Polskie kanaly w Niemczech via satelita

Data: 2009-07-27 16:46:58
Autor: K.K.
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Data: 2009-07-27 18:20:42
Autor: sensei
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w wiadomości news:4a6dbde8$1news.home.net.pl...
TNK teraz, a później
http://satkurier.pl/news/48190/darmowa-platforma-satelitarna-tvp-w-2009.html

pozniej znaczy nigdy. TVP nie ma kasy na robienie platformy satelitarnej, poki co zwalnia ludzi bo musi oszczedzac...

Data: 2009-07-27 18:43:28
Autor: zeeltom
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
pozniej znaczy nigdy. TVP nie ma kasy na robienie platformy satelitarnej, poki co zwalnia ludzi bo musi oszczedzac...
Na pewno wyjdzie taniej, niż cyfryzacja naziemna.

Data: 2009-07-27 18:58:27
Autor: sensei
Użytkownik "zeeltom" <zeeltom@gmail.com> napisał w wiadomości news:h4klfp$k0$1inews.gazeta.pl...
pozniej znaczy nigdy. TVP nie ma kasy na robienie platformy satelitarnej, poki co zwalnia ludzi bo musi oszczedzac...
Na pewno wyjdzie taniej, ni cyfryzacja naziemna.

16 kanałów regionalnych czyli cały transponder zamiast 1/7 multipleksu wyjdzie taniej? Chyba z matmy i ekonomii jestes slaby.
A naziemną TVP i tak musi zrobic bo sa ludzie u których nie da sie powiesic talerza satelitarnego a poza tym nie kazdy chce miec
dodatkowe boxy w domu ja np. wole telewizor ktory ma 1 pilot i odbiera cyfrowe kanaly naziemne.
TVP naziemna musi zrobic a na satelitarna nigdy jej nie bedzie stać, predzej zrezygnują z tego co maja na satelicie bo kto dzis
korzysta z odbioru TVP via Astra skoro wszyscy odbieraja Hotbirda? Powinni przestac nadawac na Astrze juz dzis a zaoszczedzone pieniadze dac ludziom byloby mniej zwolnien w TVP...

Data: 2009-07-27 19:04:10
Autor: zeeltom
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
... Powinni przestac nadawac na Astrze juz dzis a zaoszczedzone pieniadze dac ludziom byloby mniej zwolnien w TVP...
Myślisz, że taniej wyjdzie cała infrastruktura naziemna, niż wynajęcie transpondera?

Data: 2009-07-27 19:33:36
Autor: sensei
Użytkownik "zeeltom" <zeeltom@gmail.com> napisał w wiadomości news:h4kmmj$597$1inews.gazeta.pl...
>... Powinni przestac nadawac na Astrze juz dzis a zaoszczedzone pieniadze >dac ludziom byloby mniej zwolnien w TVP...
Myślisz, że taniej wyjdzie cała infrastruktura naziemna, niż wynajęcie transpondera?

strukture naziemna sie tez wynajmuje, wynajecie 1/7 infrastruktury naziemnej wyjdzie na pewno duzo taniej niz caly transponder na 16 programow regionalnych. A dvb-t tvp bedzie i tak musiala zrobic wiec emisja na satelicie to zawsze DODATKOWE koszty ktore mozna by dac ludziom zamiast ich zwalniac

Data: 2009-07-27 22:51:00
Autor: zeeltom
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
A dvb-t tvp bedzie i tak musiala zrobic wiec emisja na
satelicie to zawsze DODATKOWE koszty ktore mozna by dac ludziom zamiast ich zwalniac
Zaraz dać... niech zapracują.
Kryzys dosięga wszystkich.

Data: 2009-07-28 01:52:37
Autor: Michal Lukasik
Dnia 27.7.2009, sensei napisał(a):

dodatkowe boxy w domu ja np. wole telewizor ktory ma 1 pilot i odbiera cyfrowe kanaly naziemne.

To akurat "guzik" nie argument bo są telewizory z tunerem TV-Sat (poszukaj
np. w ofercie Philipsa z opcją Freesat).
Ponadto np. ja mam jednego pilota do TV, tunera sat, kina domowego
i oświetlenia w pokoju. ;D

TVP naziemna musi zrobic a na satelitarna nigdy jej nie bedzie stać, predzej zrezygnują z tego co maja na satelicie bo kto dzis
korzysta z odbioru TVP via Astra skoro wszyscy odbieraja Hotbirda?

Jak się pojawi na Astrze za darmo to wielu przestawi albo zainwestuje w
"zeza", monoblock, czy obrotnicę.

