Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

Data: 2011-03-25 15:35:09
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

Data: 2011-03-25 23:37:13
Autor: u2
W dniu 2011-03-25 23:35, zbig pisze:
Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

Nie ¶ciemniaj. To pe³obanda gania po boisku i udaje, ¿e gra w ga³ê.

Data: 2011-03-25 15:40:20
Autor: zbig
On 25 Mar, 23:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-03-25 23:35, zbig pisze:

> Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

Nie ¶ciemniaj. To pe³obanda gania po boisku i udaje, ¿e gra w ga³ê.

Wiekszo¶æ tych kiboli to skinopodobni szowini¶ci na dodatek biedni,
bezrobotni z ma³ych miasteczek i wsi. To wasi kumple.

Data: 2011-03-25 22:54:01
Autor: obserwami
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): Wiekszo¶æ tych kiboli to skinopodobni szowini¶ci na dodatek biedni,
bezrobotni z ma³ych miasteczek i wsi. To wasi kumple.
twoi kumple to palikoty, miry, sobiesiaki, zbychy, wajdy, kutze, walesy,
olbrychskie,kory, urbany, komorowskie, bartoszewskie i tym podobna elita
intelektualna, ktora doprowadzila do poteznego bezrobocia i biedy.

I nie badz taki butny i pewny siebie, bo jak oni na was rusza, to nie bedzie
zmiluj sie tym razem, nad takimi elitami jakie sa twoimi kumplami.

Data: 2011-03-25 15:57:27
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
On 25 Mar, 23:54, " obserwami" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

I nie badz taki butny i pewny siebie, bo jak oni na was rusza, to nie bedzie
zmiluj sie tym razem, nad takimi elitami jakie sa twoimi kumplami.

Chyba siê zesra³em ze strachu :{

Data: 2011-03-26 10:38:46
Autor: u2
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

I nie badz taki butny i pewny siebie, bo jak oni na was rusza, to nie bedzie
zmiluj sie tym razem, nad takimi elitami jakie sa twoimi kumplami.

Chyba siê zesra³em ze strachu :{

To szybko wal do umywalki. :)

Data: 2011-03-26 12:11:24
Autor: obserwator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): Chyba siê zesra³em ze strachu :{

to zdanie jest przykladem jak pisze wlasnie czlowiek zbydlecony o niewiadomej
narodowosci.

Data: 2011-03-27 04:05:35
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
On 26 Mar, 14:11, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

Chyba si zesra em ze strachu :{

*************************************************************************** ***

to zdanie jest przykladem jak pisze wlasnie czlowiek zbydlecony o niewiadomej
narodowosci.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie wiem co widzisz z³ego w opisie stanu , w którym znalaz³em siê po
zapieraj±cych w dech w piersiach gro¼bach jakiego¶ pisowskiego macho.
A co do mojej narodowo¶ci, to najprawdopodobniej jestem poturczonym
Eskimosem.

Data: 2011-03-25 23:49:36
Autor: boukun
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:8aec7902-3fac-4a9e-a7c7-849b30a520f6x3g2000yqj.googlegroups.com...
On 25 Mar, 23:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Wiekszo¶æ tych kiboli to skinopodobni szowini¶ci na dodatek biedni,
bezrobotni z ma³ych miasteczek i wsi. To wasi kumple.
-- -- -- -- -- -- -- --
Ca³a Polska jest biedna i upodlona...

boukun

Data: 2011-03-25 22:57:13
Autor: obserwator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Ca³a Polska jest biedna i upodlona...

ty nalezysz do tych co ja dodatkowo upadlaja.   Uwazaj co piszesz. --

Data: 2011-03-25 23:58:50
Autor: boukun
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imj6k9$t96$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

Ca³a Polska jest biedna i upodlona...

ty nalezysz do tych co ja dodatkowo upadlaja.

Uwazaj co piszesz.

Nie stanowiê w³adzy, nie jestem te¿ politykiem, nie wciskaj ciemnoty za¶lepiony cz³owieku b±d¼ te¿ prymitywny faryzeuszu......

boukun

Data: 2011-03-25 23:12:19
Autor: obserwator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

Nie stanowiê w³adzy, nie jestem te¿ politykiem, nie wciskaj ciemnoty za¶lepiony
 cz³owieku b±d¼ te¿ prymitywny faryzeuszu......

wciskasz ciemnote na chama i macisz. Probowalem z toba rozmawiac jak z
czlowiekiem. Ublizas,oczerniasz ludzi ktorzy udawadniaja ci, ze szkalujesz bezpodstawnie PiS i Kaczynskich, siejesz nienawisc do
Polakow,wychwalasz PRL, czyli system komunistyczny, co jest prawnie zabronione. Obrazasz ludzi wierzacych, co rowniez jest karalne i narusza  cudza godnosc osobista.

Tyle wystarczy ( a jest tego duzo wiecej), abys mial powazne problemy.

