Polskie piekiełko towarem eksportowym.

Data: 2011-07-06 15:57:33
Autor: cirrus
Polskie piekiełko towarem eksportowym.
# Polskie media podniecają się faktem, że "eksportujemy polski obciach". Chodzi, oczywiście, o wymianę poglądów jaką zafundowali w Parlamencie Europejskim polscy europosłowie po przemówieniu Donalda Tuska prezentującego polską prezydencję. Czy Europa tego chciała czy nie, musiała zobaczyć polskie bagienko.

Znany demokrata, który nigdy nie wykorzystywał swojej pozycji do ścigania przeciwników politycznych i broń boże nie pełnił funkcji pozakonstytucyjnych zarzucał premierowi naruszanie wolności słowa i tendencje autorytarne. Kto jak kto, ale Zbigniew Ziobro ekspertem od tych tendencji jest. W końcu wespół ze swoim szefem próbował Polskę zmienić w kraj mało demokratyczny. Jego ekspercka wiedza nie spotkała się jednak ze zrozumieniem innych europosłów z Polski.

Jestem w stanie ich zrozumieć. Też bym wolał, aby Polska w świecie nie wypadała jako kraj kłótliwych polityków, którzy przedkładają swoje partykularne interesy nad interes państwa. Kłopot w tym, że w imię partykularnych interesów Platformy premier Tusk zrobił wszystko, by prezydencja Polski odbyła się w czasie kampanii wyborczej. Pije on więc dziś gorzkie piwo, które sam nawarzył.

Zachowanie PiS dało się bowiem przewidzieć kilka lat temu. I można było temu zapobiec robiąc wybory wiosną. Wybory, które PO z pewnością by wygrało. Ale stratedzy propagandowi Platformy uznali, że parę dodatkowych punktów warte jest obciachu, podobnie jak analogiczni ludzie z PiS, którzy również mogą liczyć na dodatkowe punkty za krytykę rządu na forum europejskim.

Zachowanie z klasą, jakie przy okazji zaprezentowali posłowie z lewicy zostanie natychmiast zapomniane. Choćby dlatego, że było równocześnie całkowicie bezbarwne. Europosłowie z polskiej lewicy zapomnieli, że nie muszą koniecznie chwalić Tuska by zaprezentować się inaczej niż PiS. Czego dobry przykład dał Nigel Farage z Wielkiej Brytanii.

Na szczęście dla nas, Europa ma w głębokim poważaniu co też nasz premier powiedział w Parlamencie Europejskim. Szczególnie, że jego wystąpienie było skierowane, tak naprawdę, do Polaków i wyborców w Polsce. A nie do Europy. Czego nikt z polskich polityków nie zauważył.

Dlatego też europejskie media nie zauważyły, że ktoś taki jak Tusk wystąpił w Parlamencie Europejskim. Zajmując się raczej problemami Grecji, Portugalii i sprawą GMO. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfs8q

--
stevep

Data: 2011-07-06 14:20:16
Autor: White Power
Polskie piekiełko towarem eksportowym.
Ale to już by można nazwać Polsko-Angielsko-Holenderskim obciachem. Bo panowie pochodzący z tych dwóch krajów też w tym mieli swój udział a na matołku suchej nitki raczej nie zostawili.

Data: 2011-07-06 16:33:32
Autor: obserwator
Jakie piekielko? Toz wlasnie tak ma wygladac debata

... systemie demokratycznym. Tusk znowu pokazal swoje oblicze matolka i
usmiechal sie jak psychicznie ociezaly.

Tragedia polega na tym, ze facet poszedl tam i razem z Siwcem oklamuja
bezczelnie parlament. Dobre wystapienie Ziobry (ale jeszcze powinien nieco od Farage sie poduczyc
techniki wyglaszania tego typu wypowiedzi) i Farage, ktory nota bene mial
swietne kontakty wlasnie z Kaczynskim , bo sie doskonale rozumieli.

PE to nie komunistyczny sejm, tak jak by chcieli towarzysze z PO i SLD.