Powinni przestac nadawac na Astrze juz dzis a zaoszczedzone pieniadze dac ludziom byloby mniej zwolnien w TVP...

Dać? Ktoś tu coś pisał o ekonomi. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-07-28 07:41:42
Autor: sensei
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:yc700fuzj8d1.dlgsmutas.org...
[...]

kilka typów? A jak nie chce Philipsa ? i wlaczaja sie z bardzo dlugim opoznieniem jak to maja tunery sat - to ja dziekuje

[...]

na Astrze juz są za darmo z paroma kanałami i jakoś nikt specjalnie do zeza na TVP sie nie kwapi juz predzej na ogladanie kanalow niemieckich
poza tym na Hotbirdzie na ktory kazdy ma antene sat sa juz za darmo - wystarczy wlozyc karte TnK wiec po co dublowanie na Astrze?
Zeby kasa wyplywala z TVP?

Powinni
przestac nadawac na Astrze juz dzis a zaoszczedzone pieniadze dac ludziom
byloby mniej zwolnien w TVP...

Dać? Ktoś tu coś pisał o ekonomi.

no tak z czysto ekonomicznego punktu powinni zwalniac i zlikwidowac emisje na Astrze..Ale cos mi sie wydaje ze zarzad TVP bardziej martwi sie zyskami Astry niz praca ludzi wiec predzej powiekszy pule zwolnien niz zrezygnuje z bulenia Astrze

Data: 2009-07-28 19:14:51
Autor: Michal Lukasik
Dnia 28.7.2009, sensei napisał(a):

kilka typów? A jak nie chce Philipsa ?

To kupujesz LG, np. LF7700 LCD. Z mało znanych w Polsce jest jeszcze
Humax, Alba (nie znam modeli, ale czytałem, że są) i będzie ich coraz
więcej ('freesat' zdobywa coraz większą popularność i przyciąga uwagę
producentów - IMO niedługo pozwolą wieść prym na tym polu Philipsowi).
Ponadto co złego w tym, że Philips?

i wlaczaja sie z bardzo dlugim opoznieniem jak to maja tunery sat - to ja dziekuje

Bardzo, tj. raptem kilka sekund. Jak często włączasz/wyłączasz TV?
To taki wielki problem?

na Astrze juz są za darmo z paroma kanałami i jakoś nikt specjalnie do zeza na TVP sie nie kwapi

Nie rozśmieszaj mnie. Ilu jest takich, których przekona "Kultura" czy
"Historia". [???] Najwyraźniej odbiorcy uważają, że dla tego co jest* nie
warto. Nie okłamujmy się, ale TV to rozrywka a to co jest teraz ma z nią
niewiele wspólnego.
Za to choćby dla TVP1 i TVP2 (najczęściej chyba o nie pytają ludzie, jak
je odbierać za granicą) wielu IMO przestawi lub dołoży drugi konwerter.

* http://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html

juz predzej na ogladanie kanalow niemieckich
poza tym na Hotbirdzie na ktory kazdy ma antene sat sa juz za darmo - wystarczy wlozyc karte TnK wiec po co dublowanie na Astrze?

Włożyć? Trzeba mieć w co włożyć, a tunery czy też moduły systemu Conax
"rozdają darmo".

Zeby kasa wyplywala z TVP?

Jakiś powód za wyborem Astry jest. Cena?
Ponadto wybierając HB13E IMO "ubiją" TNK a ta jakiś dochód chyba Im
przynosi. [???]

[...]

Taaak i na pewno ktoś za to wziął w łapę. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-07-28 20:54:39
Autor: sensei
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:19dlcifec9uzz.dlgsmutas.org...
[...]

wole inne firmy np. Sony czy Panasonic.
Tuner sat w odbiorniku TV to jednak rzadkosc za to wszystkie maja tuner naziemny.

i wlaczaja sie z bardzo dlugim
opoznieniem jak to maja tunery sat - to ja dziekuje

Bardzo, tj. raptem kilka sekund. Jak często włączasz/wyłączasz TV?
To taki wielki problem?

te kilka sekund po kilka razy dziennie moze wkurzac ja z tego wzgledu wole czesto szybko przegladac to co na ziemi

[...]

a po co przestawiac jak na Hotbirdzie mozna ogladac to za darmo (TnK)?

[...]

tunery z conax sa za grosze

Zeby kasa wyplywala z TVP?

