Polskie eldorado?..

Data: 2011-09-03 11:24:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Polskie eldorado?..

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j3sr2f$ogi$3news.onet.pl...

Ca艂a nadzieja 偶e jednak nie mamy tego gazu z 艂upk贸w.

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Ostrzezenia-przed-skazeniami-przy-eksploatacji-gazu-lupkowego,wid,13749457,wiadomosc.html

Bo inaczej mo偶emy tylko na tym straci膰. - Zdegradowane 艣rodowisko, ceny gazu por贸wnywalne z norweskimi, a zyski i korzy艣ci tylko dla rekin贸w z Wall Street.

A mo偶e z komentarzami poczekasz par臋 lat?
Ju偶 mieli艣my Kuwejt w Karlinie.
I co wysz艂o? Jak zwykle - g贸wno!

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕

Data: 2011-09-03 11:34:08
Autor: jadrys
Polskie eldorado?..

[...]

To co si臋 dzieje do tej pory, po 89 roku pozwala mi widzie膰 potencjaln膮 sytuacj臋 do艣膰 wyra藕nie. Oczywi艣cie o ile faktycznie mamy ten gaz. Ale skoro go nie mamy to ja nie widz臋 偶adnego powodu na przeprowadzenie tego zamachu na L. Kaczy艅skiego. A wi臋c raczej go mamy.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Polskie eldorado?..