Polskie daty

Data: 2010-04-18 17:23:30
Autor: kc
Polskie daty
13 grudnia 2002r. Na szczycie w Kopenhadze  zakończyły się negocjacje między Unią Europejską, a dziesięcioma państwami kandydującymi, w tym Polską.

17 września 2009r. Barack Obama ogłosił zmianę koncepcji obrony przeciwrakietowej

10 kwietnia 2010r. Pojednanie z bratem Moskalem.

kc

Data: 2010-04-18 13:27:50
Autor: Charlie delta
Polskie daty
On 18 Kwi, 19:23, " kc" <kc59.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

mówisz pojednanie

ja najpierw zapytam

co 100-tonowy samolot robił na 20 metrach

jaką mu podano informację

......zamilknę

Data: 2010-04-18 20:33:20
Autor: kc
Polskie daty
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
m=F3wisz pojednanie

To nie ja mówię pojednanie, ja tylko cytuję

kc

Data: 2010-04-20 23:34:33
Autor: SlawcioD
Polskie daty
Charlie delta pisze:

cut

ja najpierw zapytam

co 100-tonowy samolot robił na 20 metrach

skompresowal sie... niestety stratnie

pozdrawiam
SlawcioD

Polskie daty