Polskie Normy - jak to z nimi jest?

Data: 2017-12-13 10:57:11
Autor: marsel
Polskie Normy - jak to z nimi jest?
No to jest jeszcze lepiej niż sądziłem.
Teraz mam trzy opcje normy do wyboru;
nowa,
stara,
żadna.
Jak żyć?
:D

Data: 2017-12-14 01:39:03
Autor: nkab
Polskie Normy - jak to z nimi jest?
W dniu środa, 13 grudnia 2017 10:56:54 UTC+1 użytkownik marsel napisał:
[...]

Jeśli Polska czy Unijna Norma ma być aktem prawnym do przestrzegania
przez obywateli lub firmy to musi - powtarzam M U S I być w każdej chwili
dostępna ZA DARMO! dla każdego obywatela lub firmy zwłaszcza teraz w dobie
internetu.

Prawa autorskie nie mogą w tym przypadku ograniczać publikowania
przez państwo czy unię stworzonego dzieła i autorzy tych dzieł muszą mieć
pełną tego świadomość taką jak my tu na tej grupie.
Autora w tym przypadku może interesować tylko kasa, którą dostaje
za wykonanie konkretnego zlecenia od instytucji rządowej.

Andrzej.

Data: 2017-12-14 10:54:46
Autor: J.F.
Użytkownik  nkab napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8b58c999-29b8-43c3-a6e4-802cfe2f7160@googlegroups.com...
[...]

Dobrze piszesz, ale zarowno Polska jak i Unia maja inne zdanie :-(

Niektore normy sa obowiazkowe, a trzeba je kupic.

Prawa autorskie nie mogą w tym przypadku ograniczać publikowania
przez państwo czy unię stworzonego dzieła i autorzy tych dzieł muszą mieć
pełną tego świadomość taką jak my tu na tej grupie.

Ale to jest dzielo stworzone przez Komitet Normalizacyjny.
W Polsce instytucja panstwowa co prawda.

Autora w tym przypadku może interesować tylko kasa, którą dostaje
za wykonanie konkretnego zlecenia od instytucji rządowej.

Autor jest dosc rozmyty.

J.

Data: 2017-12-14 02:17:40
Autor: nkab
W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 10:54:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

>Autora w tym przypadku może interesować tylko kasa, którą dostaje
>za wykonanie konkretnego zlecenia od instytucji rządowej.

No i to musi się zmienić.

Prawo obowiązkowe nie może być ukryte a tym bardziej za pieniądze.
Państwo/Unia musi to jak najszybciej zmienić i może to być inicjatywa
naszych polityków (a oni tylko paplają i paplają o pierdołach).

Gdybym ja był europarlamentarzystą to raczej na takie sprawy
zwracałbym uwagę UE. Jedynym osiągnięciem UE jest zniesienie
granic, co do tego nikt nie ma wątpliwości. Reszta przepisów
unijnych do dymanie uboższych państw z głupawymi rządami
na rzecz tych silniejszych a przecież pomysłodawcom chodziło
o partnerstwo, które ma tworzyć silną UE a nie silne Niemcy czy Francję.

Andrzej.

Data: 2017-12-14 11:36:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-14 o 11:17, nkab@toya.net.pl pisze:
  Jedynym osiągnięciem UE jest zniesienie
granic

Granice istnieją i mają się dobrze. Nawet wewnątrz unii możesz beknąć za przekroczenie granicy w nielegalny sposób, np. bez dowodu. O zakazie przekraczania granicy już nie wspomnę.

A to, że nie trzeba paszportu, albo przekracza się szybciej - to już tylko technikalia. Dziękowanie za to Unii to jakby dziękowanie państwowemu szkolnictwu, że nauczyło mnie czytać, tak jakby bez tego nie byłbym w stanie się tego nauczyć.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-14 12:20:05
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2596f70e-5a2b-4f48-a278-4c2a65a59f51@googlegroups.com...
> [...]

>Autora w tym przypadku może interesować tylko kasa, którą dostaje
>za wykonanie konkretnego zlecenia od instytucji rządowej.

Sie nie zmieni. Przynajmniej nie tak szybko - zbyt gleboko zakorzenione.

[...]

Dobry pomysl ... zainteresuj europosla z twojego okregu :-)

J.

Data: 2017-12-14 20:34:42
Autor: Shrek
W dniu 14.12.2017 o 10:39, nkab@toya.net.pl pisze:

Jeśli Polska czy Unijna Norma ma być aktem prawnym do przestrzegania
przez obywateli lub firmy to musi - powtarzam M U S I być w każdej chwili
dostępna ZA DARMO!

Kolokwialnie mówiąc - państwo chuja musi i to nie tylko w tym przypadku. Państwo ma w dupie twoje zdanie, jak również stoi na (skądinąd słusznym) stanowisku, że ich prawo nie obowiązuje, zwłaszcza, że moga je sobie dowolnie zmienić, sądy są ich własnościa, więc zdanie obywatela obywatel może sobie zaaplikować analnie.

Shrek

Polskie Normy - jak to z nimi jest?