Brawo PiS !

Data: 2011-07-06 16:50:09
Autor: obserwator
Jakie piekielko? Toz wlasnie tak ma wygladac debata
Czeski prezydent, Vaclaw Klaus rozumie demokracje i potrafi odwaznie sie
wypowiadac w PE, w przeciwienstwie do zaklamanych Buzkow, Tuskow i Siwcow.

Czesi nie ocenili tego wystapienia swojego prezydenta, jako oszolomskie lub rozrabiackie. Polacy jak zwykle maja kompleksy i sami sie ponizaja.

Wystapienie w PE, Vaclawa Klaus  w 2008 r. warto wiec w tym kontekscie
przypomniec:

http://www.youtube.com/watch?v=Kx3FGPw7w78&feature=related

Komentarze po wystąpieniu Vaclava Klausa:

http://www.youtube.com/watch?v=P0asTC9PKEA&feature=related

Czesi sa dojrzalym narodem, a Polscy niestety jeszcze nie i to jest problem.

Data: 2011-07-06 18:52:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv23o0$bo2$1inews.gazeta.pl...
Czeski prezydent, Vaclaw Klaus rozumie demokracje i potrafi odwaznie sie
wypowiadac w PE, w przeciwienstwie do zaklamanych Buzkow, Tuskow i Siwcow.

Nie zaplujcie się MATOŁY! Kupa z was durni! Jesteście szkodnikami szkodzącymi naszemu krajowi. Kolejny raz pokazaliście swoją fornalską zawiść, że ktoś coś potrafi! Biedacy intelektualni! Porzygać się można patrząc na takich MATOŁÓW, którzy opluwają nasz kraj!

BomBel

Data: 2011-07-06 17:04:01
Autor: obserwator
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]

Nie zaplujcie się MATOŁY! Kupa z was durni! Jesteście szkodnikami szkodzącymi naszemu krajowi. Kolejny raz pokazaliście swoją fornalską zawiść, że ktoś coś potrafi! Biedacy intelektualni! Porzygać się można patrząc na takich MATOŁÓW, którzy opluwają nasz kraj!

z takimi pogladami to do Federacji Rosyjskiej sie przeniesc. --

Data: 2011-07-06 19:02:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv24i1$emh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

patrząc na takich MATOŁÓW, którzy opluwają nasz kraj!

z takimi pogladami to do Federacji Rosyjskiej sie przeniesc.

Masz coś do powiedzenia MATOLE? Pozkazaliście swoją zaściankowość, pieniactwo i zawiść. WSTYD!

"Jesteśmy zażenowani, że niektórzy polscy eurodeputowani nie umieją wznieść się ponad podziały, które funkcjonują w polskim parlamencie. Przykre jest, że Zbigniew Ziobro, Jarosław Kaczyński na czele z Macierewiczem i dyrektorem Rydzykiem mają taką nieodpartą chęć szkalowania Polski na arenie międzynarodowej - zaznaczył Olszewski."

BomBel

Data: 2011-07-06 17:09:42
Autor: obserwator
[...]

....z chamami, klmcami i idiotami nie powinno sie dyskutowac...wiec szkoda
czasu na komentarz ktory plodzi chory bolszewicki umysl.  --

Data: 2011-07-06 19:09:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv24sm$g18$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteście kupa MATOŁOW! Jak wam nie wstyd za tych waszych MATOŁÓw?

Pan prezentuje priorytety polskiej prezydencji, ale za pół roku będzie już inny rząd i inny premier stanie przed nami, byśmy go z tej prezydencji rozliczyli - stwierdził Legutko."

BomBel

Data: 2011-07-07 02:51:51
Autor: cirrus
[...]

Jeżeli wogóle go masz to jest to typowa bolszewicka mentalność.

--
stevep

Data: 2011-07-06 18:36:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv22os$86s$1inews.gazeta.pl...