Jakiś powód za wyborem Astry jest. Cena?

na pewno nie Astra jest najdrozszym satelita

Ponadto wybierając HB13E IMO "ubiją" TNK a ta jakiś dochód chyba Im
przynosi. [???]

watpie TnK juz pobila Astre i jest do tego za darmo wiec zadna inna podobna oferta nie ma sensu

[...]

to Ty powiedziales ale ja nie zdziwilbym sie gdyby tak bylo

Data: 2009-07-28 23:52:11
Autor: Michal Lukasik
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Dnia 28.7.2009, sensei napisał(a):

wole inne firmy np. Sony czy Panasonic.
Tuner sat w odbiorniku TV to jednak rzadkosc za to wszystkie maja tuner naziemny.

No prawie wszystkie. Niestety nie wszystkie nadają się do użycia w Polsce
(brak obsługi MPEG4).

te kilka sekund po kilka razy dziennie moze wkurzac ja z tego wzgledu wole czesto szybko przegladac to co na ziemi

Kilka? Wyłączasz "szkiełko" przy każdym wyjściu do toalety czy po piwo do
lodówki? Ja włączam raz, po przyjściu z pracy - gra ze 2 godziny.

a po co przestawiac jak na Hotbirdzie mozna ogladac to za darmo (TnK)?

Nie jest darmo (jednorazowy koszt tunera/CAMa i karty).

tunery z conax sa za grosze

A widzisz, jednak nie darmo.

Jakiś powód za wyborem Astry jest. Cena?

na pewno nie Astra jest najdrozszym satelita

Więc który jak nie Astra? *
Zapominasz, że czasem można trafić na promocję czy sprzedaż "wiązaną" -
nie znasz szczegółów umowy.

* Stosuj interpunkcję bo może Ci wyjść całkiem coś innego niż chciałeś
napisać. ;D

watpie TnK juz pobila Astre i jest do tego za darmo wiec zadna inna podobna oferta nie ma sensu

Pożyjemy, zobaczymy. ;D

Taaak i na pewno ktoś za to wziął w łapę. ;D

to Ty powiedziales ale ja nie zdziwilbym sie gdyby tak bylo

Wszędzie doszukujesz się spisków? ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2009-07-29 08:25:08
Autor: sensei
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:17wimjhlwtjz6.dlgsmutas.org...
[...]

znasz telewizor bez tunera naziemnego? A ze nie wszystkie sa w polskich sklepach zgodne
z "polskim" standardem miej pretensje do wladzy ktora od ponad roku nie moze opublikowac
wymagan by wymusic to na sklepach

[...]

wlaczam kiedy jest cos interesujacego a potem wylaczam nie jest wlaczony caly czas

a po co przestawiac jak na Hotbirdzie mozna ogladac to za darmo (TnK)?

Nie jest darmo (jednorazowy koszt tunera/CAMa i karty).

podobnie jak w przypadku pomyslu z Astrą

tunery z conax sa za grosze

A widzisz, jednak nie darmo.

Jakiś powód za wyborem Astry jest. Cena?

na pewno nie Astra jest najdrozszym satelita

Więc który jak nie Astra? *

w polskich warunkach tylko Hotbird bo 100% anten w Polsce ma antene ustawiona na Hotbirda
ale zdaje sie ze jest juz zapchany i ciezko znalezc miejsce zeby mozna bylo cos nowego wcisnac

[...]

wszedzie widze interesy, ale lapówki w polskich warunkach by mnie tez nie zdziwily. zwlaszcza ze "lapowka" w tym sensie moze byc np. obiecana przyszła posada...

Data: 2009-07-29 22:33:23
Autor: Michal Lukasik
Dnia 29.7.2009, sensei napisał(a):

znasz telewizor bez tunera naziemnego?

Byłem przekonany, że rozmawiamy o telewizji cyfrowej.

A ze nie wszystkie sa w polskich  sklepach zgodne
z "polskim" standardem miej pretensje do wladzy ktora od ponad roku nie moze opublikowac wymagan by wymusic to na sklepach

Szczerze, osobiście "to mi to lotto", ale faktycznie, ludzie są "robieni w
bambuko". Zawsze tak było i będzie nadal. :/

wlaczam kiedy jest cos interesujacego a potem wylaczam nie jest wlaczony caly czas

Czyli z góry wiesz co i kiedy chcesz obejrzeć i jest to z góry zaplanowane
- tak ciężko wkalkulować w to 5 sekund? Nie wierzę.

a po co przestawiac jak na Hotbirdzie mozna ogladac to za darmo (TnK)?
Nie jest darmo (jednorazowy koszt tunera/CAMa i karty).
podobnie jak w przypadku pomyslu z Astrą

