Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.

Data: 2010-12-14 17:18:56
Autor: >heĀ®sk>
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On Tue, 14 Dec 2010 08:12:14 +0100, Azor jest peda³em <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Polscy ksiźæa coraz czź¶ciej emigruj± - pisze "Dziennik Polski". S± duszpasterzami w Irlandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, a nawet w... Sierra Leone. [...]

 trzeba bylo zostac xiendzem. zobaczylbys troche swiata.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-14 19:55:02
Autor: Grzegorz Z.
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
">he®sk>" napisał:

On Tue, 14 Dec 2010 08:12:14 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Polscy księża coraz częściej emigrują - pisze "Dziennik Polski". Są duszpasterzami w Irlandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, a nawet w... Sierra Leone. [...]

 trzeba bylo zostac xiendzem. zobaczylbys troche swiata.

Ty też byś zobaczył - ale z wysoka, oddelegowaliby cię do zawieszania
*czerwonych* żaróweczek na kościelnych wieżach.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-14 20:50:37
Autor: >heĀ®sk>
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On Tue, 14 Dec 2010 19:55:02 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  trzeba bylo zostac xiendzem. zobaczylbys troche swiata.

Ty też byś zobaczył - ale z wysoka, oddelegowaliby cię do zawieszania
*czerwonych* żaróweczek na kościelnych wieżach.

 a co z dzwonami ? ;o))))))

 http://miniurl.pl/padalceiplankton

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-14 20:57:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
wtorek, 14 grudnia 2010 20:50. carbon entity '">heĀ®sk>"' <samebigbrednie@interia.pl>

 a co z dzwonami ? ;o))))))

Data: 2010-12-15 06:20:20
Autor: >heĀ®sk>
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On Tue, 14 Dec 2010 20:57:45 +0100, tuman "Jakub A. Krzewicki"
<drukpakunley@gmail.org> wrote:

http://ru.wikipedia.org/wiki/????-???????

 woclaw to piekne miasto, szkoda tylko, ze w nim tylu idotow.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-15 10:13:30
Autor: Grzegorz Z.
">he®sk>" napisał:

On Tue, 14 Dec 2010 20:57:45 +0100, tuman "Jakub A. Krzewicki"
<drukpakunley@gmail.org> wrote:

http://ru.wikipedia.org/wiki/????-???????

 woclaw to piekne miasto, szkoda tylko, ze w nim tylu idotow.

Przecież pytałeś o dzwony.

Data: 2010-12-15 17:12:21
Autor: >heĀ®sk>
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
On Wed, 15 Dec 2010 10:13:30 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

">heĀ®sk>" napisaÅÆ:

> [...]

PrzecieĆ½ pytaÅÆeĆŗ o dzwony.

 ale nie ciebie ;o) jestes jakub krzywicki? --

Data: 2010-12-15 17:47:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.
środa, 15 grudnia 2010 10:13. carbon entity 'Grzegorz Z.' <blogfiles@gazeta.pl>

Przecież pytałeś o dzwony.

A ty Grzesiek to wiem, co z dzwonami robisz.
"Jaja biją jak dzwony i pękają kondomy". Nie rĆ³b za adwokata ;)

Polskie dzieci coraz bardziej bezpieczne.