Naruszasz non stop prawo. --

Data: 2011-03-26 00:36:51
Autor: boukun
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imj7gj$2mu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty jeste¶ chory, Co to jest PRL? Kiedy siê PRL skoñczy³? Kto¶ obali³ system komunistyczny w Polsce? Kto taki i kiedy? Przeczytaj siebie powy¿ej...

boukun

Data: 2011-03-25 23:57:28
Autor: obserwator
[...]

kto tu jest chory, to zobaczymy, jesli sie nie uspokoisz.

OBSERWATOR

Data: 2011-03-26 00:59:47
Autor: boukun
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imja58$9iv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Który ju¿ raz i ilu ludziom grozisz? Mo¿e zrezygnyj z nakrêcania siê tutaj, dobrze ci zrobi...

boukun

Data: 2011-03-26 06:50:30
Autor: Wiesiaczek
On Sat, 26 Mar 2011 00:59:47 +0100, boukun wrote:

[...]

Z obsrywatorem dyskutujesz?
A fe! :)

Jeszcze Ci wmówi, ¿e w PRL-u by³ faktycznie "system komunistyczny".

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach: Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-03-25 22:47:42
Autor: obserwator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-03-25 23:35, zbig pisze:

> Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

Nie ¶ciemniaj. To pe³obanda gania po boisku i udaje, ¿e gra w ga³ê.

dobre:) ...biedaczek zapomnial jakim jezykiem posluguja sie poslowie PO np.ci od afery hazardowej oraze tzw. autorytety PO.

Oczywiscie, zapomnial rowniez jakie kulturalne bluzgi zamieszcza tutaj sam pod
adresem osob ktore zamiescily notki niewygodne dla PO.

Zenada.

Data: 2011-03-26 00:08:08
Autor: TUsk-154

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:3d3a6f70-2cce-4590-a3ef-002742f5e4dcs11g2000yqh.googlegroups.com...
Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

SPIERDALAJ ANTYOPOLSKA SUKO - ZOBACZYMY W NOCY :)

Data: 2011-03-25 16:13:56
Autor: zbig
On 26 Mar, 00:08, "TUsk-154" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
Napierdala si ten elektorat PiS  a mi o

SPIERDALAJ ANTYOPOLSKA SUKO - ZOBACZYMY W NOCY :)

Nie wiem kim jeste¶ zawszony degeneracie, jakim¶ szambonurkiem czy
kanalarzem? W ka¿dym razie jedzie ci nie tylko z gêby.

Data: 2011-03-25 23:20:00
Autor: obsewator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):
Nie wiem kim jeste=B6 zawszony degeneracie, jakim=B6 szambonurkiem czy
kanalarzem? W ka=BFdym razie jedzie ci nie tylko z g=EAby.

a jaki prawem nazwywasz polskim bydlem tych ludzi ? To jest anypolonizm !!

Data: 2011-03-25 16:22:49
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

a jaki prawem nazwywasz polskim bydlem tych ludzi ? To jest anypolonizm !!

Nazywam rzeczy po imieniu. To byd³o by³o innej nacji?

Data: 2011-03-25 23:27:44
Autor: obserwator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):

> a jaki prawem nazwywasz polskim bydlem tych ludzi ? To jest anypolonizm !=
!

Nazywam rzeczy po imieniu. To byd=B3o by=B3o innej nacji?

tak sie wypowiada Polak i czlowiek kulturalny, cytuje : polskie (sic !!)bydlo ?

Tak sie wypowiadali o Polakach hitlerowcy !! Ty ponizasz w ten sposob Polakow.
jak esesman.

Data: 2011-03-25 16:33:01
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
On 26 Mar, 00:27, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

Tak sie wypowiadali o Polakach hitlerowcy !! Ty ponizasz w ten sposob Polakow.

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Sami siê poni¿yli, bezczeszcz±c polsk± flagê poprzez u¿ywanie jej w
trakcie pijackiej zadymy na stadionie i w mie¶cie.

Data: 2011-03-25 23:56:12
Autor: obserwator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): Sami siê poni¿yli, bezczeszcz±c polsk± flagê poprzez u¿ywanie jej w
trakcie pijackiej zadymy na stadionie i w mie¶cie.

ponizyles en bloc wszystkich Polakow, nazywajac tych kibicow *polskim* bydlem
i teraz nie udawaj Greka.

Na caly swiecie kibice zachowuja sie podobnie. Z takich emocjonalnych zachowan
slyna np.kibice brytyjcy, ale nikt ich nie wyzywa od brytyjskiego bydla.

Data: 2011-03-25 17:21:27
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
On 26 Mar, 00:56, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:

[...]