Jak ktoś ma zestaw (i nie zależy mu na programach z HB13E) to
przestawienie anteny kosztuje trochę własnej pracy. No chyba, że
faktycznie ktoś nie potrafi, albo bardziej ceni sobie swój czas, wtedy
przestawienie anteny nie kosztuje pewnie więcej niż 50zł (w zależności od
regionu).
I do czego dochodzimy... Nic za darmo. W każdym przypadku jakiś wydatek
będzie i teraz kwestia tego co będzie wygodniejsze. Dla kogoś spoza granic
PL na pewno wygodniej będzie po prostu obrócić antenę niż kombinować jak
tu kupić kartę TNK i w co ją włożyć.

w polskich warunkach tylko Hotbird bo 100% anten w Polsce ma antene ustawiona na Hotbirda

Z tym 100% to przesadziłeś choćby ze względu na tych, o których sam
pisałeś, którzy przestawiają na Astrę dla niemieckich programów.

ale zdaje sie ze jest juz zapchany i ciezko znalezc miejsce zeby mozna bylo cos nowego wcisnac

No to skąd to oburzenie, że TVP szuka miejsca gdzie indziej? ;D

wszedzie widze interesy, ale lapówki w polskich warunkach by mnie tez nie zdziwily. zwlaszcza ze "lapowka" w tym sensie moze byc np. obiecana przyszła posada...

Kto wie. [???] :D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-07-30 20:05:56
Autor: sensei
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:s7gtlytsxyst$.dlgsmutas.org...
Dnia 29.7.2009, sensei napisał(a):

znasz telewizor bez tunera naziemnego?

Byłem przekonany, że rozmawiamy o telewizji cyfrowej.

o cyfrowej. Nowoczesne telewizory mają wszystkie tuner naziemnej TV cyfrowej

[...]

ale po co? Nie mowiac o "wynalazkach" naszych wlascicieli platform satelitarnych
gdzie tuner HD PVR wlacza sie przez 30 sekund...

[...]

ale na Hotbirdzie jest wiele innych programow FTA po polsku. Ktos ma z nich rezygnowac zeby ogladac TVP?
Jesli w to wierzysz to chyba pracujesz w albo dla TVP ;-)

[...]

nie przestawiaja. 100% ma na Hotbirda. Z nich 5% ma dodatkowo zeza.

ale zdaje sie ze jest juz zapchany i ciezko znalezc miejsce zeby mozna bylo
cos nowego wcisnac

No to skąd to oburzenie, że TVP szuka miejsca gdzie indziej? ;D

ale po co na Astrze ktora jest najdrozszym satelitą? Po co w ogole transmisja sat skoro nie maja kasy i wywalaja ludzi z pracy..?

a widzisz.

Data: 2009-07-30 23:22:18
Autor: Michal Lukasik
Dnia 30.7.2009, sensei napisał(a):

ale na Hotbirdzie jest wiele innych programow FTA po polsku.

Które można o kant d. potłuc. Te które są warte obejrzenia są właśnie TVP
i według planu pojawią się na Astrze - IMO niczego godnego uwagi się nie
straci.

Ktos ma z nich rezygnowac zeby ogladac TVP?

Tak. Ja to zrobię jak będzie taka możliwość.

Jesli w to wierzysz to chyba pracujesz w albo dla TVP ;-)

Pudło.

nie przestawiaja. 100% ma na Hotbirda. Z nich 5% ma dodatkowo zeza.

Taaaaa, a 3,4% z tych 5% ma garba. ;D

ale po co na Astrze ktora jest najdrozszym satelitą? Po co w ogole transmisja sat skoro nie maja kasy i wywalaja ludzi z pracy..?

A tak, dla jaj. ;D

Z mojej strony EOT.
--
 _____ __________________________

Data: 2009-07-31 08:22:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:1dlnsu1s9rqfa.dlgsmutas.org...
Dnia 30.7.2009, sensei napisał(a):

ale na Hotbirdzie jest wiele innych programow FTA po polsku.

Które można o kant d. potłuc. Te które są warte obejrzenia są właśnie TVP

O ja pierdzielę, świat się kończy, TVP godna obejrzenia?
Fan skinów i biskupów czy jak?

Data: 2009-07-31 18:58:41
Autor: Michal Lukasik
Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

[...]

No to co prócz niej według Ciebie jest godne obejrzenia FTA z HB?
Mango, VIVA, czy może Trwam?

Fan skinów i biskupów czy jak?

Po czym wnosisz?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-07-31 20:59:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:1kec2hz00aucp.dlgsmutas.org...
[...]

NIC.
W ogóle z FTA po polsku nic nie jest warte oglądania.
Pozostają płatne telewizje.

Fan skinów i biskupów czy jak?

Po czym wnosisz?

