'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Data: 2012-05-31 13:08:27
Autor: Jacek Biały
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
Witam!

Kto nie szanuje siebie, tego nie będzie szanował nikt. Dlaczego oburzamy się
na amerykańskiego prezydenta za to, co sami czynimy w naszej publicznej
telewizji?

Niedawno pan Najsztub rozmawiał przed kamerami z senatorem Kutzem oraz
autorem książki o powojennej martyrologii Ślązaków. Jakoś nikt tam nie
potrafił zwrócić uwagi widza na fakt, że mowa jest o zbrodniach
stalinowskich. Ofiarami stalinowskich zbrodni byli nie tylko Ślązacy, lecz
wszystkie nacje, jakie trafiały w łapki tego największego w historii
zbrodniarza. Lecz kto miał to powiedzieć? Senator Kutz, czy redaktor
Najsztub?

Redaktor Najsztub zapewnie się obruszył słysząc o 'polskich obozach' w
ustach prezydenta Obamy. Na pewno wolałby usłyszeć o hitlerowskich obozach,
lecz 'stalinowski obóz' przez gardło mu już nie przejdzie. I w ten sposób
wracamy do 'polskich obozów', w Jaworznie, Świętochłowicach, o 'polskich
zbrodniach' dokonywanych na Ślązakach Niemcach, Ukraińcach, także na Po... a
pardon! Nie na Polakach, tylko karłach reakcji i innych wrogach Ludowej
Ojczyzny. Nieprawdaż panie senatorze?

jb

Data: 2012-05-31 13:13:35
Autor: WW
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
W dniu 2012-05-31 13:08, Jacek Bia�y pisze:
 Ofiarami stalinowskich zbrodni byli nie tylko ÂŚlÂązacy, lecz
wszystkie nacje, jakie trafiaÂły w Âłapki tego najwiĂŞkszego w historii
zbrodniarza.

Doprawdy?.
A kto go nim mianował?
Było jakieś głosowanie a może wybory?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-05-31 13:42:00
Autor: jr

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Doprawdy?.
| A kto go nim mianował?
| Było jakieś głosowanie a może wybory?

Adolfa przeskoczył o kilkanaście milionów.
jb

Data: 2012-05-31 14:19:17
Autor: WW
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
W dniu 2012-05-31 13:42, jr pisze:

Adolfa przeskoczyÂł o kilkanaÂście milionĂłw.
jb

Doprawdy?
A skąd takie dane?

Data: 2012-05-31 15:55:24
Autor: Jacek Biały

| Doprawdy?
| A skąd takie dane?

http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Stalin#Calculating_the_number_of_victims
http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Stalin#Ocena_historyczna.2C_spo.C5.8
2eczna_i_medyczna

Data: 2012-05-31 16:27:01
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-05-31 15:55, Jacek Biały wrote:

> [...]

Nie rozumiem po co się wdajesz w dyskusję.

Data: 2012-05-31 15:19:38
Autor: Observatore
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb@gazeta.pl> napisał(a): Nie rozumiem po co się wdajesz w dyskusję.

przeciez wy Zbierzchowski tez sie wdajecie w dyskusie z osobami, z ktorymi np.
wg mnie nie powinno sie dyskutowac (vide film BBC).

Forum czytaj mlodzi ludzi, ktorzy moga tych faktow nie znac.
W PRL- wielu mlodych ludzi np. nie znalo historii Polski.

Niestety na tym polega demokracja, ze sie jednak dyskutuje, a nie zamilcza lub
lekcewazy ostentacyjnie przeciwnika, oczywiscie o ile to nie jest menel
internetowy ktory tylko rzuca inwektywami ad personam, zamiast argumentow merytorycznych. Kryptonim WW, w/g mojej oceny, menelem internetowym jednak nie jest.

Data: 2012-05-31 17:41:12
Autor: Jacek Biały
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq826a$o58$1inews.gazeta.pl...
:
: **************************************************
:
[...]
to wypad jak nie jest..

