Polskie Pañstwo Podziemne nie walczy³o z faszyzmem.

Data: 2019-07-28 10:04:39
Autor: Bruno Brunowski
Polskie Pañstwo Podziemne nie walczy³o z faszyzmem.
Insynuowanie czego¶ przeciwnego, np. wrêczenie nalepki ze znakiem Polski Walcz±cej i napisem "przeciw faszyzmowi" to walka z Ko¶cio³em i plucie na katolików.

https://natemat.pl/280073,radna-warszawy-olga-semeniuk-z-pis-nie-lubi-naklejek-przeciw-faszyzmowi

Pisiorstwo to stanowczo stan umys³u.

--
Bruno

Data: 2019-07-28 13:54:21
Autor: Zenek Kapelinder
Polskie Pañstwo Podziemne nie walczy³o z faszyzmem.
Byt ksztaltuje swiadomosc. Jesli pizdziak za pisu ludziom sie lepiej powodzi to notowania pisu ida do gory. Jak sa wybory to ludzie glosuja przez pryzmat wlasnych kieszeni i w dupie maja jakies sn czy inne krsy.

Data: 2019-07-28 19:13:55
Autor: A. Filip
Polskie Pañstwo Podziemne nie walczy³o z faszyzmem [(w³oskim) tylko z nazizmem (niemieckim)]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Obarczanie w³oskich faszystów wspó³win± za zbrodnie niemieckich nazistów
to oczywiste szerzenie nienawi¶ci na tle narodowo¶ciowym, nieprawda¿?
W koñcu pañstwo w³oskie nie eksterminowa³o planowo milionów (¿ydów)?
Tylko Niemcy i Niemców staæ by³o na tak± konsekwentn± wizjê i ¿elazn±
wolê jej realizacji, polnische wirtschaft przenigdy by tego nie dokona³o.

Wiec se wal nalepki "NAZIZM nie przejdzie" i bêdziesz kryty tylko ¿e
"tobie" nie o to chodzi, nieprawda¿?  "TY" chcesz rozk³adaæ winê.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-28 12:34:36
Autor: Bruno Brunowski
Polskie Pañstwo Podziemne nie walczy³o z faszyzmem [(w³oskim) tylko z nazizmem (niemieckim)]
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 19:15:00 UTC+2 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
> [...]

Wiec se wal nalepki "NAZIZM nie przejdzie" i bêdziesz kryty tylko ¿e
"tobie" nie o to chodzi, nieprawda¿?  "TY" chcesz rozk³adaæ winê.

Czyli ty te¿ czujesz siê napluty i obra¿ony religijnie?

--
Bruno

Data: 2019-07-28 22:05:52
Autor: A. Filip
> [...]

"tobie" nie o to chodzi, nieprawda¿?  "TY" chcesz rozk³adaæ winê.

Czyli ty te¿ czujesz siê napluty i obra¿ony religijnie?

A muszê ¿eby gardziæ IMHO "nadgorliwymi idiotami" albo szujami od takich
nalepek?  Ja to traktuje jako bezczelne i pod³e wykorzystanie
zas³u¿onych historycznych symboli w bie¿±cej napierdalance politycznej.

Ja ju¿ od dawna przesta³em wierzyæ w czysto¶æ intencji (wiêkszo¶ci)
walcz±cych w "faszyzmem" w RP3.  Nawet je¶li wiêkszo¶æ z nich ma czyste
intencje to nie takich najbardziej widaæ.

Za¶ wystawiaæ has³o "faszyzm nie przejdzie" jak dla mnie mo¿e tylko
polityczny idiota z historyczn± skleroz±.  Has³o jest z wojny domowej
w Hiszpanii. Tam faszyzm przeszed³, wygra³ wojnê domow± i przetrwa³
dziesiêciolecia po 2W¦.  Ja teraz tylko czekam kiedy wreszcie marsze
powiedzmy SLD bêd± blokowane z has³ami "komunizm nie przejdzie" albo
symbolika Solidarno¶ci podziemnej zostanie u¿yta przeciw postkomunie.

