Polskie dzieci są coraz tłuściejsze

Data: 2009-05-25 19:03:02
Autor: boukun
Polskie dzieci są coraz tłuściejsze
Wraz ze zmianą systemu przyszła zmiana na odżywianie. Dwa dni temu zafrapowało mnie taka obserwacja. Wychodząc z domu z psem nad pobilski zalew, zobaczyłem biegnące dziewczyny w żółtych koszulkach od Wfu, może piąta, szósta klasa podstawówki. Miały chyba trening jogingu. Wszystkie, ale to wszystkie były takie tłuste i obleśne, że po prostu nie mogłem patrzeć i się nadziwić. Co niektóra co chwilę przystawała i narzekała, że nie ma siły dreptać. Co te dzieci dzisiaj wpieprzają, że takie tłuste się porobiły wszystkie, czy to może ostały się u nas tylko obce rasowo geny? Za moich czasów w szkołach wszystkie dzieci były szczupłe, jeśli nie chude (jak ja), smukłe i wysportowane sylwetki, z nielicznymi tylko wyjątkami. Ale to co ja teraz zaobserwowałem, to poprostu woła o pomstę do nieba. Gdzie są rodzice tych polskich dzieci, co oni im dają do jedzenia?

boukun

Polskie dzieci są coraz tłuściejsze