: --
: Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2012-05-31 15:54:25
Autor: Observatore
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
Jacek Biały <jacekbialy.0[WYKOP]@o2.pl> napisał(a):
to wypad jak nie jest..

wiem, ze jestescie stuknieci, ale nieraz piszecie z sensem.

Jestescie czasem przydatnym, swirem

Data: 2012-05-31 16:00:25
Autor:
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jacek Biały <jacekbialy.0[WYKOP]@o2.pl> napisał(a): > to wypad jak nie jest..

wiem, ze jestescie stuknieci, ale nieraz piszecie z sensem.

Jestescie czasem przydatnym, swirem.

dlaczego tak uwazam, to zaraz wam udowodnie na przykladzie tekstu ktory
otwiera ta wymiana zdan.

Napisaliscie tak:

*Kto nie szanuje siebie, tego nie będzie szanował nikt. Dlaczego oburzamy się
na amerykańskiego prezydenta za to, co sami czynimy w naszej publicznej
telewizji?*

A teraz odpowiedzcie sobie sami, czy w ogole rozumiecie to co piszecie i w
jakim celu to piszecie? Cierpicie na dysonans poznawczy?

Data: 2012-06-02 15:55:52
Autor: MIś z okienka

Napisaliscie tak:

[...]

Spóźniłeś sie gostku!  Oficerem prowadzacym już nie zostaniesz
jb

Data: 2012-05-31 18:07:31
Autor: jr
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq847h$27p$1inews.gazeta.pl...

| wiem, ze jestescie stuknieci, ale nieraz piszecie z sensem.

No to wypadł! ale już

Data: 2012-05-31 16:13:12
Autor: Observatore
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):
No to wypadł! ale już

ale najpierw wytlumaczcie po co zamieszczacie teksty sensowne, prowokujace do
wymiany pogladow, a nastepnie zachowujecie sie w sposob absurdalny.

Piszecie duzo o komunizmie, a pozniej sami zachowujecie sie jak prymitywny
komuch i totalitarysta.

Data: 2012-05-31 18:43:19
Autor: jr
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Użytkownik "Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq85ao$9sh$1inews.gazeta.pl...

| ale najpierw wytlumaczcie po co zamieszczacie teksty sensowne

Pojąłes wreszcie o co chodzi..
Wypad!

Data: 2012-05-31 16:53:01
Autor: Obsevatore
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):
Pojąłes wreszcie o co chodzi..
Wypad!

nie, nie pojalem. Chcesz adres dobrego psychiatry w Katowich, albo Sosnowcu? --

Data: 2012-05-31 19:12:51
Autor: jr
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Użytkownik " Obsevatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq87ld$8v$1inews.gazeta.pl...

Nie udawaj głupka..
jb

Data: 2012-05-31 17:17:11
Autor: Observatore
> [...]

Użytkownik " Obsevatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq87ld$8v$1inews.gazeta.pl...

Nie udawaj głupka..

wy nie musicie udawac.

Data: 2012-05-31 19:19:02
Autor: jr
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq892n$pbe$1inews.gazeta.pl...

| > |
> [...]
| > |

| wy nie musicie udawac.

gratuluję

Data: 2012-05-31 17:22:48
Autor: Observatore
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):
gratuluję

znowu bez sensu i logiki.

Data: 2012-05-31 20:26:31
Autor: jr
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq89d8$a9m$1inews.gazeta.pl...

| znowu bez sensu i logiki.

Jesteś tak madry, że musisz udawać głupiego?
Jeśli tak, to gratuluję  i wypad

Data: 2012-05-31 21:08:53
Autor: u2
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
W dniu 2012-05-31 20:26, jr pisze:
JesteÂś tak madry, Âże musisz udawaĂŚ gÂłupiego?
JeÂśli tak, to gratulujĂŞ  i wypad

Glupis, nikt rozumny sie nie obraza na Obame, ze uzyl okreslenia Polish
death camps. To tylko przejezyczenie, celowe lub nie, ktore wymaga
sprostowania.

A burza ktora jest jego poklosiem jest znakomita okazja, aby w koncu
wyplenic ten termin z jezyka polityki.

