Polskie filmy

Data: 2018-09-07 08:02:05
Autor: FEniks
Polskie filmy
Dlaczego polskie filmy ostatnich lat muszą być takie smętne... Nie są złe, ale ten ich nastrój może człowieka dobić. Zwłaszcza te nagradzane.  Z ostatnio obejrzanych: "Zimna wojna", "Zjednoczone stany miłości", o Smarzowskim nie ma nawet co wspominać. Nie piszę tu o komediach, bo te z kolei są zwykle do bani. Jedyny jaki mi przychodzi do głowy w miarę pogodny to "Moje córki krowy", choć i ten podszyty goryczą.

Dlaczego nie potrafimy kręcić takich filmów jak np. czeski "Niedźwiadek"? Świetna gra aktorska, ze zwykłego życia upleciony ciekawy scenariusz, można się i pośmiać, i zastanowić. Polecam w każdym razie.

Ewa

Polskie filmy