Polskie dzienniki...

Data: 2012-05-14 10:16:04
Autor: Marek
Polskie dzienniki...
On May 14, 4:33 pm, "Tzva Adonai" <tzvaado...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Czytałem je wszystkie, mam porównanie i z całą stanowczością stwierdzam, że
najrzetelniejszym, najbardziej profesjonalnym i najmniej stronniczym jest
Gazeta Wyborcza... Gdyby nie ta gazeta, to polskie dziennikarstwo stałoby na
bardzo niskim poziomie...

Kiedys, gdy pilnie sledzilem PSP ( dociera tu duzo informacji) moglem
kazdemu udowodnic, ze w kazdym wydaniu GW, na pierwszej stronie, sa,
co najmniej trzy klamstwa.

Data: 2012-05-15 08:53:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Polskie dzienniki...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:695c0bb5-1aa2-4660-b1ee-9aa5df48fd30p1g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

===================================

A tak dla porównania. Ile kłamstw znajduje się na pierwszej stronie "Gazety Polskiej"?

Data: 2012-05-15 06:56:30
Autor: Marek
Polskie dzienniki...

==================================>
A tak dla porównania. Ile kłamstw znajduje się na pierwszej stronie "Gazety
Polskiej"?

Sam jestem ciekaw...Ty mi to powiedz...???

Data: 2012-05-15 16:38:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Polskie dzienniki...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:fffc2333-ea52-4fab-a1f9-b4c5395e78c1l5g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

Polskiej"?

Sam jestem ciekaw...Ty mi to powiedz...???

Może Jaruś ci podpowie?

Polskie dzienniki...