Data: 2012-05-31 19:21:06
Autor: Observator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-31 20:26, jr pisze:

Glupis, nikt rozumny

to jaki sens ma rozmowa z glupiem? --

Data: 2012-05-31 21:25:32
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 21:21,  Observator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-31 20:26, jr pisze:

Glupis, nikt rozumny

to jaki sens ma rozmowa z glupiem?

Nic nie jest dane na wieki. Glupi moze stac sie rozumny. Trzeba tylko
dobrego slowa.

Data: 2012-05-31 19:36:05
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
 Glupi moze stac sie rozumny. Trzeba tylko
dobrego slowa.

niestety to przypadek beznadziejny. Dobre slowo nie jest dla kazdego.
On potrzebuje aby byc wzietym krotko za morde. To taki typ osobowosci. W sieci sobie moze tylko popyskowac,bo w realu bylby na pewno bardzo uprzejmy:)

Facet wyraznie gdzies musi odreagowac, a siec daje mu takie mozliwosci w sposob bezpieczny.
Zreszta to zaciekly przeciwnik PiS i Kaczynskiego.

Data: 2012-05-31 21:49:00
Autor: jr

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq8h75$cc6$1inews.gazeta.pl...

> [...]
| sposob bezpieczny.
| Zreszta to zaciekly przeciwnik PiS i Kaczynskiego.

Złóż donos obywatelski do prezia
jb

Data: 2012-05-31 19:56:58
Autor: Obsevatore
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):
Złóż donos obywatelski do prezia

znowu biedny czlowieku wypisujesz niedorzecznosci? Jestes ewidentna ofiara propagandy nienawisci. Takiej propagandzie ulegaja tylko slabe osobowosci o rownie slabych predyspozycjach intelektualanych, niezdolne do samodzielnego myslenia.

Pozostaje mi tylko wspolczuc. --

Data: 2012-05-31 22:06:19
Autor: jr

Użytkownik " Obsevatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq8iea$ai3$1inews.gazeta.pl...

> [...]
| rownie slabych predyspozycjach intelektualanych, niezdolne do samodzielnego

co ty pier...isz? Na tej grupie słyniesz z donosów. Zacznij pisać osobiście do prezia, zamiast zaśmiecać serwery.

Data: 2012-05-31 20:11:25
Autor: Observatore
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):
co ty pier...isz? Na tej grupie słyniesz z donosów. Zacznij pisać osobiście do prezia, zamiast zaśmiecać serwery.

wiesz chociaz biedaku co to jest *donos*?  Donos jest zawsze tajny lub poufny.

Publiczna informacja nie spelnia tych kryterow, wiec nie wypisuj kolejnych bredni, oszolomie. --

Data: 2012-05-31 22:33:52
Autor: jr

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq8j9d$jqd$1inews.gazeta.pl...

| wiesz chociaz biedaku co to jest *donos*?  Donos jest zawsze tajny lub poufny.

Kto ci to powiedział?  Oficer prowadzący?

Data: 2012-06-01 00:01:32
Autor: Observatore
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):

| wiesz chociaz biedaku co to jest *donos*?  Donos jest zawsze tajny lub poufny.

Kto ci to powiedział?  Oficer prowadzący?

Moze sam jestem oficerem prowadzacym? Wiec uwazaj, bo moja cierpliwosc ma jednak pewne granice.

Data: 2012-06-01 11:40:27
Autor: jr

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq90os$qnd$1inews.gazeta.pl...

| > |
| > |
| > |
| > |

| Moze sam jestem oficerem prowadzacym? Wiec uwazaj, bo moja cierpliwosc ma

Widzisz? Sam nie wiesz kim jesteś.
Cóż możesz wiedzieć o innych?
w y p a d !

Data: 2012-05-31 22:58:30
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 21:36,  Observatore pisze:
Zreszta to zaciekly przeciwnik PiS i Kaczynskiego.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Boi sie, ze jak Ksiezyc ukradl, to i Slonce zwinie ;-)

Data: 2012-06-02 16:36:20
Autor: jr

> [...]
>

> -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Boi sie, ze jak Ksiezyc ukradl, to i Slonce zwinie ;-)

a tobie mózg ukradli, czy sam oddałeś w zastaw?

