Polskie dzienniki...

Data: 2012-05-14 14:33:20
Autor: Tzva Adonai
Polskie dzienniki...
Czytałem je wszystkie, mam porównanie i z cał± stanowczo¶ci± stwierdzam, że
najrzetelniejszym, najbardziej profesjonalnym i najmniej stronniczym jest
Gazeta Wyborcza... Gdyby nie ta gazeta, to polskie dziennikarstwo stałoby na
bardzo niskim poziomie...

Data: 2012-05-14 10:06:29
Autor: HaMMeR
Polskie dzienniki...
On 14 Maj, 16:33, "Tzva Adonai" <tzvaado...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

I dlatego sciero, nikt sie tobie nie dziwi, ze wylazi z ciebie
antypolski
niegodziwiec! A poza tym, czytajac tego szmatlawca, oszczedzasz
swoj zrzeszotowialy mozg i juz byc moze wkrotce, zadna swiatlejsza
mysl 'nie zmarszczy ci miedzianego czolka', a zatem, Gaz Wybroczna
czytaj i nie mysl, ona to robi za ciebie lepiejl!

Data: 2012-05-14 10:10:59
Autor: matador
Polskie dzienniki...
[...]

Jeste¶ koprofilem.

matador.

Data: 2012-05-14 10:16:04
Autor: Marek
Polskie dzienniki...
On May 14, 4:33 pm, "Tzva Adonai" <tzvaado...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Kiedys, gdy pilnie sledzilem PSP ( dociera tu duzo informacji) moglem
kazdemu udowodnic, ze w kazdym wydaniu GW, na pierwszej stronie, sa,
co najmniej trzy klamstwa.

Data: 2012-05-15 08:53:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Polskie dzienniki...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:695c0bb5-1aa2-4660-b1ee-9aa5df48fd30p1g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

===================================

A tak dla porównania. Ile kłamstw znajduje się na pierwszej stronie "Gazety Polskiej"?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-15 06:56:30
Autor: Marek
Polskie dzienniki...
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomo¶cinews:695c0bb5-1aa2-4660-b1ee-9aa5df48fd30p1g2000vbv.googlegroups.com....

==================================>
A tak dla porównania. Ile kłamstw znajduje się na pierwszej stronie "Gazety
Polskiej"?

Sam jestem ciekaw...Ty mi to powiedz...???

Data: 2012-05-15 16:38:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Polskie dzienniki...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:fffc2333-ea52-4fab-a1f9-b4c5395e78c1l5g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

Polskiej"?

Sam jestem ciekaw...Ty mi to powiedz...???

Może Jaru¶ ci podpowie?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-14 18:21:18
Autor: Jimmy Squarefoot
Polskie dzienniki...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jor53g$sdh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak tak możesz! Najlepszym polskim dziennikiem jest Nasz Dziennik!

BomBel

Data: 2012-05-14 19:02:28
Autor: A. Filip
Tzva Adomai: "najrzetelniejszym, najbardziej profesjonalnym i najmniej stronniczym jest Gazeta Wyborcza"
"Tzva Adonai" <tzvaadonai@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
Czytałem je wszystkie, mam porównanie i z całą stanowczością
stwierdzam, ĹĽe najrzetelniejszym, najbardziej profesjonalnym i
najmniej stronniczym jest Gazeta Wyborcza... Gdyby nie ta gazeta, to
polskie dziennikarstwo stałoby na bardzo niskim poziomie...

Czy ktoś ci płaci za reklamę negatywną GW? :-)

Data: 2012-05-14 19:10:32
Autor: u2
Tzva Adomai: "najrzetelniejszym, najbardziej profesjonalnym i najmniej stronniczym jest Gazeta Wyborcza"
W dniu 2012-05-14 19:02, A. Filip pisze:
Czy kto¶ ci płaci za reklamę negatywn± GW?

co ty chcesz od chlopa, ktory poslubil Pakistanke ? ;-)

Data: 2012-05-14 19:33:28
Autor: Jimmy Squarefoot
Tzva Adomai: "najrzetelniejszym, najbardziej profesjonalnym i najmniej stronniczym jest Gazeta Wyborcza"

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fb13c8c$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-05-14 19:02, A. Filip pisze:
Czy kto¶ ci płaci za reklamę negatywn± GW?

co ty chcesz od chlopa, ktory poslubil Pakistanke ? ;-)

Co ci się nie podoba w Pakistance palancie? http://tiny.pl/hp2cf

BomBel

Data: 2012-05-14 10:49:05
Autor: Marek
Tzva Adomai: "najrzetelniejszym, najbardziej profesjonalnym i najmniej stronniczym jest Gazeta Wyborcza"
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4fb13c8c$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

Podobno maja gesto owlosione cipy.

Data: 2012-05-14 21:15:35
Autor: jadry¶
Polskie dzienniki...
W dniu 2012-05-14 16:33, Tzva Adonai pisze:
[...]

Zgadza się - "Gazeta" to perfekcyjna tuba propagandy.

Data: 2012-05-15 09:25:16
Autor: Roman Rumian
Polskie dzienniki...
W dniu 2012-05-14 21:15, jadryĹ› pisze:
[...]

Zgadza siÄ™ - "Gazeta" to perfekcyjna tuba propagandy.

„Scharakteryzuj rolę »Gazety Wyborczej« od dziennika solidarnościowej opozycji do najbardziej poczytnej, atrakcyjnej dla szerokiej publiczności polskiej gazety” – to zadanie dla uczniów z nowego podręcznika do historii „Ku współczesności 1918-2006”, napisanego przez Andrzeja Brzozowskiego i Grzegorza Szczepańskiego.

Pralki mózgów są włączone na najwyższe obroty ... jest gorzej niż w PRL-u ...

Roman Rumian

Data: 2012-05-15 15:57:08
Autor: jadryĹ›
Polskie dzienniki...
W dniu 2012-05-15 09:25, Roman Rumian pisze:
[...]

Tak, tu siÄ™ zgodzÄ™ - "Gazeta" to mistrzostwo Ĺ›wiata w praniu mĂłzgĂłw w porĂłwnaniu choćby do PRLowskiej "Trybuny Ludu" Tam prymitywne kĹ‚amstwa pisane bez ĹĽadnego zawoalowania a tu, w "Gazecie"  nawet nie kĹ‚amstwa na wprost tylko inteligentna manipulacja faktami. Adam zatrudnia prawdziwych fachowcĂłw w tej dziedzinie. Ludzie interesujÄ…cy siÄ™ gĹ‚Ä™biej politykÄ… oczywiĹ›cie szybko te manipulacje wychwycÄ…, ale przeciÄ™tny Polak bÄ™dzie przekonany ĹĽe z "M" to rzetelny i bezstronny dziennikarz.
Z niemałym wstydem muszę przyznać że kiedyś też dzień zaczynałem od lektury "Gazety", jednak kłamstwa jakie zobaczyłem w niej nt. wojny w Jugosławii kazały mi spojrzeć na tą gazetę poprzez inną optykę.

Polskie dzienniki...