Polskie drogi

Data: 2017-05-30 11:43:33
Autor: radekp@konto.pl
Polskie drogi
Mon, 29 May 2017 22:06:23 +0200, w
<15hhzg164d5c.1pnx4r8e25ocj$.dlg@40tude.net>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Nowa seria sie objawila: WyprzedzaczPL https://www.youtube.com/watch?v=vD9SmVtK0Xo

Takie przemyślenia:
- 1:10m - sami nie wyprzedzimy, ale innemu utrudnimy
- ten z 3:30 niezły :)
- w połowie przypadków było niebezpiecznie, bo zero współpracy ze strony
nieogarów
- reszcie zabrać PJ

Data: 2017-05-30 11:00:47
Autor: Budzik
Polskie drogi
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Takie przemyślenia:
- 1:10m - sami nie wyprzedzimy, ale innemu utrudnimy

Raczej - auto za autem jedzie, ale co tam, ja sie spiesze na kawe to bede wyprzedzał, w koncu spokojnie z minute zaoszczedze.
Takim ludziom pj powinno sie zabierac dozywotnio, nie za brak umiejetnosci, nie za błąd a za to ze po prostu nie dorosli do jezdzenia samochodem.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2017-05-30 13:16:49
Autor: Miroo
Polskie drogi
W dniu 2017-05-30 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

No właśnie Polacy mają jakąś dziwną naturę, że nawet jak się nie śpieszą to się śpieszą :) Walczę z tym u siebie na co dzień.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-30 15:00:47
Autor: Budzik
Polskie drogi
Użytkownik Miroo brak_emaila@brak.brak.i.juz ...

[...]

Tego na kursach nie ucza...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2017-05-30 13:23:43
Autor: radekp@konto.pl
Polskie drogi
Tue, 30 May 2017 11:00:47 +0000 (UTC), w
<XnsA7857D568EFE0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]

Takim ludziom pj powinno sie zabierac dozywotnio, nie za brak umiejetnosci, nie za błąd a za to ze po prostu nie dorosli do jezdzenia samochodem.

Nie widać drogi z poziomu kamery, więc trudno powiedzieć coś o warunkach do
wyprzedzania.
Chodzi o podjeżdżanie wyprzedzanych, gdy już byli wyprzedzani.
Wyprzedzający też kretyn, bo czeka z wyprzedzaniem aż jest za późno. Wyprzedzać
też nie umie.

Data: 2017-05-30 15:00:47
Autor: Budzik
Polskie drogi
> [...]

Chodzi o podjeżdżanie wyprzedzanych, gdy już byli wyprzedzani.
Wyprzedzający też kretyn, bo czeka z wyprzedzaniem aż jest za późno.

Widaz ze jedzie auto za autem, z drugiej strony to samo.
Po chuj wyprzedzac w takich warunkach?
Zeby byc minute wczesniej na kawie w mcdonalds? Typowy przykład syndromu przedstawiciela handlowego.

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-05-30 15:07:30
Autor: J.F.
Polskie drogi
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7857D568EFE0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Za to co prezentowal, to owszem, mozna by zabrac, niekoniecznie dozywotnio, najpierw na miesiac.

Ale nie kazdy jedzie na kawe, moze ma 500km przed soba i wymierne oszczednosci z wyprzedzania.

J.

Data: 2017-05-30 15:00:47
Autor: Budzik
Polskie drogi

[...]

Wymierne czyli pewnie z pol godziny.
Martwi mnie to ze tłumaczysz debila...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2017-05-30 18:31:22
Autor: Poldek
Polskie drogi
W dniu 2017-05-30 o 15:07, J.F. pisze:
[...]

Jak widać na załączonym filmie, wymierne to się okazało spowodowanie przez debila wypadku.

Data: 2017-05-30 19:21:20
Autor: J.F.
Polskie drogi
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogk6os$7e1$2@node1.news.atman.pl...
[...]

ten z 1:10 nie spowodowal.
Troche podniosl ludziom cisnienie.

J.

Data: 2017-05-30 19:00:47
Autor: Budzik
Polskie drogi

[...]

Ile razy Twoim zdaniem musiałby coś takiego zrobić, zeby mu dozywotnio prawko zabrac?
Po stylu jazdy widac przeciez ze to dzieciak i idiota...

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2017-05-30 15:16:49
Autor: J.F.
Polskie drogi
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup
Mon, 29 May 2017 22:06:23 +0200, w "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):
Nowa seria sie objawila: WyprzedzaczPL
https://www.youtube.com/watch?v=vD9SmVtK0Xo

Takie przemyślenia:
- 1:10m - sami nie wyprzedzimy, ale innemu utrudnimy

No, trzeba obie strony zrozumiec. Pewnie tez chce wyprzedzic, warunkow nie ma, ale jak sie ktos wcisnie, to bedzie dalej niz blizej.

Taki zlosliwy przyklad, to bylby jakis tir czy dwa, a za nim lancuszek .... gdzie sie kilka samochodow naprzemian wyprzedza, bo na tira to nie ma miejsca :-)

- ten z 3:30 niezły :)

Niezly i ambitny :-) Ale ambitnych tam wiecej :-)

- w połowie przypadków było niebezpiecznie, bo zero współpracy ze strony
nieogarów

Owszem, ale zobacz tez w druga strone - szerokie pobocze, i linia ciagla, zebys mandat dostal za zjechanie.

No i oczywiscie brak szkolenia na kursie, jak po takiej drodze jezdzic.

J.

Data: 2017-05-30 16:29:52
Autor: elmer radi radisson
Polskie drogi
On 2017-05-30 15:16, J.F. wrote:

Owszem, ale zobacz tez w druga strone - szerokie pobocze, i linia ciagla, zebys mandat dostal za zjechanie.

Raczej żebyś się nie pchał tam, gdzie możesz zabić np. jadącego rowerzystę.

--

memento lorem ipsum

Data: 2017-05-30 22:04:37
Autor: radekp@konto.pl
Polskie drogi
Tue, 30 May 2017 16:29:52 +0200, w <ogjvl7$ref$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>

On 2017-05-30 15:16, J.F. wrote:

> Owszem, ale zobacz tez w druga strone - szerokie pobocze, i linia > ciagla, zebys mandat dostal za zjechanie.

Raczej żebyś się nie pchał tam, gdzie możesz zabić np. jadącego rowerzystę.

Mówimy o sytuacjach gdzie pobocze doskonale widać na 500m naprzód.

Data: 2017-05-31 09:52:19
Autor: elmer radi radisson
Polskie drogi
On 2017-05-30 22:04, radekp@konto.pl wrote:

Mówimy o sytuacjach gdzie pobocze doskonale widać na 500m naprzód.

Raczej mowimy o linii ciaglej i jej przewidzianym przeznaczeniu ;)

--

memento lorem ipsum

Polskie drogi