Data: 2012-06-02 17:28:28
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 16:36, jr pisze:
UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2012-05-31 21:36,  Observatore pisze:
Zreszta to zaciekly przeciwnik PiS i Kaczynskiego.

-- WysÂłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Boi sie, ze jak Ksiezyc ukradl, to i Slonce zwinie ;-)

a tobie mĂłzg ukradli, czy sam oddaÂłeÂś w zastaw?

Sadzisz znowu po sobie :-)

Data: 2012-06-02 18:18:50
Autor: jr

W dniu 2012-06-02 16:36, jr pisze:
> U?ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa3 w wiadomo?ci

> a tobie mózg ukradli, czy sam odda3e? w zastaw?

Sadzisz znowu po sobie :-)

Sądze po twoich odpowiedziach mkarwanowi w wątku o obozach.
Pisze teksty, aby wywoływać do tablicy takich jak ty i obser... a potem oni
wszyscy się śmieją z waszej nawiedzonej mądrości, z oczywistych
oczywistości, którymi chcielibyście uraczyć cały świat. To ich cementuje
moralnie. Jeśli nie wiesz jak z nimi gadać, to przynajmniej nie daj się
prowokować.
pozdrowienia
jb

Data: 2012-06-02 17:27:18
Autor: Observatore
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

[...]

sami daliscie sie sprowokowac mkarwanowi i uraczyliscie swoimi nawiedzonymi
madrosciama innych, a teraz pieprzycie farmazony?

To wypad, ale to juz, polgowku provokatorze.

Data: 2012-06-02 19:40:01
Autor: jr
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Użytkownik "Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jqdidm$oj9$1inews.gazeta.pl...

papuga..

Data: 2012-06-02 17:50:40
Autor: Observatore
> [...]
nawiedzonymi
> madrosciama innych, a teraz pieprzycie farmazony?

> To wypad, ale to juz, polgowku provokatorze.

zakompleksiony duren.

Data: 2012-06-02 19:14:32
Autor: u2
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji
W dniu 2012-06-02 18:18, jr pisze:
Sadzisz znowu po sobie :-)

SÂądze po twoich odpowiedziach mkarwanowi w wÂątku o obozach.
Pisze teksty, aby wywoÂływaĂŚ do tablicy takich jak ty i obser... a potem oni
wszyscy siĂŞ ÂśmiejÂą z waszej nawiedzonej mÂądroÂści, z oczywistych
oczywistoÂści, ktĂłrymi chcielibyÂście uraczyĂŚ caÂły Âświat. To ich cementuje
moralnie. JeÂśli nie wiesz jak z nimi gadaĂŚ, to przynajmniej nie daj siĂŞ
prowokowaĂŚ.
pozdrowienia
jb

No co ty nie powiesz, piszesz ze specjalnie prowokujesz aby wywolywac do
tablicy. Czyli ty zwykly gnojek jestes, z ktorym powaznie nie da sie
podyskutowac :)

Data: 2012-06-02 19:37:49
Autor: jr

> S?dze po twoich odpowiedziach mkarwanowi w w?tku o obozach.
> Pisze teksty, aby wywo3ywaa do tablicy takich jak ty i obser... a potem
oni
> wszyscy sie ?miej? z waszej nawiedzonej m?dro?ci, z oczywistych
> oczywisto?ci, którymi chcieliby?cie uraczya ca3y ?wiat. To ich cementuje
> moralnie. Je?li nie wiesz jak z nimi gadaa, to przynajmniej nie daj sie
> prowokowaa.
> pozdrowienia
> jb

No co ty nie powiesz, piszesz ze specjalnie prowokujesz

że ja prowokuję?...
Umiesz ty chociaz czytać?
jb

Data: 2012-05-31 21:46:17
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fc7c1c9$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

| Glupis, nikt rozumny sie nie obraza na Obame

Guzik mnie obchodzi Obama. Pisałem o tzw. Polakach, którzy mówią to samo co on w polskiej telewizji i nikt jakoś nie protestuje. Robią program o komuszych zbrodniach wpędząjac nas w kompleks winy. Nie rozumiesz tego?
jb

