Polskie forum Chryslera, Dodge?

Data: 2014-06-10 22:38:26
Autor: Grejon
Polskie forum Chryslera, Dodge?
W dniu 2014-06-10 22:27, Tomasz Stiller pisze:
Cześć.

Czy jest jakieś polskie forum Chryslera, Dodge itp? Kupiłem ostatnio
jednego takiego i chciałbym się wypytać o kilka pierdółek :)

Tomek

Możesz zajrzeć na asu.pl. Co prawda amerykańca nie mam, ale wiem że takie forum istnieje.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-11 01:08:35
Autor: p0li
T->Dnia 2014-06-10 22:38:26 niejaki Grejon napisał:
W dniu 2014-06-10 22:27, Tomasz Stiller pisze:
Cze¶ć.

Czy jest jakie¶ polskie forum Chryslera, Dodge itp? Kupiłem ostatnio

http://voyagerklub.pl/

http://www.tajemnicevoyagerow.inten.pl/

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)