Polskie piekielko

Data: 2011-12-29 16:45:19
Autor:
Polskie piekielko

http://wiadomosci.wp.pl/title,To-ogromna-drzazga-w-oku-PiS,wid,14122933,wiadomosc.html

wszyscy chwalili polska prezydencje tylko PiS i SP zgodnie oszczekali.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 12:01:02
Autor: HaMMeR
Polskie piekielko

--

Wszyscy, wobec ktorych 'nasz rzad zadarl sukienke' bardzo wysoko!
Nie opuszczajcie jej zbyt szybko, a  nadal bedziecie chwaleni,

Data: 2011-12-30 10:51:40
Autor:
Polskie piekielko
On Thu, 29 Dec 2011 12:01:02 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl>
wrote:

> [...]
Wszyscy, wobec ktorych 'nasz rzad zadarl sukienke' bardzo wysoko!
Nie opuszczajcie jej zbyt szybko, a  nadal bedziecie chwaleni,

hammer, skad u ciebie tyle zolci i nienawisci do wszystkich?
kiedy w ameryce sasiad kupi nowy samochod amerykanin kupuje
podobny lub nowszy. u nas kiedy ktos ma wypaiona krowe to
jego sasiad zamiast zadbac o swoja zyczy mu by mu taka krowa zdechla. ty jestes wlasnie taki. kto cie skrzywdzil?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 10:48:22
Autor: HaMMeR
Polskie piekielko
On 30 Gru, 10:51, "<HeÂŽSk>" < uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 29 Dec 2011 12:01:02 -0800 (PST), HaMMeR <k...@tranzac.pl>
wrote:

> [...]

jego sasiad zamiast zadbac o swoja zyczy mu by mu taka
krowa zdechla. ty jestes wlasnie taki. kto cie skrzywdzil?

Nikt mnie tak nie skrzywdzil, zebym zmienil wlasna osobowosc, a
jestem wsciekly z bezsilnosci patrzac i doswiadczajac glupoty, braku
honoru i zwyklej
przyzwoitosci i wiekszosci polskiego spoleczenstwa. I nie tlumaczy to
przerazajace zjawisko,
nasz historia wybijania co raz to, naszych elit (tych prawdziwych!).
Nie tlumaczy, bo przeciez istnieja zwykli ludzie, ktorzy powinni
kojarzyc
swoja sytuacje bytowa i sytuacje swojego kraju z wlasnymi wyborami!
Nie sadzilem, ze ludzie potrafia byc tak bezdennie bezmyslni i podatni
na badziewna, prostacka propagande, dzieki ktorej czuja sie zwolnieni
z myslenia!
I nie przeszkadzlo by mi to, gdyby ich wybory dotyczyy ich wlasnej
tylko, zalosnej
wegetacji, ale ich wybory maja wplyw na moje i wszystkich Polakow,
zycie.
Oraz calego kraju!
Widze, skad saczy sie ta porazajaca mozgi leniwego umyslowo polactwa
i dlatego czytasz podlane zloscia i wsciekloscia moje wypoty. Ja sie
tym po prostu
byc moze przesadnie przejmuje, ale nie bede sie ograniczal i bede
nazywal was wszystkich
najgorszymi slowami, poniewaz jestescie szkodnikami dla Polski i nas
wszystkich.
Jestem tego stuprocentowo pewny!!!

Data: 2011-12-30 20:12:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Polskie piekielko

Sam napisałeś sobie odpowiedź. To jest cytacik z twoich przemyśleń:
# Nie sadzilem, ze ludzie potrafia byc tak bezdennie bezmyslni i podatni na badziewna, prostacka propagande, dzieki ktorej czuja sie zwolnieni z myslenia! #

To właśnie jesteś ty i twoje zachowanie. Jesteś:  bezdennie bezmyslny i podatny na badziewna, prostacka propagande, dzieki ktorej czujesz sie zwolniony z myslenia.

Data: 2011-12-30 19:39:53
Autor: Obserwator
Polskie piekielko
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
To właśnie jesteś ty i twoje zachowanie. Jesteś:  bezdennie bezmyslny i podatny na badziewna, prostacka propagande, dzieki ktorej czujesz sie zwolniony z myslenia.

nie projektuj zalosny propagandzisto swoich urojen, bos za cienki bolek.

Data: 2011-12-30 20:59:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Polskie piekielko

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jdl429$kou$1inews.gazeta.pl...
[...]

O! To! To! Uzyskałem potwierdzenie moich obserwacji!

Data: 2011-12-30 23:30:41
Autor: [HeÂŽSk]
Polskie piekielko
On Fri, 30 Dec 2011 19:39:53 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): > To właśnie jesteś ty i twoje zachowanie. Jesteś:  bezdennie bezmyslny i > podatny na badziewna, prostacka propagande, dzieki ktorej czujesz sie > zwolniony z myslenia.

nie projektuj zalosny propagandzisto swoich urojen, bos za cienki bolek.

obserwator, jestes inteilgentny, mieszaksz w kraju gdzie szanuje sie
rozum. dlaczego zacowujesz sie jak palant? czekam na priv.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 05:18:42
Autor: stevep
Polskie piekielko
Dnia 30-12-2011 o 20:39:53  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

No, no co za yyyyyyyyyyyyyyntelekt?

