Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi

Data: 2015-12-31 16:10:01
Autor: brat_olin
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Wspanialy KWIK ryjow od koryta odcinanych! Moze ich glodem wziac?

http://wpolityce.pl/media/276774-protest-szefostwa-polskiego-radia-wyborcow-komorowskiego-od-rana-w-jedynce-bedzie-mozna-uslyszec-co-godzine-mazurka-dabrowskiego-i-ode-do-radosci-van-beethovena Protest szefostwa Polskiego Radia - "wyborc贸w Komorowskiego". Od rana w Jedynce b臋dzie mo偶na us艂ysze膰 co godzin臋 Mazurka D膮browskiego i Od臋 do rado艣ci van Beethovena opublikowano: wczoraj, g. 22:44 路 aktualizacja: wczoraj, g. 23:02 Jedynka Polskiego Radia przyst臋puje do protestu. Od 艣witu w Nowy Rok b臋dzie na przemian co godzin臋 nadawa艂o hymn pa艅stwowy na przemian z Od膮 do rado艣ci Ludwiga van Beethovena, przyj臋t膮 przez Rad臋 Europy i Uni臋 Europejsk膮 jako hymn Europy. Jak poinformowa艂 鈥濺zeczpospolit膮鈥漝yrektor Radiowej Jedynki Kamil D膮browa, ma to by膰 protest przeciwko przyj臋tej w ostatni dzie艅 roku przez Parlament ustawy medialnej. D膮browa powiedzia艂, akcja b臋dzie trwa艂a tak d艂ugo, jak to mo偶liwe - realnie wi臋c licz膮c, do obj臋cia urz臋du przez nowe kierownictwo Polskiego Radia. Radio publiczne da艂o si臋 pozna膰 ze swojego zaanga偶owania politycznego. S艂uchacze zapami臋tali zw艂aszcza deklaracj臋 dziennikarza przeprowadzaj膮cego wywiad z Bronis艂awem Komorowskim podczas kampanii wyborczej: "My panscy wyborcy". --
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-12-31 16:30:57
Autor: Marek
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
W dniu pi膮tek, 1 stycznia 2016 01:10:02 UTC+1 u偶ytkownik brat_olin napisa艂:
[...]

Czekam, kiedy zaczn膮 si臋 wy艣cigi swi艅 do koryta, jak sie troche wyposzcz膮.
Ciekawe, ilu zmieni pogl膮dy polityczne?

Data: 2016-01-01 04:43:09
Autor: brat_olin
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Marek wrote:
brat_olin napisa艂:

> Wspanialy KWIK ryjow od koryta odcinanych! Moze ich glodem wziac?
Ciekawe, ilu zmieni pogl膮dy polityczne?

Z ostatniej chwili - strajkujacy puszczaja rzeczywiscie Mazurka Dabrowskiego, ale nie Ode do radosci.  Przejrzeli?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2016-01-01 06:47:18
Autor: Zenek Kapelinder
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Wychodzi ze jedynka bedzie miala innego dyrektora. Dla mnie to bez znaczenia bo nie lubie radia.

Data: 2016-01-01 09:02:22
Autor: bronek.tallar
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
u縴tkownik Zenek Kapelinder napisa:
Wychodzi ze jedynka bedzie miala innego dyrektora.

Raczej polskie radio. Ten Pan zdaje si nie jest szefem tylko jedynki.

Ja pierdziu, luda wi阠ej ni w rz眃zie:
http://www.polskieradio.pl/12,Ludzie-Polskiego-Radia

Data: 2016-01-01 09:36:09
Autor: Zenek Kapelinder
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Skoncza sie synekury. Maja sie o co bic przeznaczeni do spuszczenia w kanal.

Data: 2016-01-01 15:51:44
Autor: u2
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Wychodzi ze jedynka bedzie miala innego dyrektora. Dla mnie to bez znaczenia bo nie lubie radia.

ja slucham jedynki czasami jak jade samochodem, nie jest to szczyt obiektywizmu i bezstronnosci, ale taka trojka to politycznie jeszcze gorzej:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-01 18:00:32
Autor: Budzik
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
U縴tkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Ja nie s硊cham
Trafi砮m na kilka wywiad體 ok 7:15 rano i po tym jak us硑sza砮m jakies bzdury od polityka i brak reakcji dziennikarza to sobie odpusci砮m.

Niestety moje poczucie logiki jest zbyt silne i jak ktos mi wmawia ze bia砮 jest czarne to czuje niesmak.

A jak wiadomo - nikt nam nie wm體i ze bia砮 jest bia砮... ;-)

Data: 2016-01-01 23:53:37
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 15:47 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Wychodzi ze jedynka bedzie miala innego dyrektora. Dla mnie to bez  znaczenia bo nie lubie radia.

"Wielka s砤wa to 縜rt
ksi笨e b砤zna jest wart,
z硂to toczy si w kr眊
z r眐 do r眐, z r眐 do r眐"
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-01 13:14:40
Autor: MarkWoydak
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
U偶ytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5c9b3692-7c23-46e5-9635-199152696ea4googlegroups.com...
Wspanialy KWIK ryjow od koryta odcinanych! Moze ich glodem wziac?

--

Jakie偶 to katolickie! Do modlitwy chamy! Do modlitwy!

Mark Woydak

--

Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi