Polskie drogi

Data: 2010-08-11 11:01:05
Autor: elmer radi radisson
Polskie drogi
On 2010-08-11 10:31, J.F. wrote:

Choc w sumie nie wiem o co ten szum - postawi sie ograniczenie predkosci
do 10km/h i wszyscy bezpiecznie przejada :-)

Ograniczenie do 220 kV ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-08-11 09:39:48
Autor: Massai
Polskie drogi

On 2010-08-11 10:31, J.F. wrote:

> Choc w sumie nie wiem o co ten szum - postawi sie ograniczenie
> predkosci do 10km/h i wszyscy bezpiecznie przejada :-)

Ograniczenie do 220 kV ;)

Się nie znacie.
To przecież początki wprowadzania na drogi aut elektrycznych.

Innowacyjny polski program.
Puści się co jakiś czas na wybranych odcinkach trakcję na drogą, auta
będą miały pantografy, i co parędziesiąt kilometrów się będą
doładowywały.
Proste rozwiązanie i jakże skuteczne.

Teraz się robi aku z możliwością szybkiego ładowania do 80%, więc za
pomocą takich odcinków "ładowania" będzie można naładować auto na
kolejne 100-150 km.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-11 15:21:45
Autor: Borys Pogoreło
Polskie drogi
Dnia Wed, 11 Aug 2010 09:39:48 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Innowacyjny polski program.
Puści się co jakiś czas na wybranych odcinkach trakcję na drogą, auta
będą miały pantografy, i co parędziesiąt kilometrów się będą
doładowywały.

 Jakie tam innowacyjne, było już w "Powrocie do przyszłości" ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Polskie drogi