Polskie linie LOT liderem w regionie

Data: 2017-07-15 16:53:13
Autor: u2
Polskie linie LOT liderem w regionie
http://niezalezna.pl/102036-polskie-linie-lot-liderem-w-regionie

Polskie Linie Lotnicze LOT, którym za rządów PO-PSL groziło bankructwo, dzisiaj znajdują się wśród najdynamiczniej rozwijających się przewoźników w Europie. Jak zapowiada wicepremier Mateusz Morawiecki, PLL LOT ma wziąć udział w konsolidacji rynku lotniczego w Europie Środkowo-Wschodniej.

LOT jest niekwestionowanym liderem w naszym regionie. Za rządów PO-PSL przynosił straty i planowano jego sprzedaż lub likwidację. Teraz ma zyski i realizuje swoją strategię rozwoju. Najwyższy czas, żeby Polska zaczęła wykorzystywać swoje szanse rozwojowe i potencjał gospodarczy tkwiący w sile polskich firm - powiedział w wywiadzie dla Polskiej Agencji Prasowej wicepremier Morawiecki. Podkreślił, że wyniki LOT są bardzo dobre. W 2016 r. przewoźnik zarobił ponad 300 mln zł netto. Na swojej działalności podstawowej, czyli przewozie pasażerów, uzyskał 184 mln zł.

W 2015 r. narodowy przewoźnik miał ponad 327 mln zł straty i, jak twierdził były premier Donald Tusk, nie można go było uratować. Poprzedni rząd dwa-trzy lata temu skazał firmę na ,,wymarcie". Teraz LOT rozwija skrzydła i może stać się ważnym operatorem dla wielu krajów Europy Środkowej. Tak się już stało w wypadku Węgier, które utraciły swojego narodowego przewoźnika. LOT - wykorzystując tę wolną przestrzeń - uruchomił nowe połączenie z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago. Ostatni raz Węgry miały bezpośrednie połączenie z USA w 2011 r. - Między Budapesztem a Nowym Jorkiem i Chicago podróżuje rocznie ponad 165 tys. osób. Dziś przesiadają się głównie we Frankfurcie, Paryżu, Amsterdamie czy Londynie, co znacznie wydłuża ich podróż - powiedział Morawiecki podczas inauguracji lotu do USA.

Więcej w dzisiejszej "Gazecie Polskiej Codziennie".

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-15 17:37:06
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Polskie linie LOT liderem w regionie
teeeee bohater!

tak się kurwa sadzisz, że tu sukces tu sukces tm sukces, tu miazga sukcesem, tam nadwyżki, kasa zewsząd, szukają do pracy itd. itp...

ja chcę kurwa wiedzieć!
stanowiska (mówmy o kierowniczych) zajmują dokładnie ci sami co zajmowali za po-psl/eu...
np. kwas czy chebel

że niby co się stało, że wcześniej przynosili straty, a nagle przynoszą zyski?

chce to kurwa jako obywatel (co prawda gorszej kategorii) wiedzieć!

P.S.
chyba czas już się temu sukcesowi przyjże dokładniej... bo może to europa (tak niesmaczny żarcik - sobie pozoliłem)...

Data: 2017-07-15 17:57:42
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Polskie linie LOT liderem w regionie
przyjże dokładniej... bo może to

proponuję  nie ogaszać europą: przyjrzę

Data: 2017-07-15 18:40:31
Autor: Bene Natus
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:596a2c60$0$15190$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Buuuuhahahahahahhahahahahahahahahahahhaha! I po to będzie budowac megalotnisko im. Tych Co Ukradli Księzyc? ;-)))

Data: 2017-07-15 22:53:06
Autor: Presidente de San Escobar
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

Buuuuhahahahahahhahahahahahahahahahahhaha! I po to będzie budowac megalotnisko im. Tych Co Ukradli Księzyc? ;-)))

Podobno kilka boeningów miało doprowadzić LOT do bankructwa :DDDD
A tu proszę - starczy i na hiperduperlotnisko :DDDDDDDDDD

Komuszek u2 niech już wypina dupk, bo będą tego potrzebować by to sfinansować
:DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 19:00:47
Autor: Budzik
Polskie linie LOT liderem w regionie
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

W 2015 r. narodowy przewoźnik miał ponad 327 mln zł straty i,

http://corporate.lot.com/pl/pl/lot-w-liczbach

Mozesz wytłumaczyc skąd taka rozbieżnosc?
Na podanej stronie mamy:
2014: 100mln zysku
2015: 46mln straty
2016: 125mln zysku.

A zresztą odpowiedzią beda zapewne tylko lole i wyzwiska wiec sam odpowiem pokazujac jednoczesnie ze nie wszystko jest takie czarno białe jak zdaje sie uwierzyłes...
https://www.fly4free.pl/kiepski-wyniki-lot/

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-07-15 21:15:17
Autor: u2
W dniu 15.07.2017 o 21:00, Budzik pisze:

https://www.fly4free.pl/kiepski-wyniki-lot/

z komentarzy :

bartolomeo :

Oczywiście, należy pozwolić LOTowi upaść, albo go sprzedać zanim stanie się totalnym zerem. Nic nie dadzą menadżerowie, nic nie da restrukturyzacja i pompowanie publicznej kasy... są to zabiegi tylko ,,na chwilę", to takie pudrowanie trupa. Menadżerowie z LOTu odeszli i założyli ENTER AIR która wykazała za 2015 zysk netto 33 miliony!!! LOT tylko w prywatnych rękach może odzyskać dawną świetność - To jedyna recepta.

