Polskie drogi

Data: 2010-08-11 10:31:52
Autor: J.F.
Polskie drogi

Fetyszyzm Euro 2012 jest wielki: nowe drogi musza byc oddane w terminie
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8237433,GDDKiA_wybudowala_droge_z_czynnym_slupem_energetycznym.html

Choc w sumie nie wiem o co ten szum - postawi sie ograniczenie predkosci do 10km/h i wszyscy bezpiecznie przejada :-)

--
J.

Data: 2010-08-11 11:01:05
Autor: elmer radi radisson
Polskie drogi
On 2010-08-11 10:31, J.F. wrote:

Choc w sumie nie wiem o co ten szum - postawi sie ograniczenie predkosci
do 10km/h i wszyscy bezpiecznie przejada :-)

Ograniczenie do 220 kV ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-08-11 09:39:48
Autor: Massai
Polskie drogi

On 2010-08-11 10:31, J.F. wrote:

> Choc w sumie nie wiem o co ten szum - postawi sie ograniczenie
> predkosci do 10km/h i wszyscy bezpiecznie przejada :-)

Ograniczenie do 220 kV ;)

Się nie znacie.
To przecież początki wprowadzania na drogi aut elektrycznych.

Innowacyjny polski program.
Puści się co jakiś czas na wybranych odcinkach trakcję na drogą, auta
będą miały pantografy, i co parędziesiąt kilometrów się będą
doładowywały.
Proste rozwiązanie i jakże skuteczne.

Teraz się robi aku z możliwością szybkiego ładowania do 80%, więc za
pomocą takich odcinków "ładowania" będzie można naładować auto na
kolejne 100-150 km.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-11 15:21:45
Autor: Borys Pogoreło
Polskie drogi
Dnia Wed, 11 Aug 2010 09:39:48 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Innowacyjny polski program.
Puści się co jakiś czas na wybranych odcinkach trakcję na drogą, auta
będą miały pantografy, i co parędziesiąt kilometrów się będą
doładowywały.

 Jakie tam innowacyjne, było już w "Powrocie do przyszłości" ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-08-11 13:08:04
Autor: gregor
Polskie drogi
W dniu 2010-08-11 10:31, J.F. pisze:

[...]

Jedz na ukraine to bedziesz polskie drogi calowal po przekroczeniu granicy

gregor

Data: 2010-08-11 11:58:02
Autor: Sergiusz Rozanski
Polskie drogi
Dnia 11.08.2010 gregor <chrupolek@gazeta.pl> napisał/a:
[...]

To fakt. A ww to nie rozumiem o co cały szum, mieli czekać z budową iluś tam
km drogi bo słup blokujący kilka m drogi przeszkadza? Jakby zaczęli budowę
po usunięciu wszystkich przeszkód na pasach to by na pewno nie zdążyli, a tak
to po usunięciu słupa wystarczy kilka dni na ten kawałek, a może i w międzyczasie
jak to zrobi ta sama firma.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-08-11 14:04:23
Autor: Cavallino
Polskie drogi
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:

[...]

Dokładnie.
Robienie afery z niczego.

Większą aferą jest zrobienie w ciągu ulicy Bukowskiej wiaduktu za dziesiątki milionów nad ulicą, której nie ma i może nigdy nie będzie.

Data: 2010-08-12 19:33:00
Autor: J.F.
Polskie drogi
On 11 Aug 2010 11:58:02 GMT,  Sergiusz Rozanski wrote:
[...]

Na razie pojechalem w Polske .. nawet niedaleko trzeba bylo jechac,
zeby zobaczyc droge chyba taka jak ta na ukrainie.
I jednego merca z rozwalona miska na tej drodze :-)

[...]

Niby tak, ale jak slupa nie usuna do 2015 ? :-)

Technologia budowy tez mogla ucierpiec - nie wiem czy nie powinni tam
paru metrow zostawic, zeby pozniej wieczej dziury nie bylo.
No ale moze zostawia.

J.

Polskie drogi