Wystarczy dokładnie pszeczytać tekst założyciela wątku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-12-13 18:01:19
Autor: Robert Tomasik
W dniu 13-12-17 o 13:54, Stokrotka pisze:

[...]

To jest  jakiś argument :-) I mam wówczas liczyć na jakieś oświecenie
pochodzące z nadprzyrodzonych sił, czy jakiś inny zbawienny plan?

Data: 2017-12-13 20:58:41
Autor: Stokrotka
[...]

Po prostu pszeczytaj powoli, może wtedy pierwszy raz w życiu zdasz egzamin z czytania.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Polskie Normy - jak to z nimi jest?