Polskie logo i polska racja stanu

Data: 2012-03-25 10:36:36
Autor: mkarwan
Polskie logo i polska racja stanu

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:3ad397d1-5474-4b4e-a924-185b543dd4cedb5g2000vbb.googlegroups.com...
Pozostawienie u granic naszego kraju pierwszego na świecie
totalitarnego systemu skończyło się tragicznie. Cóż mógł zrobić dla
nas Watykan? Oczywiście nic, poza apelami o modlitwę i dialog.

co zrobiła dla nas Anglia Francja USA?
Piłsudski proponowal uderzenie na niemcy gdy były jeszcze słabe?
I co?
Kto zakceptowal aneksję Czechosłowacji?
Kto zaakceptował odebranie nam kresów?
Kto nakazal stworzyć specjane prawa dla Żydów?
itd.
Twoja niechęc do kościoła ujawnia przy okazji twoją jedynie pobieżną znajomość historii.

Data: 2012-03-25 10:09:30
Autor: jr
On 25 Mar, 10:36, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:3ad397d1-5474-4b4e-a924-185b543dd4cedb5g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
>totalitarnego systemu skończyło się tragicznie. Cóż mógł zrobić dla
>nas Watykan? Oczywiście nic, poza apelami o modlitwę i dialog.

Niepotrzebnie zawiązywali z Polską ten sojusz. W efekcie zostali
sojusznikiem największego zbrodniarza wszechczasów, Józefa Stalina.

Piłsudski proponowal uderzenie na niemcy gdy były jeszcze słabe?

Zabawa żołnierzykami.
w roku 1936 Stalin mógł nas rozjechać w ciagu tygodnia, ale on wolał
mieć Zachód po swojej stronie, więc czekał cierpliwie na Hitlera.

Dziecinada. Pretensje głupiego Jasia.
jb

Data: 2012-03-25 19:14:47
Autor: u2
W dniu 2012-03-25 19:09, jr pisze:
Zabawa żołnierzykami.
w roku 1936 Stalin mógł nas rozjechać w ciagu tygodnia, ale on wolał
mieć Zachód po swojej stronie, więc czekał cierpliwie na Hitlera.

Sam nigdy nie zrobilby tego. Hitler by nas wyzwolil i podbilibysmy
sowietow. Dopiero po tajnym zalaczniku do paktu Ribbentropp - Molotov
odwazyl sie zaatakowac Becka.

Data: 2012-03-25 15:04:46
Autor: jr
On 25 Mar, 19:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-25 19:09, jr pisze:

> Zabawa żołnierzykami.
> w roku 1936 Stalin mógł nas rozjechać w ciagu tygodnia, ale on wolał
> mieć Zachód po swojej stronie, więc czekał cierpliwie na Hitlera.

Sam nigdy nie zrobilby tego.

Słuszna uwaga. Zawsze szukał poputczyków.

   Hitler by nas wyzwolil

P... takie 'wyzwolenie',

 i podbilibysmy
sowietow.

Wątpię. Cała inteligencja gryzłaby juz ziemie, albo rąbała tajgę.
Tymczasem sowiet miał już największą lądowa armię świata, linie
obronne
na Dnieprze i liczbe czołgów przekraczajaca kilkukrotnie niemieckie.

 Dopiero po tajnym zalaczniku do paktu Ribbentropp - Molotov

Dopiero po ataku Niemiec na Polskę i uwikłanie się ich w konflikt na
zachodzie, Stalin zaczął zwijać linie obronne i powoli szykować się do
skoku.
Po przeczytaniu 'Lodołamacza' Suworowa (jego tezy potwierdzają
informacje Mackiewicza z r.40-41) doszedłem do wniosku, że po
Traktacie Ryskim byliśmy jako państwo skazani na zagładę. Wciąganie
Zachodu do wojny po stronie Stalina było totalną głupotą, za którą
płacimy do dziś.
:
Gdy w Warszawie wybuchło powstanie, któryś z angielskich polityków
powiedział "bad business". Powinni powiedzieć to Beckowi przed
pięcioma laty, gdy prosił ich o sojusz. Ot, Anglicy...
jb

Data: 2012-03-26 00:08:13
Autor: u2
W dniu 2012-03-26 00:04, jr pisze:
[...]

No patrz jaki ten stalin dobrotliwy :)

Data: 2012-03-25 12:00:23
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Co zrobiły dla nas Węgry gdy polski ambasador został w lutym wyrzucony z
Białorusi? Kto wtedy zareagował jako pierwszy?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-25 12:49:03
Autor: pluton
Polskie logo i polska racja stanu
Co zrobiły dla nas Węgry gdy polski ambasador został w lutym wyrzucony z
Białorusi?

Kto wtedy zareagował jako pierwszy?

Tego nie wiem, ale podskoczyć Białorusi to zajebisty wyczyn, byle kto
się nie odważy.

Nullification

Data: 2012-03-25 19:28:50
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Co zrobiły dla nas Węgry gdy polski ambasador został w lutym wyrzucony z
Białorusi?

Kto wtedy zareagował jako pierwszy?

Tego nie wiem

Niemcyyyyyyyyyyyyy:

Niedługo po tym, jak Białoruś wezwała dyplomatów Polski i UE do opuszczenia
Białorusi, Berlin w geście solidarności wezwał we wtorek swego ambasadora w
Mińsku na konsultacje do kraju. - Akcja przeciwko Polsce i Unii
Europejskiej jest jednocześnie akcją przeciwko nam, Niemcom - powiedział
cytowany przez agencję dpa niemiecki minister spraw zagranicznych Guido
Westerwelle. - Decyzja Białorusi nas oburzyła - dodał. Podkreślił, że UE
nie da się zastraszyć ani podzielić.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,11253194,Kraje_Unii_Europejskiej_wycofaja_ambasadorow_z_Bialorusi.html