Polskie drogi ....

Data: 2010-04-27 07:11:17
Autor: MH
Polskie drogi ....
Właśnie wróciłem z 4-ro dniowej wyjazdówy. Taki se tam kongres połączony z
wystawą sprzętu. Nieważne ...
Tragedię z 10-go przyjąłem z powagą .  I tyle. Biało-Czerwono-Czarnej na chaupie
nie wywiesiłem. Do dzisiaj jeżdżą po drogach autka z Biało-Czerwono-Czarną na
ANTENCE..  Zadaję sobie pytanie : skąd u nich tyle chamstwa i agresji na drodze?!
Uwierzcie mi , jest to prawie reguła.. Mniej więcej 90% .

MH

Data: 2010-04-27 08:15:22
Autor: jadrys
Polskie drogi ....
W dniu 2010-04-27 07:11, MH pisze:
[...]

Ja nic takiego nie zauważyłem.. - żałobnicy pod względem chamstwa nie wyróżniają się z tłumu.

Data: 2010-04-27 08:17:49
Autor: MH
Polskie drogi ....
> [...]
>
> MH

Ja nic takiego nie zauważyłem.. - żałobnicy pod względem chamstwa nie wyróżniają się z tłumu.

No to miałem niefarta ...

MH

Data: 2010-04-27 10:05:27
Autor: Tomy M.
Polskie drogi ....

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001e94.4bd671f5newsgate.onet.pl...
[...]

.... zwykła szmata jesteś. Więc na poziomie podłogi
często spotkasz się z butami, masz odpowiedź
na swoje pytanie.

Tomy M.

Polskie drogi ....