Polskie drogi

Data: 2016-06-16 19:26:42
Autor: J.F.
Polskie drogi

Odcinek 44
https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A

Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(

Na szczescie - na drogach znacznie bezpieczniej, niz by sie wydawalo po takiej skladance.

Ale spojrzcie na 55s - kto tu winien ?

Tzn co do pierwszego nie ma watpliwosci, ale trzeci i czwarty - zalapia sie na odszkodowanie, czy jeszcze znizki straca ?

J.

Data: 2016-06-16 19:47:52
Autor: re
Polskie drogi

Użytkownik "J.F."

Odcinek 44
https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A

Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(
-- -
Kim trzeba być by zamiast hamulca naciskać klakson.

Data: 2016-06-16 19:00:57
Autor: Budzik
Polskie drogi
Użytkownik re re@re.invalid ...

https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A

Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(
-- -
Kim trzeba być by zamiast hamulca naciskać klakson.

No własnie 2:40 - dwie kolejne kolizje - widac, ze ktos wymusza a debile zamiast od razu hamowac to zaczynaja od trabienia...

Data: 2016-06-19 14:28:20
Autor: Yakhub
Polskie drogi
Dnia Thu, 16 Jun 2016 19:00:57 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Przy 3:00 można trochę usprawiedliwić - sądząc po cieniu rzucanym przez
pojazd, to jakaś ciężarówka jest.

--
Yakhub

Data: 2016-06-19 05:49:58
Autor: grejon83
Polskie drogi
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 14:28:21 UTC+2 użytkownik Yakhub napisał:
> [...]

> Użytkownik re re@re.invalid ...

Przy 3:00 można trochę usprawiedliwić - sądząc po cieniu rzucanym przez

Biorąc pod uwagę, że do zderzenia doszło na bus-pasie (dla znających Warszawę - skrzyżowanie Sobieskiego z Beethovena) i kierowca pyta czy wszyscy cali stawiam na autobus.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Jońca

Data: 2016-06-19 13:00:42
Autor: Budzik
Polskie drogi
Użytkownik Yakhub pl.pl@pl.pl ...

[...]

Autobus, bo potem słychać ze pyta pasazerów czy wszystko ok.
Ale i tak IMO mogł zaczac hamowac troche wczesniej.
Chociaz z drugiej strony to nie wiem, sam tez czasami w takiej sytuacji opóźniam hamowanie, liczac na to ze ktoro ktos wyjezdza w ten sposób, to po prostu zrobi to w miare agresywnie i sprawnie.
Ale nie jezdze autobusem...

Data: 2016-06-16 22:13:31
Autor: PiteR
Polskie drogi
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

Odcinek 44
https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A

Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(

Na szczescie - na drogach znacznie bezpieczniej, niz by sie wydawalo po takiej skladance.

5:27 horror

Ale spojrzcie na 55s - kto tu winien ?

Tzn co do pierwszego nie ma watpliwosci, ale trzeci i czwarty - zalapia sie na odszkodowanie, czy jeszcze znizki straca ?

Trzeci ostro hamował ale czwarty to przysnął. Ciekawe co odwinął pierwszy i co to za biała laska 1:26.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-06-21 08:58:13
Autor: Ghost
Polskie drogi

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5762e156$0$644$65785112@news.neostrada.pl...

Odcinek 44
https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A

Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(

ciebie to juz totalnie pogielo z tym trollowaniem

Polskie drogi