Polskie lata 90te

Data: 2012-02-01 02:10:00
Autor: Piotr M
Polskie lata 90te
Nie uważacie, że patrząc w obecnym czasie, to komedia? Wszyscy co  zaglądali do komputera to jak witanie się z wyrocznia :)

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-02-01 02:13:09
Autor: Santana
Polskie lata 90te

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.v8y6uyx313q3bqpiotr-komputer.home...
Nie uważacie, że patrząc w obecnym czasie, to >komedia? Wszyscy co zaglądali do komputera to jak witanie się z >wyrocznia :)

Ke? :)

Data: 2012-02-01 02:19:56
Autor: Piotr M
Polskie lata 90te
Dnia 01.02.2012 o 02:13 Santana <santana@interia.pl> napisał(a):

[...]

Spójrz tylko. Policja, biznesmeni, w pierwszych latach 90tych..

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-02-01 08:48:08
Autor: mvoicem
Polskie lata 90te
(01.02.2012 02:19), Piotr M wrote:
[...]

I ty śmiesz innym zarzucać że poległeś, nie wiesz co napisali?

p. m.

Data: 2012-02-01 14:43:24
Autor: R.e.m.e.K
Polskie lata 90te
Dnia Wed, 01 Feb 2012 08:48:08 +0100, mvoicem napisał(a):

Nie uważacie, że patrząc w obecnym czasie, to >komedia? Wszyscy co
zaglądali do komputera to jak witanie się z >wyrocznia :)

Ke? :)

SpĂłjrz tylko. Policja, biznesmeni, w pierwszych latach 90tych..

I ty śmiesz innym zarzucać że poległeś, nie wiesz co napisali?

Wlasnie ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-02-02 09:29:39
Autor: Remek
Polskie lata 90te
Użytkownik "Piotr M" napisał:

Nie uważacie, że patrząc w obecnym czasie, to komedia? Wszyscy co
zaglądali do komputera to jak witanie się z wyrocznia :)

"Dopóki nie było internetu nie wiedziałem, że na świcie jest tylu idiotów"

Albert Einstein

To Ciebie nie dotyczy. Idiota to człowiek w miare inteligentny. Za to Ty
jestem kompletnym debilem. Gdyby do ACTA wprowadzxono artykuł przewidujący
kary za podobne do Twoich publikacje, to jestem za.

Remek

Data: 2012-02-02 13:01:11
Autor: jureq
Polskie lata 90te
Dnia Thu, 02 Feb 2012 09:29:39 +0100, Remek napisał(a):

"Dopóki nie było internetu nie wiedziałem, że na świcie jest tylu
idiotĂłw"

Albert Einstein

Gratuluję dowcipu. Gdybyś nie załapał: Einstein zmarł w 1955. A cytat z Lema.

Polskie lata 90te