Polskie drogi

Data: 2018-02-14 00:11:50
Autor: przemek.jedrzejczak
Polskie drogi
https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA

okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?

Data: 2018-02-14 09:18:28
Autor: Shrek
Polskie drogi
W dniu 14.02.2018 o 09:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA

okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?

Jeden pojechał to reszta za nim. Sam widziałem jak autobus na strzałce pojechał i trzech na wprost, w tym radiowóz;)

https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=139

Będzie dyskusja?

Shrek

Data: 2018-02-14 23:32:19
Autor: Tengu
Polskie drogi
On 2018-02-14 09:18, Shrek wrote:
https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=139
Będzie dyskusja?

Mi to wygląda na próbę wymuszenia z OC. Albo kierowca ślepy.

--
Tengu

Data: 2018-02-15 07:36:58
Autor: Shrek
Polskie drogi
On 2018-02-14 09:18, Shrek wrote:
https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=139
Będzie dyskusja?

Mi to wygląda na próbę wymuszenia z OC. Albo kierowca ślepy.

Mi też. Problem w tym kto miał pierwszeństwo;)

Shrek

Data: 2018-02-14 09:23:20
Autor: J.F.
Polskie drogi
Dnia Wed, 14 Feb 2018 00:11:50 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA
okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?

Moze sie strasnie dlugo palilo i podejrzewali awarie ...
a moze normalnie - inni ruszaja, to ruszasz i ty, po co swiatla ogladac :-)

J.

Data: 2018-02-14 01:41:48
Autor: przemek.jedrzejczak
Polskie drogi
-- Moze sie strasnie dlugo palilo i podejrzewali awarie ...

dla pieszych tez czerwone dziwna ta awaria

-- a moze normalnie - inni ruszaja, to ruszasz i ty, po co swiatla ogladac :-)

instynkt stadny u nnie slabo dziala ... to co pojechalem na czerwonym to z pierwszej pozycji i jak mialem nagrane 3 minuty stania :-)

Data: 2018-02-14 10:54:41
Autor: radekp@konto.pl
Polskie drogi
Wed, 14 Feb 2018 00:11:50 -0800 (PST), w
<1cb7397b-bb3a-4aae-9f78-56fb8c8a6a78@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA

okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?

Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)

Data: 2018-02-14 02:05:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Polskie drogi
-- Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)

nagrywajacy skreca w prawo ale tu tez Szczecin i jest klakson zamiast hamulca

https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=139

Data: 2018-02-14 02:05:47
Autor: przemek.jedrzejczak
Polskie drogi
Data: 2018-02-14 11:18:37
Autor: J.F.
Polskie drogi
Dnia Wed, 14 Feb 2018 02:05:18 -0800 (PST),
[...]

Mial "ustap pierwszenstwa" ? Miau.

P.S. Zobaczcie na 0:27 i 1:11 - juz takie nasycenie kamerkami mamy, ze
dwie kamerki na jeden wypadek ?

J.

Data: 2018-02-14 02:29:12
Autor: przemek.jedrzejczak
Polskie drogi
-- P.S. Zobaczcie na 0:27 i 1:11 - juz takie nasycenie kamerkami mamy, ze
dwie kamerki na jeden wypadek ?

moga byc z jednej firmy, zreszta przy tych cenach to nie dziwota

https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA&feature=youtu.be&t=235

wez teraz udowadniaj ze nie jestes wielbladem jak kierowca autokaru ma 30 swiadkow po swojej stronie :-)

Data: 2018-02-14 12:56:51
Autor: Axel
Polskie drogi

wrote in message news:ea18a711-ba0d-4df8-88a8-f16d1c70c7cegooglegroups.com...

https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA&feature=youtu.be&t=235

wez teraz udowadniaj ze nie jestes wielbladem jak kierowca autokaru ma 30 swiadkow po swojej stronie :-)

Tu akurat położenie osobówki + resztki na drodze powinny być wystarczające do udowodnienia, że autobus ściął zakręt.

--
Axel

Data: 2018-02-14 12:34:04
Autor: robot
Polskie drogi
W dniu 2018-02-14 o 10:54, radekp@konto.pl pisze:

Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)

A obniżone IQ powoduje montaż kamerki.

I TAK NA ZMIANE
I NA ZMIANE
I NA ZMIANE
I NA ZMIANE
I NA ZMIANE...

Data: 2018-02-15 10:28:46
Autor: radekp@konto.pl
Polskie drogi
Wed, 14 Feb 2018 12:34:04 +0100, w <p616rb$i2f$1@node2.news.atman.pl>, robot
<adresfalszywy@onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-02-14 o 10:54, radekp@konto.pl pisze:

> Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)
> A obniżone IQ powoduje montaż kamerki.

To chyba nawet lepsza teoria :)

Data: 2018-02-15 13:28:32
Autor: Shrek
Polskie drogi
W dniu 15.02.2018 o 10:28, radekp@konto.pl pisze:

Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)

A obniżone IQ powoduje montaż kamerki.

To chyba nawet lepsza teoria :)

https://kmim.wm.pwr.edu.pl/myszka/2017/05/25/hipoteza-a-teoria/aa-3/

Shrek

Data: 2018-02-14 16:18:46
Autor: Grzegorz Krukowski
Polskie drogi
On Wed, 14 Feb 2018 00:11:50 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA

okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?
Nie żebym bronił, ale są takie światła w Stargardzie przy Pyrzyckim,
które często-gęsto ludzie przejeżdżają na czerwonym, bo w środku nocy,
przy braku ruchu palą się na czerwono. Jakoś to spowolnianie ruchu im
nie wyszło ...
--
Grzegorz Krukowski

Polskie drogi