Data: 2012-05-31 23:00:08
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 21:46, jr pisze:
Glupis, nikt rozumny sie nie obraza na Obame

Guzik mnie obchodzi Obama. PisaÂłem o tzw. Polakach, ktĂłrzy mĂłwiÂą to samo co on w polskiej telewizji i nikt jakoÂś nie protestuje. RobiÂą program o komuszych zbrodniach wpĂŞdzÂąjac nas w kompleks winy. Nie rozumiesz tego?
jb

Zaraz, zaraz, rozstrzasanie komuszych zbrodni w PRL to obecnie przejaw
t.zw. "antysemityzmu". Czyli jestes Zydek ;-)

Data: 2012-05-31 23:29:15
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fc7dbdd$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

| Zaraz, zaraz, rozstrzasanie komuszych zbrodni w PRL to obecnie przejaw
| t.zw. "antysemityzmu". Czyli jestes Zydek ;-)

Widać, że w d... macie ten kraj

Data: 2012-05-31 20:39:48
Autor: Rafał
Dnia Thu, 31 May 2012 16:13:12 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

I kto to mówi? Jak śmeisz łajdaku oskarżać innych o to co sam tu
wyprawiasz?

Data: 2012-05-31 20:40:57
Autor: Rafał
Dnia Thu, 31 May 2012 15:54:25 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Jacek Biały <jacekbialy.0[WYKOP]@o2.pl> napisał(a):
to wypad jak nie jest..

wiem, ze jestescie stuknieci, ale nieraz piszecie z sensem.

Jestescie czasem przydatnym, swirem

Ty jesteś wyjątkowo przydatny. Dzieki takim świrom jak ty na forum wesoło
jest! ;-)

Data: 2012-05-31 17:31:58
Autor: jr
'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq7v3r$aac$1inews.gazeta.pl...
On 2012-05-31 15:55, Jacek Biały wrote:
> [...]

2eczna_i_medyczna

Nie rozumiem po co się wdajesz w dyskusję.

-- -- -- -- -
Zawsze to okazja przypomnieć coś sobie i innym.
jb

Data: 2012-05-31 18:45:37
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-31 16:27, Andrzej Zbierzchowski pisze:

Nie rozumiem po co się wdajesz w dyskusję.

A ty po co tu zaglądasz? Żeby informować o tym jakim to Stalin był be?

Data: 2012-05-31 22:31:10
Autor: jr

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości

| A ty po co tu zaglądasz? Żeby informować o tym jakim to Stalin był be?

Towarzyszu jadrys! Cenzurę chcecie tu zakładać?
jb

Data: 2012-06-01 12:27:10
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-31 22:31, jr pisze:
  Cenzurę chcecie tu zakładać?
jb

wręcz przeciwnie, - *chcemy* tu wprowadzić całkowitą swobodę wypowiedzi, jednak bez tego żenującego chamstwa w stosunku do dyskutantów.

Data: 2012-06-02 16:40:41
Autor: jr

> [...]

wręcz przeciwnie, - *chcemy* tu wprowadzić całkowitą swobodę wypowiedzi,
jednak bez tego żenującego chamstwa w stosunku do dyskutantów.

Dyskusje na temat stalinowskich zbrodni nazywasz chamstwem?
jb

Data: 2012-06-03 17:41:13
Autor: Jadryś
W dniu 2012-06-02 16:40, jr pisze:

[...]

Uwagi dotyczą tylko chamskiego zwracania się do dyskutantów.

Data: 2012-06-03 18:58:42
Autor: jr

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości

> Dyskusje na temat stalinowskich zbrodni nazywasz chamstwem?
> jb

Uwagi dotyczą tylko chamskiego zwracania się do dyskutantów.

To sam sie zachowuj jak człowiek. Przeszkadza ci Zbierzchowski? Zajdź sobie
grupę, gdzie go niema, albo wadź go do filtra.
jb

Data: 2012-06-04 09:11:56
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-03 18:58, jr pisze:
[...]

O czym ty p**olisz?

'Polskie obozy' w wydaniu polskiej telewizji