Polskie Wici

Data: 2010-05-11 10:50:41
Autor: Bombelek
Polskie Wici

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hsb3uo$lt7$1news.onet.pl...
Ciekawa strona http://polskie-wici.pl/

Ciekawe wyniki badania opinii publicznej
http://polskie-wici.pl/wyniki-pierwszego-spolecznego-badania-opinii-publicznej

ProPisowskie brednie.

Data: 2010-05-11 11:20:16
Autor: mkarwan
Polskie Wici
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be91a5a$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
Ciekawa strona http://polskie-wici.pl/

Ciekawe wyniki badania opinii publicznej
http://polskie-wici.pl/wyniki-pierwszego-spolecznego-badania-opinii-publicznej

ProPisowskie brednie.

To twoje jedyne argumenty?
Potrafisz to uzasadnić?

Data: 2010-05-11 11:32:25
Autor: Bombelek
Polskie Wici

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hsb7gi$5et$1news.onet.pl...
[...]

 Oczywiscie. Ktoś kto opiera swoje poglady na tym co wypisuje Nasz Dziennik lub tym co głosi T.Rydzyk nie może być zdrowy psychicznie.

Data: 2010-05-11 12:08:50
Autor: mkarwan
Polskie Wici
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be92422$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie jest uzasadnienie.
Twój sposób myślenia jest podobny do czasów komunistycznych.
Odmiennie myślących niż komuniści też uważano za psycholi i nawet umieszczano ich w szpitalach psychiatrycznych.

Data: 2010-05-11 12:15:37
Autor: Bombelek
Polskie Wici

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hsbabl$hfl$1news.onet.pl...
[...]

To jest uzasadnienie. Powiedz jaką prasę czytasz, a powiem ci kim jesteś. Sugerowanie mojego sposobu myślenia z "czasów komunistycznych" jest nietrafiony. NIe urodziłem się w PRL więc nie nasiąkłem takimi zachowaniami. Najwyraźniej brak ci argumentów skoro zaczynasz atakować osobę, a nie poglądy.

Data: 2010-05-11 13:47:29
Autor: mkarwan
Polskie Wici

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be92e42$0$19178$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zawsze zumiewali mnie ludzie którym wydawało sie , ze wszystko wiedzą.
Zwyle okazywali sie prostackimi durniami którym sie tylko tak wydawało

[...]

Niekoniecznie trzeba się urodzić w PRL aby mieć podobne poglądy.
Demokracja to m.in uznanie, ze odmienność poglądów jest czyś naturalnym.

Polskie Wici