Po zawartości ramówki TVP?

Data: 2009-07-31 20:21:04
Autor: Michal Lukasik
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

NIC.
W ogóle z FTA po polsku nic nie jest warte oglądania.

Faktem jest, że polska TV "ssie", ale znam takich, dla których to jedyny
sposób na "wiadomości z kraju".

Pozostają płatne telewizje.

Hmmmm. A te, uważasz, oferują poziom warty pieniędzy, które trzeba za nie
zapłacić?

Fan skinów i biskupów czy jak?
Po czym wnosisz?
Po zawartości ramówki TVP?

Co złego widzisz w ramówce "TVP Historia"? I jaki ma ona związek z
wymienionymi?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-07-31 22:23:15
Autor: Cavallino
[...]

Wiadomości są też na Polonii na HB.

Pozostają płatne telewizje.

Hmmmm. A te, uważasz, oferują poziom warty pieniędzy, które trzeba za nie
zapłacić?

Zależy jakich.
Ale na pewno bardziej niż inwestycje w kręcenie satelitą dla TVP.

Po zawartości ramówki TVP?

Co złego widzisz w ramówce "TVP Historia"?

Eeee tam, liczysz że kanały tematyczne dostaniesz za friko na platformie TVP?

Data: 2009-07-31 21:33:18
Autor: Michal Lukasik
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

Wiadomości są też na Polonii na HB.

Owszem, ale mając do wyboru to co jest teraz na HB i to co może być na
Astrze wybór jak dla mnie jest prosty (zakładając, że wybór będzie i do
tego darmowy).

Zależy jakich.
Ale na pewno bardziej niż inwestycje w kręcenie satelitą dla TVP.

Ale kręcąc* satelitą dostajesz także darmową ofertę zagraniczną, która IMO
jest dużo lepsza od rodzimej płatnej.

* Nie mam tu na myśli akurat Astry, ale całość satelitów - jak kręcić to
kręcić. ;D

Eeee tam, liczysz że kanały tematyczne dostaniesz za friko na platformie TVP?

Jeśli tak, to nadal jestem fanem "skinów i biskupów"? ;D
--
 _____ __________________________

Data: 2009-07-31 22:36:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:45rm5nhjwlug$.dlgsmutas.org...
Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

Wiadomości są też na Polonii na HB.

Owszem, ale mając do wyboru to co jest teraz na HB i to co może być na
Astrze wybór jak dla mnie jest prosty

Dla mnie też.
Wkładam kartę TnK (nieaktywną) i mam TVP i jeszcze parę innych shitów.

Ale na pewno bardziej niż inwestycje w kręcenie satelitą dla TVP.

Ale kręcąc* satelitą dostajesz także darmową ofertę zagraniczną, która IMO
jest dużo lepsza od rodzimej płatnej.

O tyle nie, że całkowicie poza moimi zainteresowaniami.

Eeee tam, liczysz że kanały tematyczne dostaniesz za friko na platformie
TVP?

Jeśli tak, to nadal jestem fanem "skinów i biskupów"? ;D

Nie zrozumieliśmy się, ale jeśli sądzisz że pisząc "TVP" ktokolwiek wywnioskuje z tego że chodzi Ci o kanał Historia to grubo się mylisz.

Data: 2009-07-31 22:03:59
Autor: Michal Lukasik
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

Dla mnie też.
Wkładam kartę TnK (nieaktywną) i mam TVP i jeszcze parę innych shitów.

Jakbym pisał/myślał jak Ty tylko o sobie to bym od razu napisał, że to
żaden problem kupić tę kartę, kupić tuner z Conax (albo wgrać w posiadany
tuner multicama, pod warunkiem, że to umożliwia i że to działa - tak
zakładam), ale cały czas chodzi mi o to, że IMO dla wielu nie to będzie
najłatwiejsza droga do odbioru polskiej TV.
Przykład z brzegu - post zaczynający wątek. Jak oferta TVP urzeczywistni
się, to na takie pytanie odpowiedź będzie oczywista - przestawić antenę.

O tyle nie, że całkowicie poza moimi zainteresowaniami.

No i znowu nie dalej niż "czubek własnego nosa". ;D

Nie zrozumieliśmy się, ale jeśli sądzisz że pisząc "TVP" ktokolwiek wywnioskuje z tego że chodzi Ci o kanał Historia to grubo się mylisz.

Przypominam. Odpowiedziałeś na post, w którym z marnej oferty FTA na HB
jako IMO najlepszą określiłem ofertę TVP - teraz zobacz jakie to programy
i porównaj z konkurencją jaka panuje w tym wąskim acz zacnym gronie. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2009-08-01 15:24:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:3r5gjjmlx0in.dlgsmutas.org...
[...]

