Polskie obozy ?mierci

Data: 2014-02-22 02:51:17
Autor: stchebel
Polskie obozy ?mierci
Do Polskich obozów śmierci w Auschwitz(dobrze napisałem?) już chyba przywykliśmy.

A teraz ludziska przygotujcie się na następne!! Powyższe zdanie pierdolnął między innymi murzyn, który nie przeprosił, a jedynie wyraził ubolewanie (regret), że coś tam coś tam...

Ano właśnie, na co powinniśmy się przygotować i kurdelebelans jestem pewien, że jest to ino kwestia czasu. "POLSKIE OBOZY TORTUR W KIEJKUTACH". Oto zwiastun:

http://www.counterpunch.org/2012/08/15/inside-the-cias-polish-torture-camp/

To na razie tylko "niewinny" tytuł, ale na bank murzyn będzie nas nomenłomen łoczerniał. A potem pójdą za tym kolejne Narody: Faszyści, Naziści, Neofaszyści, Neonaziści.

Polskie obozy ?mierci