Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.

Data: 2010-12-14 08:12:14
Autor: Azor jest pedałem
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
Polscy księża coraz częściej emigrują - pisze "Dziennik Polski". Są duszpasterzami w Irlandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, a nawet w... Sierra Leone.
Od września przyszłego roku każdy ksiądz przyjeżdżający do pracy w duszpasterstwie polonijnym w Wielkiej Brytanii przez pierwsze pół roku będzie posługiwał w parafii angielskiej.

Na Wyspach przybywa katolików, ale brakuje księży. Podobna sytuacja jest w innych krajach europejskich i w Afryce. Tamtejsi biskupi wysyłają błagalne listy do Episkopatu Polski z prośbą o pomoc.

Polscy duchowni to kolejna grupa "zawodowa", po hydraulikach, kierowcach, lekarzach i pielęgniarkach, będąca naszym hitem eksportowym.

Nie wszyscy księża przenoszą się na stałe za granicę. Coraz popularniejsza jest posługa duszpasterska w weekendy. Dzięki rozwojowi tanich linii lotniczych księża latają do Anglii w piątek, w sobotę spowiadają parafian w Londynie czy Dublinie, w niedzielę odprawiają tam msze, a wieczorem lecą z powrotem do Polski. Za przelot i pobyt płaci miejscowy Kościół.

 http://fakty.interia.pl/religia/news/polscy-ksieza-coraz-czesciej-emigruja,1570786Przemysław Warzywny-- "Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznejrzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego.Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek naświat."

Data: 2010-12-14 09:18:21
Autor: tadeusz
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
Jak byłem mały , kilkadziesiąt lat temu, gdy dałem pieniążka na tacę, ksiądz mnie pogłaskał.
Czy mnie molestował?
Odpowiedź na to pytanie jest dla mnie bardzo ważna, bo jak teraz widzę chyba powinienem przeżyć traumę.
t-1

Data: 2010-12-14 17:04:10
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "tadeusz" <tadeusz-1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ie798f$2dc$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Porozmawiaj z psychiatrą o tym głaskaniu. Powinien wiedzieć, czy masz przeżyć traumę.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-14 08:11:34
Autor: DJ MC Donald Musk
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On 14 Gru, 17:04, Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
U ytkownik "tadeusz" <tadeus...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:ie798f$2dc$1pippin.nask.net.pl...

> Jak by em ma y , kilkadziesi t lat temu, gdy da em pieni ka na tac ,
> ksi dz mnie pog aska .
> Czy mnie molestowa ?
> Odpowied na to pytanie jest dla mnie bardzo wa na, bo jak teraz widz
> chyba powinienem prze y traum .
> t-1

Porozmawiaj z psychiatr o tym g askaniu. Powinien wiedzie , czy masz
prze y traum .

nie napadaj na pana tuska!
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12946709,title,W-sejmie-zrobilo-sie-jasniej,gpage,11,img,12946935,galeria.html
czyzbys oskarzal go o pedofilie?

Data: 2010-12-14 17:18:56
Autor: >heÂŽsk>
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On Tue, 14 Dec 2010 08:12:14 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Polscy księża coraz częściej emigrują - pisze "Dziennik Polski". Są duszpasterzami w Irlandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, a nawet w... Sierra Leone. [...]

 trzeba bylo zostac xiendzem. zobaczylbys troche swiata.

Data: 2010-12-14 19:55:02
Autor: Grzegorz Z.
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
">heŽsk>" napisaů:

On Tue, 14 Dec 2010 08:12:14 +0100, Azor jest pedaůem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Polscy ksićýa coraz czćúciej emigrujŕ - pisze "Dziennik Polski". Sŕ duszpasterzami w Irlandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, a nawet w... Sierra Leone. [...]

 trzeba bylo zostac xiendzem. zobaczylbys troche swiata.

Ty teý byú zobaczyů - ale z wysoka, oddelegowaliby cić do zawieszania
*czerwonych* ýaróweczek na koúcielnych wieýach.

--
"Tylko nie woůajcie Miúka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-14 20:50:37
Autor: >heÂŽsk>
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On Tue, 14 Dec 2010 19:55:02 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  trzeba bylo zostac xiendzem. zobaczylbys troche swiata.

Ty teý byú zobaczyů - ale z wysoka, oddelegowaliby cić do zawieszania
*czerwonych* ýaróweczek na koúcielnych wieýach.

 a co z dzwonami ? ;o))))))

 http://miniurl.pl/padalceiplankton

Data: 2010-12-14 20:57:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
wtorek, 14 grudnia 2010 20:50. carbon entity '">heÂŽsk>"' <samebigbrednie@interia.pl>

 a co z dzwonami ? ;o))))))

http://ru.wikipedia.org/wiki/Царь-колокол

Data: 2010-12-15 06:20:20
Autor: >heÂŽsk>
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On Tue, 14 Dec 2010 20:57:45 +0100, tuman "Jakub A. Krzewicki"
<drukpakunley@gmail.org> wrote:

http://ru.wikipedia.org/wiki/????-???????

 woclaw to piekne miasto, szkoda tylko, ze w nim tylu idotow.

Data: 2010-12-15 10:13:30
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przecieý pytaůeú o dzwony.

Data: 2010-12-15 17:12:21
Autor: >heÂŽsk>
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On Wed, 15 Dec 2010 10:13:30 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

">heÂŽsk>" napisaĹŻ:

> [...]

PrzecieĂ˝ pytaĹŻeĂş o dzwony.

 ale nie ciebie ;o) jestes jakub krzywicki? --

Data: 2010-12-15 17:47:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
środa, 15 grudnia 2010 10:13. carbon entity 'Grzegorz Z.' <blogfiles@gazeta.pl>

Przecież pytałeś o dzwony.

A ty Grzesiek to wiem, co z dzwonami robisz.
"Jaja biją jak dzwony i pękają kondomy". Nie rób za adwokata ;)

Data: 2010-12-14 21:06:00
Autor: kefirh
W dniu 2010-12-14 08:12, Azor jest pedałem pisze:
Polscy księża coraz częściej emigrują - pisze "Dziennik Polski". Są

Martwiles sie o katolickie dzieci.
To chyba jasne?
Dzieci oswieconych sa bezpieczne -- pod nalezyta opieka Teletubisiow.

k.

Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.