Nie muszę, bo mam.
I wielu zainteresowanych tv z satelity też ma lub mieć może.

[...]

Bzdura.
Najłatwiejszą drogą do badziewia z tvp jest włączyć tuner naziemny.

Przykład z brzegu - post zaczynający wątek. Jak oferta TVP urzeczywistni
się, to na takie pytanie odpowiedź będzie oczywista - przestawić antenę.

Jak się urzeczywistni to będzie na HB.
Sam cytowałeś, że będą mieli płatny pakiet, czyli coś więcej poza własnym shitem.
Jak sądzisz, skąd go wezmą? ;-)

O tyle nie, że całkowicie poza moimi zainteresowaniami.

No i znowu nie dalej niż "czubek własnego nosa". ;D

Ty robisz za rzecznika narodu czy jak?

[...]

Masz chyba kłopoty z budowaniem zdań, stąd nie bardzo wiadomo o czym piszesz.
HINT: Nie ma TVP na HB FTA poza Polonią.

Data: 2009-08-01 20:46:18
Autor: Michal Lukasik
Dnia 1.8.2009, Cavallino napisał(a):

Nie muszę, bo mam.
I wielu zainteresowanych tv z satelity też ma lub mieć może.

Mieszkający poza granicami Polski kartę TNK owszem mogą mieć, ale nie bez
problemów. No bo jak? Wysyłka? Wycieczka?

Bzdura.
Najłatwiejszą drogą do badziewia z tvp jest włączyć tuner naziemny.

Może dla Ciebie, ale nie dla autora wątku. (znowu "czubek nosa")

Jak się urzeczywistni to będzie na HB.
Sam cytowałeś, że będą mieli płatny pakiet, czyli coś więcej poza własnym shitem.
Jak sądzisz, skąd go wezmą? ;-)

Nie interesuje mnie ich płatny pakiet, ani skąd go wezmą. Cały czas
rozchodzi mi się o darmowy. I skąd wiesz, że na HB skoro cytowałem, że
sami nie wiedzą?

Ty robisz za rzecznika narodu czy jak?

Nie. Staram się tylko postrzegać rzeczy z różnych punktów widzenia.

Masz chyba kłopoty z budowaniem zdań, stąd nie bardzo wiadomo o czym piszesz.
HINT: Nie ma TVP na HB FTA poza Polonią.

Faktycznie popełniłem błąd bo myślałem, że Historia, też jest, a nie jest.
Nie zmienia to faktu, że z polskiej oferty FTA na HB, IMO tylko ta
nieszczęsna Polonia jest "coś" warta.
--
 _____ __________________________

Data: 2009-08-01 22:03:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:49tl548w6jx3.dlgsmutas.org...
Dnia 1.8.2009, Cavallino napisał(a):

Nie muszę, bo mam.
I wielu zainteresowanych tv z satelity też ma lub mieć może.

Mieszkający poza granicami Polski

Mieszasz tematy.
To z założenia NIE MA być oferta dla mieszkających poza granicami Polski.
Już to o wąskiej wiązce ktoś cytował, bez tego się nie obejdzie, zwłaszcza FTA - prawa autorskie się kłaniają.

Najłatwiejszą drogą do badziewia z tvp jest włączyć tuner naziemny.

Może dla Ciebie, ale nie dla autora wątku. (znowu "czubek nosa")

Tylko że to Ty siejesz dezinformacją, mamiąc go ofertą TVP dla Polski.
To go nie będzie dotyczyć, nawet jak się cudem uda zrealizować.

[...]

Ale ich interesuje.
Jak płatny pakiet - to będę musieli skorzystać z istniejącej POLSKIEJ oferty na HB.
A trzeba nie mieć krzty pomyślunku, żeby podejrzewać iż zaproponują powszechnie odbiór na dwóch satelitach, każą KAŻDEMU potencjalnemu odbiorcy instalować zeza lub twina.
O wiele prościej (i taniej) będzie im przerzucić swoje programy na HB niż forsować na siłę taki manewr.

I skąd wiesz, że na HB skoro cytowałem, że
sami nie wiedzą?

Bo wiem gdzie to co mogliby zaproponować polskiemu widzowi już jest.
I nie jest to Astra.

Ty robisz za rzecznika narodu czy jak?

Nie.

To daruj sobie bzdety i zapędzaj się w demagogii.

Staram się tylko postrzegać rzeczy z różnych punktów widzenia.

