Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.

Data: 2010-12-14 09:18:21
Autor: tadeusz
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
Jak byłem mały , kilkadziesiąt lat temu, gdy dałem pieniążka na tacę, ksiądz mnie pogłaskał.
Czy mnie molestował?
Odpowiedź na to pytanie jest dla mnie bardzo ważna, bo jak teraz widzę chyba powinienem przeżyć traumę.
t-1

Data: 2010-12-14 17:04:10
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "tadeusz" <tadeusz-1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ie798f$2dc$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Porozmawiaj z psychiatrą o tym głaskaniu. Powinien wiedzieć, czy masz przeżyć traumę.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-14 08:11:34
Autor: DJ MC Donald Musk
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On 14 Gru, 17:04, Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
U ytkownik "tadeusz" <tadeus...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:ie798f$2dc$1pippin.nask.net.pl...

> Jak by em ma y , kilkadziesi t lat temu, gdy da em pieni ka na tac ,
> ksi dz mnie pog aska .
> Czy mnie molestowa ?
> Odpowied na to pytanie jest dla mnie bardzo wa na, bo jak teraz widz
> chyba powinienem prze y traum .
> t-1

Porozmawiaj z psychiatr o tym g askaniu. Powinien wiedzie , czy masz
prze y traum .

nie napadaj na pana tuska!
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12946709,title,W-sejmie-zrobilo-sie-jasniej,gpage,11,img,12946935,galeria.html
czyzbys oskarzal go o pedofilie?

Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.