--
stevep

Data: 2011-12-30 23:30:34
Autor: [HeÂŽSk]
Polskie piekielko
On Fri, 30 Dec 2011 10:48:22 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl>
wrote:

> [...]

nazywal was wszystkich
najgorszymi slowami, poniewaz jestescie szkodnikami dla Polski i nas

to nie tlumaczy twojej arogancji, chamstwa i ublizania innym.
z tekstu powyzej wynika, ze nie jestes glupi facet tylko po
co te wulgaryzmy? dobrze przeciez wiesz jak w towarzystwie
trakttuje sie tego typu zachowania. mieszkam pod wwa, chcesz
mozemy sie spotkac i przy szklaneczce porzadnego trunku pogadac o naszych pogladach bez zbednych emecji. uwielbiam
whisky, mam nadzieje, ze ty tez. nie cierpie papierosow.
mozemy sie spotkac w piatkowe popoludnie gdzies na starym
miescie czy mdm i pogadac o starych polakach, co ty na to?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 12:45:31
Autor: rAzor
Polskie piekielko
wrote:

[...]

Ty się widziałeś w lustrze? :-D

"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>
"!heRsk!" <pis?bigbred...@interia.pl>
"" heRsk "" <ue?bigbred...@interia.pl>
""(heRsk)"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
"":heRsk:"" <globalne?bigbred...@interia.pl>
""@heRsk"" <soviet?bigbred...@interia.pl>
""[heRsk]"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
""\\eRsk"" <eu_bigbred...@interia.pl>
""<heRsk>"" <.?bigbred...@interia.pl>
"# heRsk #" <joke?bigbred...@interia.pl>
"#heRsk#" <same?bigbred...@interia.pl>
"$ heRsk" <ue?bigbred...@interia.pl>
"% heRsk %" <%eu_bigbred...@interia.pl>
"(heŽsk)" <:WC15?bigbred...@interia.pl>
"* heRsk *" <fulleuro?bigbred...@interia.pl>
"*.heRsk.*" <joker?bigbred...@interia.pl>
"*heRsk*" <syf?bigbred...@interia.pl>
".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl>
".'heŽsk'" <','bigbred...@interia.pl>
"/heRsk/" </WC15?bigbred...@interia.pl>
":heŽsk:" <globalne?bigbred...@interia.pl>
  ":-P heRsk :-P" <'wc15_bigbred...@interia.pl>
"^heRsk^" <pis?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__" <__?bigbred...@interia.pl>
"_heRsk_" <joker?bigbred...@interia.pl>
"``heRsk''" <full?bigbred...@interia.pl>
"`heRsk`" <figifago?bigbred...@interia.pl>
"{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk" <#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~" <~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>" <<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk=" <ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl>

Data: 2011-12-30 14:00:55
Autor: Przemysław W
Polskie piekielko
Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał

hammer, skad u ciebie tyle zolci i nienawisci do wszystkich?

Miernota zawsze stoi w pozycji obronnej przed doskonałością.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2011-12-30 10:54:33
Autor: HaMMeR
Polskie piekielko
On 30 Gru, 14:00, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbred...@interia.pl> napisał

> hammer, skad u ciebie tyle zolci i nienawisci do wszystkich?

Miernota zawsze stoi w pozycji obronnej przed doskonałością.

Przemek

--

Ciesze sie scierwo, ze osiagasz juz etap samouwielbienia
i przekonania o swojej nieomylnosci i doskonalosci..!

Data: 2011-12-30 23:30:39
Autor: [HeÂŽSk]
Polskie piekielko
On Fri, 30 Dec 2011 10:54:33 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl>
wrote:

> [...]
chodnika,
to wystarczajaca dla mnie satysfakcja, a dla ciebie nagroda za

Hammer, nie wstyd ci znizac sie do poziomu szamba?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 07:33:30
Autor: Przemysław W
Polskie piekielko

Użytkownik ""[HeRSk]"" <?uro2012.bigbrednie@interia.pl> napisał

Hammer, nie wstyd ci znizac sie do poziomu szamba?

Przecież on już od dawna jest na tym poziomie. Nie uzyskasz od tego wiecznie spienionego idioty normalnej odpowiedzi tylko same inwektywy.

Przemek

Data: 2011-12-31 10:30:26
Autor: [HeÂŽSk]
Polskie piekielko
On Sat, 31 Dec 2011 07:33:30 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Przecież on już od dawna jest na tym poziomie. Nie uzyskasz od tego wiecznie spienionego idioty normalnej odpowiedzi tylko same inwektywy.

 swieta byly, chcialem mu dac szanse na powrot do czlowieczenstwa.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 15:59:17
Autor: raff
Polskie piekielko
On Fri, 30 Dec 2011 14:00:55 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał

hammer, skad u ciebie tyle zolci i nienawisci do wszystkich?

Miernota zawsze stoi w pozycji obronnej przed doskonałością.

Czyli Kaweckim.

R.

Data: 2011-12-30 16:12:05
Autor: rAzor
Polskie piekielko
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał

hammer, skad u ciebie tyle zolci i nienawisci do wszystkich?

Miernota zawsze stoi w pozycji obronnej przed doskonałością.

Przemek

Taaa - ty się prezentujesz jak to ciało doskonale czarne (ciemne). he he he

Data: 2011-12-29 20:01:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Polskie piekielko

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:aj1pf7tskhu4a2vb1uvns7l0q2ih7s8usk4ax.com...

http://wiadomosci.wp.pl/title,To-ogromna-drzazga-w-oku-PiS,wid,14122933,wiadomosc.html

wszyscy chwalili polska prezydencje tylko PiS i SP zgodnie oszczekali.

Cytacik z tego artykułu:
#Kończy się dobry rok, słychać głosy, że nadchodzący będzie piekłem i końcem świata; upadnie Rzym, Paryż, Berlin. Zostanie tylko...Budapeszt. To bzdury. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, życzliwym, obojętnym i niechętnym.#

Czy aby ten Budapeszt nie będzie się znajdował w Warszawie? Jeśli tak, to preziu się ucieszy, bo będzie miał możliwość zbawienia Polski.

Polskie piekielko