Właśnie widać.
Zwłaszcza że to powyżej: "Nie interesuje mnie ich płatny pakiet" jest Twoje.
Jeśli uważasz, że ktoś będzie z Tobą gadał o tym co interesuje Ciebie, ale o tym co interesuje jego już nie, to jesteś w błędzie.

[...]

FTA nie jest nic warta i tyle, może być uzupełnieniem dla normalnej oferty, a nie nią samą.
Takoż i dla ludzi z Niemiec siłą rzeczy Astra jest coś warta, a dla ludzi z Polski nic.
Jak myślisz, dla kogo TVP zbuduje platformę?

Data: 2009-08-01 23:21:33
Autor: sensei
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h5272u$q3u$1news.onet.pl...

[...]

jak to dla kogo? Dla garstki pasjonatów TVP HD dopóki tego nie będzie w DVB-T... Bo reszte wszyscy mają z Hotbirda. Chodzi o to że jest to ostatnia szansa na namówienie zarządu TVP na wybulenie kasy na platformę satelitarną bo jak się DVB-T rozwinie i wszystkie programy TVP będą dostępne w DVB-T to bulenie operatorowi satelitarnemu straci sens.

Data: 2009-07-31 20:26:20
Autor: Michal Lukasik
[...]

Tak poza tym, to mowa było o programach tylko spośród FTA i z HB (nie o
TVP jako takiej), które to, miałyby powstrzymać kogokolwiek przed
przestawieniem anteny na Astrę. Więc w tym kontekście Twoja wypowiedź ma
się... no oceń sam...
--
 _____ __________________________

Data: 2009-07-31 22:24:23
Autor: Cavallino
[...]

Ma się tak, że nikt poważny nie utrzymuje tv sat dla programów fta (polskich).
Szkoda kasy.
A jak ma coś płatnego to ma na HB.

Data: 2009-07-31 21:48:44
Autor: Michal Lukasik
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

Ma się tak, że nikt poważny nie utrzymuje tv sat dla programów fta (polskich).
Szkoda kasy.

Według Ciebie może i tak (masz prawo), są jednak tacy, którzy uważają
inaczej.

Obietnice/zapowiedzi są i mówią, że:
"Platforma satelitarna TVP będzie oferować dwa pakiety. Pakiet podstawowy
będzie *bezpłatny* i będzie obejmował kanały oferowane obecnie drogą
naziemną (TVP1, TVP2, TVP INFO, TV Puls, TVN, Polsat i TV 4) oraz prawie
wszystkie pozostałe kanały TVP (do wyboru TVP Polonia, TVP Sport, TVP
Kultura, TVP Historia, TVP HD). Jednak obecność TVP HD jest mało
prawdopodobna ze względu na konieczność korzystania z droższego dekodera
HD."

I dalej...
"Pakiet rozszerzony, oferowany płatnie, będzie można zamawiać dodatkowo do
pakietu podstawowego. Na razie nie wiadomo, jakie kanały będzie
obejmował."

A jak ma coś płatnego to ma na HB.

I niech sobie ma. :D

BTW. Cytaty z linków podanych w wcześniej.
--
 _____ __________________________

Data: 2009-07-31 23:02:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:1g80acmn18mt9$.dlgsmutas.org...
[...]

Oczywiście szanujemy ich.

Obietnice/zapowiedzi są

Naprawdę wierzysz w bajdurzenia podwładnych skina?

Data: 2009-07-31 22:16:13
Autor: Michal Lukasik
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

Obietnice/zapowiedzi są

Naprawdę wierzysz w bajdurzenia podwładnych skina?

To podchwytliwe pytanie? ;D
Skąd założenie, że bajdurzenia? (fakt, mieszkając w Polsce można nabrać
takiego nawyku (i tu się złapałem, na tym, że nie wiem jaką emotkę
wstawić, ale to temat nie na tę grupę)

Chciałbym żeby okazało się to prawdą.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-08-01 15:26:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:nq92bvpnrsrf$.dlgsmutas.org...
Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

Obietnice/zapowiedzi są

Naprawdę wierzysz w bajdurzenia podwładnych skina?

To podchwytliwe pytanie? ;D
Skąd założenie, że bajdurzenia?

Mam więcej niż 15 lat i niejedno bajdurzenie słyszałem.

(fakt, mieszkając w Polsce można nabrać
takiego nawyku (i tu się złapałem, na tym, że nie wiem jaką emotkę
wstawić, ale to temat nie na tę grupę)

Chciałbym żeby okazało się to prawdą.

A ja nie.
Zdecydowanie wolę ludzkie dvb-t niż obracanie kota ogonem.
Niech się TVP na tym skupi.

