Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi

Data: 2016-01-01 06:47:18
Autor: Zenek Kapelinder
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Wychodzi ze jedynka bedzie miala innego dyrektora. Dla mnie to bez znaczenia bo nie lubie radia.

Data: 2016-01-01 09:02:22
Autor: bronek.tallar
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Wychodzi ze jedynka bedzie miala innego dyrektora.

Raczej polskie radio. Ten Pan zdaje się nie jest szefem tylko jedynki.

Ja pierdziu, luda więcej niż w rządzie:
http://www.polskieradio.pl/12,Ludzie-Polskiego-Radia

Data: 2016-01-01 09:36:09
Autor: Zenek Kapelinder
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Skoncza sie synekury. Maja sie o co bic przeznaczeni do spuszczenia w kanal.

Data: 2016-01-01 15:51:44
Autor: u2
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Wychodzi ze jedynka bedzie miala innego dyrektora. Dla mnie to bez znaczenia bo nie lubie radia.

ja slucham jedynki czasami jak jade samochodem, nie jest to szczyt obiektywizmu i bezstronnosci, ale taka trojka to politycznie jeszcze gorzej:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-01 18:00:32
Autor: Budzik
Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Ja nie słucham
Trafiłem na kilka wywiadów ok 7:15 rano i po tym jak usłyszałem jakies bzdury od polityka i brak reakcji dziennikarza to sobie odpusciłem.

Niestety moje poczucie logiki jest zbyt silne i jak ktos mi wmawia ze białe jest czarne to czuje niesmak.

A jak wiadomo - nikt nam nie wmówi ze białe jest białe... ;-)

Data: 2016-01-01 23:53:37
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 15:47 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Wychodzi ze jedynka bedzie miala innego dyrektora. Dla mnie to bez  znaczenia bo nie lubie radia.

"Wielka sława to żart
książe błazna jest wart,
złoto toczy się w krąg
z rąk do rąk, z rąk do rąk"
--
  stevep
-- -- -

Polskie Radio nie poddaje sie kaczyzmowi