Byd³o jest byd³em, polskie czy brytyjskie- bez róznicy. Brytyjskie
byd³o mia³o szlaban na kilka lat za bydlêce zachowanie. Polskie byd³o
nie do¶æ , ze przynosi wstyd rodakom to jeszcze bezcze¶ci polsk± flagê
wypisuj±c na nich jakie¶ Pierdzikowa Górne, Psie Wólki czy jak dzi¶
zauwa¿y³em Ozimek.
Ale ty jak widzê, bierzesz polskie byd³o w obronê

Data: 2011-03-26 10:45:44
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 01:21, zbig pisze:
[...]

A w ¿yciu, nikt profanuj±cych polsk± flagê nie broni oprócz merdiów.

Zauwa¿ jak broni siê niejakiego Jakuba Wojewódzkiego, który sprofanowa³
polsk± flagê wsadzajac j± w psie gwna.

Data: 2011-03-26 10:54:05
Autor: Grzegorz Z.
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
u2 napisa³:

[...]

No i co z tego, flaga to tylko totem, umowny znak.

Jakby wsadza³ rosyjsk± albo niemieck± to by nie by³a profanacja?

Data: 2011-03-26 10:55:56
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 10:54, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
No i co z tego, flaga to tylko totem, umowny znak.

Jakby wsadza³ rosyjsk± albo niemieck± to by nie by³a profanacja?

No widzisz profanacja jest profanacj±, ale nikt zarzutow nie postawil
Jakubowi W.

Data: 2011-03-26 17:42:20
Autor: cirrus
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imj8dg$4vs$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty kretynie jak wyzywasz ludzi od esbeków to picowski Wersal?

--
stevep

Data: 2011-03-26 22:09:36
Autor: z³odziej podatków
> [...]

Nie wiem kim jeste¶ zawszony degeneracie, jakim¶ szambonurkiem czy

kanalarzem? W ka¿dym razie jedzie ci nie tylko z gêby.

Spoko, przecie¿ to jêzyk mi³o¶ci bli¼niego. Polaka patrioty i katolika. Ta formacja tak ma. Oni zamiast dzieñ dobry mówi± O k...wa. Nie wiedzia³e¶ ?

Data: 2011-03-26 22:11:06
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 22:09, z³odziej podatków pisze:
Spoko, przecie¿ to jêzyk mi³o¶ci bli¼niego. Polaka patrioty i katolika. Ta formacja tak ma. Oni zamiast dzieñ dobry mówi± O k...wa. Nie wiedzia³e¶ ?

Nie mów, taki jest Pan Premier Tusk, który mówi³ o polityce mi³o¶ci a
skoñczy³o siê na kampanii nienawi¶ci ? :)

Data: 2011-03-26 08:37:46
Autor: Grzegorz Z.
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
Tusk-154 napisa³:

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:3d3a6f70-2cce-4590-a3ef-002742f5e4dcs11g2000yqh.googlegroups.com...
Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

SPIERDALAJ ANTYOPOLSKA SUKO - ZOBACZYMY W NOCY :)

By³o co¶ widaæ, bo spa³em?

Data: 2011-03-26 21:41:06
Autor: jadrys
Polskie bydło popisało sie w Kownie...
W dniu 2011-03-25 23:35, zbig pisze:
NapierdalaÅ‚ siÄ™ ten elektorat PiS  aż miÅ‚o

Z akcentem na "Polskie"... Kim ty zbigu jesteÅ›?

Data: 2011-03-26 21:51:32
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 21:41, jadrys pisze:
W dniu 2011-03-25 23:35, zbig pisze:
Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

Z akcentem na "Polskie"... Kim ty zbigu jeste¶?

To putinoid i tuskoid. Dwa w jednym.

Data: 2011-03-27 15:44:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-26 21:51, u2 pisze:
W dniu 2011-03-26 21:41, jadrys pisze:
W dniu 2011-03-25 23:35, zbig pisze:
NapierdalaÅ‚ siÄ™ ten elektorat PiS  aż miÅ‚o
Z akcentem na "Polskie"... Kim ty zbigu jesteÅ›?

To putinoid i tuskoid. Dwa w jednym.

Raczej ktoÅ› tobie podobny - Obamonoid i Brukselkonoid..

Data: 2011-03-27 04:00:29
Autor: zbig
On 26 Mar, 22:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-03-25 23:35, zbig pisze:

> Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

Z akcentem na "Polskie"... Kim ty zbigu jeste¶?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Ten akcent to wytwór twojej fantazji. Nie postawi³em ¿adnych akcentów.

Data: 2011-03-27 15:43:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-27 13:00, zbig pisze:
On 26 Mar, 22:41, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
W dniu 2011-03-25 23:35, zbig pisze:

NapierdalaÅ‚ siÄ™ ten elektorat PiS  aż miÅ‚o
Z akcentem na "Polskie"... Kim ty zbigu jesteÅ›?

Ten akcent to wytwór twojej fantazji. Nie postawiłem żadnych akcentów.

Mam nadzieję że istotnie jest to tylko wytwór mojej fantazji.

Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...