Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

Data: 2011-03-26 00:08:08
Autor: TUsk-154
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:3d3a6f70-2cce-4590-a3ef-002742f5e4dcs11g2000yqh.googlegroups.com...
Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

SPIERDALAJ ANTYOPOLSKA SUKO - ZOBACZYMY W NOCY :)

Data: 2011-03-25 16:13:56
Autor: zbig
On 26 Mar, 00:08, "TUsk-154" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
Napierdala si ten elektorat PiS  a mi o

SPIERDALAJ ANTYOPOLSKA SUKO - ZOBACZYMY W NOCY :)

Nie wiem kim jeste¶ zawszony degeneracie, jakim¶ szambonurkiem czy
kanalarzem? W ka¿dym razie jedzie ci nie tylko z gêby.

Data: 2011-03-25 23:20:00
Autor: obsewator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):
Nie wiem kim jeste=B6 zawszony degeneracie, jakim=B6 szambonurkiem czy
kanalarzem? W ka=BFdym razie jedzie ci nie tylko z g=EAby.

a jaki prawem nazwywasz polskim bydlem tych ludzi ? To jest anypolonizm !!

Data: 2011-03-25 16:22:49
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...

a jaki prawem nazwywasz polskim bydlem tych ludzi ? To jest anypolonizm !!

Nazywam rzeczy po imieniu. To byd³o by³o innej nacji?

Data: 2011-03-25 23:27:44
Autor: obserwator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):

> a jaki prawem nazwywasz polskim bydlem tych ludzi ? To jest anypolonizm !=
!

Nazywam rzeczy po imieniu. To byd=B3o by=B3o innej nacji?

tak sie wypowiada Polak i czlowiek kulturalny, cytuje : polskie (sic !!)bydlo ?

Tak sie wypowiadali o Polakach hitlerowcy !! Ty ponizasz w ten sposob Polakow.
jak esesman.

Data: 2011-03-25 16:33:01
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
On 26 Mar, 00:27, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

Tak sie wypowiadali o Polakach hitlerowcy !! Ty ponizasz w ten sposob Polakow.

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Sami siê poni¿yli, bezczeszcz±c polsk± flagê poprzez u¿ywanie jej w
trakcie pijackiej zadymy na stadionie i w mie¶cie.

Data: 2011-03-25 23:56:12
Autor: obserwator
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): Sami siê poni¿yli, bezczeszcz±c polsk± flagê poprzez u¿ywanie jej w
trakcie pijackiej zadymy na stadionie i w mie¶cie.

ponizyles en bloc wszystkich Polakow, nazywajac tych kibicow *polskim* bydlem
i teraz nie udawaj Greka.

Na caly swiecie kibice zachowuja sie podobnie. Z takich emocjonalnych zachowan
slyna np.kibice brytyjcy, ale nikt ich nie wyzywa od brytyjskiego bydla.

Data: 2011-03-25 17:21:27
Autor: zbig
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
On 26 Mar, 00:56, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:

[...]

Byd³o jest byd³em, polskie czy brytyjskie- bez róznicy. Brytyjskie
byd³o mia³o szlaban na kilka lat za bydlêce zachowanie. Polskie byd³o
nie do¶æ , ze przynosi wstyd rodakom to jeszcze bezcze¶ci polsk± flagê
wypisuj±c na nich jakie¶ Pierdzikowa Górne, Psie Wólki czy jak dzi¶
zauwa¿y³em Ozimek.
Ale ty jak widzê, bierzesz polskie byd³o w obronê

Data: 2011-03-26 10:45:44
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 01:21, zbig pisze:
[...]

A w ¿yciu, nikt profanuj±cych polsk± flagê nie broni oprócz merdiów.

Zauwa¿ jak broni siê niejakiego Jakuba Wojewódzkiego, który sprofanowa³
polsk± flagê wsadzajac j± w psie gwna.

Data: 2011-03-26 10:54:05
Autor: Grzegorz Z.
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
u2 napisa³:

[...]

No i co z tego, flaga to tylko totem, umowny znak.

Jakby wsadza³ rosyjsk± albo niemieck± to by nie by³a profanacja?

Data: 2011-03-26 10:55:56
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 10:54, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
No i co z tego, flaga to tylko totem, umowny znak.

Jakby wsadza³ rosyjsk± albo niemieck± to by nie by³a profanacja?

No widzisz profanacja jest profanacj±, ale nikt zarzutow nie postawil
Jakubowi W.

Data: 2011-03-26 17:42:20
Autor: cirrus
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imj8dg$4vs$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty kretynie jak wyzywasz ludzi od esbeków to picowski Wersal?

--
stevep

Data: 2011-03-26 22:09:36
Autor: z³odziej podatków
> [...]

Nie wiem kim jeste¶ zawszony degeneracie, jakim¶ szambonurkiem czy

kanalarzem? W ka¿dym razie jedzie ci nie tylko z gêby.

Spoko, przecie¿ to jêzyk mi³o¶ci bli¼niego. Polaka patrioty i katolika. Ta formacja tak ma. Oni zamiast dzieñ dobry mówi± O k...wa. Nie wiedzia³e¶ ?

Data: 2011-03-26 22:11:06
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 22:09, z³odziej podatków pisze:
Spoko, przecie¿ to jêzyk mi³o¶ci bli¼niego. Polaka patrioty i katolika. Ta formacja tak ma. Oni zamiast dzieñ dobry mówi± O k...wa. Nie wiedzia³e¶ ?

Nie mów, taki jest Pan Premier Tusk, który mówi³ o polityce mi³o¶ci a
skoñczy³o siê na kampanii nienawi¶ci ? :)

Data: 2011-03-26 08:37:46
Autor: Grzegorz Z.
Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...
Tusk-154 napisa³:

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:3d3a6f70-2cce-4590-a3ef-002742f5e4dcs11g2000yqh.googlegroups.com...
Napierdala³ siê ten elektorat PiS  a¿ mi³o

SPIERDALAJ ANTYOPOLSKA SUKO - ZOBACZYMY W NOCY :)

By³o co¶ widaæ, bo spa³em?

Polskie byd³o popisa³o sie w Kownie...