Polskie pa³y zrobi³y Niemcowi Gaswagen... ;}

Data: 2010-03-09 07:10:58
Autor: Woland
Polskie pa³y zrobi³y Niemcowi Gaswagen... ;}
Bia³ostoccy policjanci zagazowali Niemca w jego w³asnym samochodzie.

Bia³ostocki s±d okrêgowy utrzyma³ skandalicznie nieskie wyroki
skazuj±ce wobec dwóch miejscowych policjantów za interwencjê z u¿yciem
gazu, w wyniku której zmar³ obywatel Niemiec. Dozna³ on obrzêku krtani
i udusi³ siê. Wyrok jest prawomocny.

Wyroki to odpowiednio rok i dwa lata w zawieszeniu na trzy i cztery
lata.

Interwencja mia³a miejsce w grudniu 2007 roku na pêtli autobusowej w
Bia³ymstoku. Nieprawid³owo zaparkowany samochód blokowa³ tam przejazd.
Wezwani na miejsce policjanci w zamkniêtym od ¶rodka aucie zastali
mê¿czyznê. Mê¿czyzna nie rozumia³ jêzyka polskiego, ba³ siê otworzyæ
samochód i nie chcia³ z niego wyj¶æ. Funkcjonariusze u¿yli wobec niego
gazu - przez uchylon± szybê.

Kierowca zas³ab³, policjanci próbowali go reanimowaæ, wezwali karetkê,
ale mê¿czyzna zmar³.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Policjanci-zabili-Niemca-gazem-- -wyroki-wciaz-te-same,wid,12057591,wiadomosc.html?ticaid=19c71

Data: 2010-03-09 11:14:43
Autor: Marek
On 9 Mar, 16:10, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Doigral sie...
Myslal, ze zartuja...

Data: 2010-03-09 11:20:52
Autor: Woland
Polskie pa³y zrobi³y Niemcowi Gaswagen... ;}
Marek napisa³(a):

Doigral sie...
Myslal, ze zartuja...

Gdyby tak niemiecki policjant zagazowa³ Polaka w Niemczech, o jesssu,
co by siê tu dzia³o.. W Polsce wybuch³aby histeria nienawi¶ci, palono
by niemieckie flagi, a mniejszo¶æ niemieck± trzeba by by³o
ewakuowaæ....

Data: 2010-03-09 11:27:39
Autor: Marek
Polskie pa³y zrobi³y Niemcowi Gaswagen... ;}
On 9 Mar, 20:20, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Marek napisa³(a):

> [...]

co by siê tu dzia³o.. W Polsce wybuch³aby histeria nienawi¶ci, palono
by niemieckie flagi, a mniejszo¶æ niemieck± trzeba by by³o

Widzialem w niemieckiej TV, jak policja potraktowala Polaka, ktory
mial w aucie pare sztang papierosow - rzucili go na glebe i skuli rece
do tylu.
Jakby upadl glowa na kamien, toby byl martwy...

Data: 2010-03-09 20:30:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 20:27, Marek pisze:
[...]

Nie Polaka, ale przestêpcê który z³ama³ niemieckie prawo..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-09 20:22:58
Autor: raff
Marek pisze:
[...]

A to byl Ziklon B.

Niemcow do gazu. Koniec swiata...

R.

Data: 2010-03-09 11:29:56
Autor: Marek
On 9 Mar, 20:22, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Marek pisze:

> Doigral sie...
> Myslal, ze zartuja...

A to byl Ziklon B.

Niemcow do gazu. Koniec swiata...

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

Ciekawe ile wytrzymal z zamknietymi drzwiami...???
Moze myslal, ze uda mu sie wprowadzic organizm w hibernacje...

Data: 2010-03-09 11:39:24
Autor: Woland
Polskie pa³y zrobi³y Niemcowi Gaswagen... ;}
Marek napisa³(a):

Ciekawe ile wytrzymal z zamknietymi drzwiami...???
Moze myslal, ze uda mu sie wprowadzic organizm w hibernacje...

Polsko-katolickie "¿arciki" utrzymane w duchu mi³o¶ci do bli¼niego....

Data: 2010-03-09 11:41:59
Autor: Marek
Polskie pa³y zrobi³y Niemcowi Gaswagen... ;}
On 9 Mar, 20:39, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Marek napisa³(a):

> Ciekawe ile wytrzymal z zamknietymi drzwiami...???
> Moze myslal, ze uda mu sie wprowadzic organizm w hibernacje...

Polsko-katolickie "¿arciki" utrzymane w duchu mi³o¶ci do bli¼niego...

Juz ja dobrze wiem, kto jest mim bliznim...

Data: 2010-03-09 11:49:31
Autor: Woland
Polskie pa³y zrobi³y Niemcowi Gaswagen... ;}
Marek napisa³(a):

Juz ja dobrze wiem, kto jest mim bliznim...

Tak ci ¼le w Germanii?...

Data: 2010-03-09 12:09:41
Autor: Marek
On 9 Mar, 20:49, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Marek napisa³(a):

> Juz ja dobrze wiem, kto jest mim bliznim...

Tak ci ¼le w Germanii?...

Wolalbym pracowac w Polsce, ale Dojcze wyrolowali nas przy akcesji i
moja branza zamarla w Polsce.
Teraz Polska jest eksporterem fachowcow w tej branzy.

Data: 2010-03-09 20:45:40
Autor: u2
W dniu 2010-03-09 20:41, Marek pisze:

Juz ja dobrze wiem, kto jest mim bliznim...

Fakt, cwa to peda³ z Wrocka.

Data: 2010-03-09 21:06:29
Autor: raff
Marek pisze:
[...]

Przeciez to ty napisales "Gaswagen".

R.

Data: 2010-03-09 20:32:03
Autor: raff
Marek pisze:

[...]

a nie powinni mu najpierw kazac sie rozebrac i isc pod prysznic ?

R.

Data: 2010-03-09 11:34:55
Autor: Marek
On 9 Mar, 20:32, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Marek pisze:

> [...]
> Moze myslal, ze uda mu sie wprowadzic organizm w hibernacje...

a nie powinni mu najpierw kazac sie rozebrac i isc pod prysznic ?

Mam nadzieje, ze zlote zeby sie nie zmarnowaly...

Data: 2010-03-09 20:59:50
Autor: raff

Marek pisze:
[...]

Ale nikt nie dokonal selekcji. Bo jak byl zdrowy to mogl isc do roboty a nie do gazu.

R.

Data: 2010-03-09 11:36:34
Autor: Marek
Marek pisze:

> [...]
> Moze myslal, ze uda mu sie wprowadzic organizm w hibernacje...

a nie powinni mu najpierw kazac sie rozebrac i isc pod prysznic ?

....a potem - krematorium ???

Data: 2010-03-09 20:36:49
Autor: u2
W dniu 2010-03-09 20:29, Marek pisze:

Ciekawe ile wytrzymal z zamknietymi drzwiami...???
Moze myslal, ze uda mu sie wprowadzic organizm w hibernacje...

Udawa³ durnia blokuj±c ruch, a skazali jak zwykle Polaków za prawid³owo
przeprowadzon± interwencjê :] Ciekawe, kiedy doczekamy siê
sprawiedliwego procesu w Kanadzie po zabójstwie Dziekañskiego ?

Polskie pa³y zrobi³y Niemcowi Gaswagen... ;}