Wzajemno¶ci zasada naj¶wiêtsz± jest.
Ja drugiego policzka nie nadstawiam.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-28 13:14:29
Autor: Bruno Brunowski
Polskie Pañstwo Podziemne nie walczy³o z faszyzmem [(w³oskim) tylko z nazizmem (niemieckim)]
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 22:06:57 UTC+2 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
> [...]

powiedzmy SLD bêd± blokowane z has³ami "komunizm nie przejdzie" albo
symbolika Solidarno¶ci podziemnej zostanie u¿yta przeciw postkomunie.

 Czyli czujesz siê napluty i obra¿ony religijnie.
A poza tym takie wlepki to atak na PiS.

--
Bruno

Data: 2019-07-28 23:34:48
Autor: A. Filip
Polskie Pañstwo Podziemne nie walczy³o z faszyzmem [(w³oskim) tylko z nazizmem (niemieckim)]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]
 Czyli czujesz siê napluty i obra¿ony religijnie.
A poza tym takie wlepki to atak na PiS.

A do kurwy nêdzy poka¿esz ZDJÊCIE _wszystkich_ wlepek o które ma chodziæ?
Czy stosujesz klasykê "GW metodologii": dyskutujemy nie wiadomo
_dok³adnie_ o czym?

Poprzeæ "w ciemno" podobne wlepki mo¿e chyba tylko polityczny debil.
Czy ty bez s³owa sprzeciwu kupisz jak kto¶ bêdzie mówi³ "walka z komunizmem"
a podci±ga³ pod to po sojuszu wyborczym Wiosna-SLD walkê z LGBTQ?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-28 15:20:41
Autor: Bruno Brunowski
Polskie Pañstwo Podziemne nie walczy³o z faszyzmem [(w³oskim) tylko z nazizmem (niemieckim)]
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 23:35:53 UTC+2 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
> [...]

Czy ty bez s³owa sprzeciwu kupisz jak kto¶ bêdzie mówi³ "walka z komunizmem"
a podci±ga³ pod to po sojuszu wyborczym Wiosna-SLD walkê z LGBTQ?

Ale be³kot. Prawie jak u Lordzika.
I jeszcze ten ostry przypadek dysgooglii... https://twitter.com/TOPTVPINFO/status/1155208744399187968?s=19

Pó¼niej zmieni³a zdanie i stwierdzi³a, ¿e to atak na PiS.

https://twitter.com/OlgaEwaSemeniuk/status/1155488924137066496?s=09

Has³o "przeciw faszyzmowi" jest atakiem na PiS? Zastanawiaj±ce...

--
Bruno

Data: 2019-07-28 20:59:08
Autor: u2
W dniu 28.07.2019 o 19:13, A. Filip pisze:
Obarczanie w³oskich faszystów wspó³win± za zbrodnie niemieckich nazistów
to oczywiste szerzenie nienawi¶ci na tle narodowo¶ciowym, nieprawda¿?
W koñcu pañstwo w³oskie nie eksterminowa³o planowo milionów (¿ydów)?

dla brutka ju¿ siê wszystko miesza, nie jest widocznie ¿ydem jak ty:)

--
I love love

Data: 2019-07-28 21:30:16
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Jemu siê nic nie miesza _przypadkiem_ IMHO.

Maj± byæ "¼li Polacy do opierdalania" to nazizm jest zbyt w±skim
pojêciem, musi "bardzo poszerzaæ" winê za zbrodnie g³ównie NAZIZMU.

<ironia> Kiedy wreszcie RP3 nada Michnikowi szwedzkiemu ordery które
mu siê nale¿± za walk± z polskim faszystowskim podziemiem?  Bo on w³adzê
ludow± "przywiezion± z Moskwy" to utrwala³ tylko przy okazji s³usznej
walki z polskim faszystami!  </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!