[lekki OT] Polskie kino na bogato

Data: 2009-03-14 10:09:22
Autor: topek
[lekki OT] Polskie kino na bogato
Czy wy tez macie takie wrazenie, ze wiekszosc polskich filmow jest na bogato?
Juz wyjasniam co przez to rozumiem.
Po wczorajszym niezmeczeniu: "To nie tak jak myslisz kotku" rzuca sie w oczy Polska w ktorej mieszkaja sami Carringtonowie.
Kuchnia odwalona w czarnych marmurach.

W dosc dobrym filmie: "Jasne blekitne okna" Linda mieszka w mieszkaniu tak odwalonym jakby zywcem wziety zwyciezca  z Muratora.

TVNowskie produkcje to juz w ogole high life.

W ktorejs tam ekranizacji grocholi ktorej tez nie zmeczylem pani sobie wywalila taki domek z balii ze fiu, fiu.

Czy macie tez takie wrazenie czy sie czepiam?

Ostatnio przecietna ;) polska kuchnie widzialem w "czeka na nas swiat" gdzie odbywala sie degustacja herbaty :>

Owszem, sa ludzie z pieniedzmi w PL i chaty maja tak odwalone jak ta lala. Niektorzy moi znajomi maja po prostu kosmos w domach ale jakos taki niepolski, nienaturalny, nieswojski wydaje mi sie ten wysoki polysk i blat z czarnego marmuru za 50k zl m2 ;)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-03-14 12:54:17
Autor: Przemek Budzyński
topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał(a):

W ktorejs tam ekranizacji grocholi ktorej tez nie zmeczylem pani sobie wywalila taki domek z balii

eee.....ale to chyba ciasnawy jakiś był?

Czy macie tez takie wrazenie czy sie czepiam?

zdaje się, że to w jakiejś recenzji Wiecha z lat 50/60 warszawski recenzent
mówił, że "w kinie to ja sobie lubię popatrzeć na nie całkiem zapięte artystki
przy kości, a spadający tynk ze ścian to ja mam na jawie u szwagra na
Targówku"....

Generalnie 90% polskich filmów to współczesne baśnie o współczesnych
Kopciuszkach - to czego oczekujesz?

Data: 2009-03-14 13:20:31
Autor: maderos
topek pisze:
Czy wy tez macie takie wrazenie, ze wiekszosc polskich filmow jest na bogato?

Atam, nie tylko filmy :D...kazdy serial w TVN ( i nie tylko ) jest "na wypasie". No, coz. Takie czasy? Ludzie majacy po, gora 30 lat jezdza furami po 100k PLN, mieszkania jak z reklam itd...Fak it :D...

Data: 2009-03-15 12:52:25
Autor: Zbylut
topek napisal(a):

Czy wy tez macie takie wrazenie, ze wiekszosc polskich filmow jest na bogato?
Juz wyjasniam co przez to rozumiem.

to nie tylko polskie filmy - w fikcji przodują filmy amerykańskie.
Oczywiście masz rację. Mnie taka fikcja razi. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-03-15 20:18:50
Autor: Tomek Nirzyński
Dnia Sat, 14 Mar 2009 10:09:22 +0100, topek napisał(a):

W ktorejs tam ekranizacji grocholi ktorej tez nie zmeczylem pani sobie wywalila taki domek z balii ze fiu, fiu.

:-D
Wyobraziłem sobie jak mieszkają w balii odwróconej do góry dnem :-)

[lekki OT] Polskie kino na bogato