Data: 2009-08-01 23:24:04
Autor: sensei
[...]

ktoś Ci bajek naopowiadał Polsat nigdy się nie zgodzi na puszczenie go FTA bo straci wszystkich klientów pakietu Mini.

[...]

wybulcie kase a dostaniecie kota w worku załosne. TVP naprawde musi budowac jakas filozofię zeby uzasadnic wywalenie kasy dla pewnej luksemburskiej spółki satelitarnej ?

Data: 2009-07-31 09:39:49
Autor: sensei
[...]

dowcip tygodnia ;-)))

Ktos ma z nich rezygnowac zeby ogladac TVP?

Tak. Ja to zrobię jak będzie taka możliwość.

powodzenia. Plus kilku innych fanow TV Trwam ;-)

Jesli w to wierzysz to chyba pracujesz w albo dla TVP ;-)

Pudło.

nie przestawiaja. 100% ma na Hotbirda. Z nich 5% ma dodatkowo zeza.

Taaaaa, a 3,4% z tych 5% ma garba. ;D

pokaz kto w Polsce nie ma Hotbirda?

ale po co na Astrze ktora jest najdrozszym satelitą? Po co w ogole
transmisja sat skoro nie maja kasy i wywalaja ludzi z pracy..?

A tak, dla jaj. ;D

jak to zrobia za wlasna kase to ok ale poki co zyja z kasy spoleczenstwa i wszyscy bedziemy ponosic tego koszty

Data: 2009-07-31 18:57:24
Autor: Michal Lukasik
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Dnia 31.7.2009, sensei napisał(a):

dowcip tygodnia ;-)))

A cóż takiego się straci? Mango, VIVA, czy może Trwam?

pokaz kto w Polsce nie ma Hotbirda?

Mój brat jeszcze jakiś czas temu (zanim kupił obrotnicę) miał antenę
(właściwie to powinienem ją nazwać żaglem ;D) ustawioną na Sirius4 - ze
względu na darmowe przekazy sportowe (tenis ziemny), teraz też przez 90%
czasu antena ustawiona jest na Astra2* ze względu na Freesat.
Znajdą się pewnie jacyś zagraniczni studenci, którzy ustawią sobie coś w
rodzimym sobie języku a jest tego trochę na każdym z satelitów.
Nie wierzę by w Polsce nie znalazł się nikt kto wolałby darmową
zagraniczną ofertę programową od tego szajsu, który wciska ludziom "polska
platforma cyfrowa".
A to, że Ty nie dopuszczasz takiej myśli, to hmmm... Twój problem.

jak to zrobia za wlasna kase to ok ale poki co zyja z kasy spoleczenstwa i wszyscy bedziemy ponosic tego koszty

A robisz coś z tym czy tylko tak marudzisz?
--
 _____ __________________________

Data: 2009-07-30 06:44:09
Autor: zeeltom
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
te kilka sekund po kilka razy dziennie moze wkurzac ja z tego wzgledu wole czesto szybko przegladac to co na ziemi

To przechodzisz też na czerwonym świetle przez jezdnię? Toż takie światło świeci dość długo, a jak jest parę skrzyżowań do przejścia (przejechania), to chyba się chlastasz ;)

Data: 2009-07-31 09:12:33
Autor: Sat_Diver
Polskie kanaly w Niemczech via satelita
Nastał dzień 2009-07-27 16:46, K.K. donosi, że:
TNK teraz, a później
http://satkurier.pl/news/48190/darmowa-platforma-satelitarna-tvp-w-2009.html
Z tym "później" to może się okazać różnie poza granicami Polski,
bo w planach jest "wąską wiązka" sygnału tylko na teren kraju: "pakiet będzie posiadał kanały niekodowane m.in.: TVP1, TVP2, TVP Info,
TVP Polonia, TVP Historia, TVP Kultura, TV Puls i TVP HD.
Kanały TVP będą nadawane w technologii spot beam, tzw. wiązka punktowa,
co pozwoli na ograniczenie dostępności sygnału tylko do terytorium naszego kraju."
źródło: http://www.dvbnews.pl/news/2482/platforma_satelitarna_tvp_na_19,2e

Data: 2009-07-31 09:34:04
Autor: sensei
Użytkownik "Sat_Diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:h4u5l8$d3a$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Astra nie ma wiazki punktowej wiec jeszcze wiele czasu uplynie az to uruchomia.
Zaloze sie ze uruchomia najpierw oferte platna kodowaną licząc na zyski.
Przeliczą się bo koszty transpondera na Astrze przekrocza znacznie wplywy...

Polskie kanaly w Niemczech via satelita