Polskie a niemieckie paliwo

Data: 2017-09-29 21:54:54
Autor: Irokez
Polskie a niemieckie paliwo
W dniu 2017-09-29 o 21:48, Marcin pisze:
Witam

Wiele razy slyszalem/czytalem o tym jakie to w Polsce jest kiepskie paliwo w porownaniu do dostepnego w Niemczech. Kierowcy twierdzili, ze na niemieckim to i mniejsze spalanie, i mocy jakby wiecej. Ktos zrobil test i wyszlo, ze to efekt placebo?

Kupiłem w Berlinie sobie auto i tam zatankowane do pełna (benzyna) przywiozłem na lawecie.
Jeździłem potem u siebie normalnie do pracy, sklepu, jak zwykle.
Potem nalałem Lotosa.
Nie ma różnic.

Różnice w moim bolidzie za to czuć za to pomiędzy Lotosem a całą resztą stacji bazującą na Orlenie (od Orlenu po Auchan) w mojej wiosce. Na plus dla Lotosa.
Może Orlen leje więcej biosyfu do benzyny?

--
Irokez

Polskie a niemieckie paliwo