:))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2017-07-15 12:33:12
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik u2 napisał:

bartolomeo :

Oczywiście, należy pozwolić LOTowi upaść, albo go sprzedać zanim stanie się totalnym zerem.

Tam na lotniku był nawet Bolesław:)
https://twitter.com/A_panczyk/status/880008109829144577

Data: 2017-07-15 21:00:47
Autor: Budzik
Polskie linie LOT liderem w regionie
UĹźytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Przykro mi ze nic nie zrozumiałes z tego co napisałem...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2017-07-15 23:31:26
Autor: u2
W dniu 15.07.2017 o 23:00, Budzik pisze:
Przykro mi ze nic nie zrozumiałes z tego co napisałem

z komentarzy :

Marecki :

Gdyby była to prywatna firma to by się nie utrzymali na rynku, bo taki zarządca do dupy. A niestety u nas w Polsce nic państwowego nie przynosi zysków bo są prezesi, vice prezesi, zestępcy vice prezesów, zastępcy zastępców i ich pensje pożerają miliony, które sobie odzyskają z naszych podatków... Dlatego to nie powinno istnieć. Prywatne firmy bez państwowej dotacji o wiele lepiej by sobie radziły ale póki co te nie powstaną z wiadomych względów :-)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2017-07-16 09:01:01
Autor: Budzik
[...]

Dajesz taki komentrz do posta w ktorym widac, ze lot przynosi zyski?
Jestes tylko niekonsekwentny?

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2017-07-16 11:58:41
Autor: u2
W dniu 16.07.2017 o 11:01, Budzik pisze:
Dajesz taki komentrz do posta w ktorym widac, ze lot przynosi zyski?
Jestes tylko niekonsekwentny?

cytuję komentarze z 2016 roku wieszczące rychły konie LOT, bucuś obudź się:))))))))

Data: 2017-07-16 12:00:50
Autor: Budzik
[...]

LOT przyniosł zysk juz w 2015 roku. W 2016 twierdzisz, ze strata była ogromna, pokazałem ci ze duzo mniejsza bo tylko jej czesc była zwiazana z biezaca działalnoscia...
Inymi słowy - restrukturyzacja przyniosła skutki juz/dopiero w 2015 roku i rzeczywiście jest coraz lepiej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2017-07-16 08:29:42
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Budzik napisał:

Inymi słowy - restrukturyzacja przyniosła skutki juz/dopiero w 2015 roku i rzeczywiście jest coraz lepiej.

Bucek jak to bucek. Ostrzyliśta se ząbki na LOT jak nic. 1. Przez
obsadę swojaków i dojenie. 2. Ujebanie totalne przez konkurencję OLT.

LOT wspólnie ze spółkami LOT AMS, LOT Services i Eurolot podpisał umowę z bankiem inwestycyjnym Rothschild na doradztwo przy procesie prywatyzacji, która wymaga jeszcze akceptacji organów korporacyjnych spółek. Współpraca będzie dotyczyć w początkowej fazie m.in. przygotowania materiałów informacyjnych dla potencjalnych inwestorów oraz selekcjonowania listy potencjalnych kupców.

Sprzedaż LOT-u coraz bliżej? Jest szansa na zakup przez Turkish Airlines lub Etihad Airways

Data: 2017-07-16 14:02:37
Autor: u2
W dniu 16.07.2017 o 14:00, Budzik pisze:
LOT przyniosł zysk juz w 2015 roku. W 2016 twierdzisz, ze strata była
ogromna

durnyś bucuś, ja zacytowałem artykuł, a następnie komentarze do artykułu który ty przytoczyłeś. nic nie poradzę na to, że nie potrafisz samodzielnie myśleć i wyciągać logiczne wnioski:)

Data: 2017-07-16 14:00:50
Autor: Budzik
[...]

Jeżeli już chcesz pisać po polsku to "logicznych wniosków"...

Co do reszty to pokazałem juz twój brak logiki, nie odniosłes sie do tego wiec... w sumie nic nowego...

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2017-07-16 21:00:58
Autor: Budzik
Polskie linie LOT liderem w regionie
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Jeżeli już chcesz pisać po polsku to "logicznych wniosków"

lol

LOL z dopełniacza? Nice...

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2017-07-17 17:09:25
Autor: u2
Polskie linie LOT liderem w regionie
W dniu 16.07.2017 o 23:00, Budzik pisze:
LOL z dopełniacza?

dzisiaj słuchałem prof. Bralczyka w radio Białystok, nawet taki autorytet zauważył, że w mowie potocznej częściej używa się biernika niż dopełniacza i ma to swoje głębokie uzasadnienie:)

Data: 2017-07-15 22:54:25
Autor: Presidente de San Escobar
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

> [...]

A zresztą odpowiedzią beda zapewne tylko lole i wyzwiska wiec sam odpowiem pokazujac jednoczesnie ze nie wszystko jest takie czarno białe jak zdaje sie uwierzyłes...

Pod wrażeniem jestem próby merytorycznej dyskusji ale u2 to przysłowiowy tępy
chłop :DDD Jemu niezależne śmieci piszą jego własną rację:DDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 19:07:21
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://niezalezna.pl/102036-polskie-linie-lot-liderem-w-regionie

Niezależne śmieci też są niezależne od zwykłych faktów :DDDDDDDd

LOT jest niekwestionowanym liderem w naszym regionie. Za rządów PO-PSL przynosił straty i planowano jego sprzedaż lub likwidację. Teraz ma

Zyski zaczął przynosi w 2014, matołku :DDD Sprawdź sobie :DDDD

Ale czytaj dalej - to śmieci na twoim poziomie intelektualnym :DDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Polskie linie LOT liderem w regionie