.. systemie demokratycznym. Tusk znowu pokazal swoje oblicze matolka i
usmiechal sie jak psychicznie ociezaly.

PiS to kupa MATOŁÓW! Bardzo dobrze, że znów pyszczyli. Europa zabaczy co to za durnie!

BomBel

Data: 2011-07-07 15:33:48
Autor: matusm
[...]

ale  za to Matoł sie produkował z truskawkami
mówił NASZE    kaszubskie  ,Za wyraz twarzy bym bo nie potepiał .Niektórzy mają na  stałe taki głupkowaty wyraz twarzy

Jakim mnie Panie Boze stworzyłeś takim mnie masz a do tego ciągle za nim stoja ,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-07-06 18:20:30
Autor: raff
Polskie piekiełko towarem eksportowym.
No jasne, Citrus, jak to samo robil Geremek czy Walesa, to mieliscie orgazmy z zachwytu.

Wiec teraz nie kwekac mi tu.

R.

Data: 2011-07-07 02:50:34
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv220i$12i$1news.onet.pl...
No jasne, Citrus, jak to samo robil Geremek czy Walesa, to mieliscie
orgazmy z zachwytu.
Wiec teraz nie kwekac mi tu.
R.

A jak ktoś pierdnął za  Bolesława Chrobrego to to przytocz.

--
stevep

Data: 2011-07-07 11:31:12
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iv2vsq$sf8$1news.vectranet.pl...
[...]

Ty tu nie pierdol Citrus.

Wet za wet. A teraz spierdalaj.

R.

Data: 2011-07-07 14:05:01
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv3ud5$oj9$1news.onet.pl...
[...]

Ale przytocz wypowiedzi za Bolesława Chrobrego, albo mogą byś wypowiedzi za Łokietka bo on pasowal wzrostem do waszego guru.

--
stevep

Data: 2011-07-07 12:11:48
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Ale przytocz wypowiedzi za Bolesława Chrobrego, albo mogą byś wypowiedzi za Łokietka bo on pasowal wzrostem do waszego guru.

cirrus,  wpastuj kolejny tekst jakiegos pomiotu ubeckiego, to sie posmiejemy.

Data: 2011-07-07 14:48:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv47q4$gcu$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-07 17:52:47
Autor: cirrus
[...]

To dlaczego u ciebie zamiast śmiechu biala gorączka?

--
stevep

Data: 2011-07-07 15:09:58
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iv47de$7te$1news.vectranet.pl...
[...]

To co sie dzialo za Chrobrego porownujesz z tym co bylo za poprzedniego rzadu ?

Chyba ci pielegniarka musiala na kroplowce usiasc :D

R.

Data: 2011-07-07 17:53:36
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv4b7b$eij$1news.onet.pl...
[...]

A ty łyknąłeś pastylke gwałtu?

--
stevep

Data: 2011-07-07 15:43:45
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
cirrus wrote:

[...]

Oj Stefek, Stefek. Za Chrobrego i Łokietka nie było pralek, wiec brudów się nie prało w domach tylko nad strumieniem, czyli podobnie jak teraz.

Zarówno wtedy, wcześniej, jak i dziś, ciągle prane brudy unosiły strumienie w daleki świat. Z tym, że drzewiej strumienie wody, a teraz strumienie elektronów, fotonów lub fala elektromagnetyczna. :)))
--
Pit

Data: 2011-07-07 17:54:56
Autor: cirrus
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:iv4d6j$o5a$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

Sądze, że nawet za krola Ćwieczka nie bylo tylu kretynow co dziś w PiS-ie.

--
stevep

Data: 2011-07-06 18:26:22
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iv1pkd$ngf$1news.vectranet.pl...
[...]

Żenada! Kupa PiS-MATOŁÓW.

BomBel

Data: 2011-07-06 19:42:28
Autor: jerzy.n
[...]

Megalomania do kwadratu , Tusk to może sobie życzyć duzo, ale takie cuda jak ustalanie terminu prezydencji przez Tuska to przesada, tego nie ustala Tusk , co do reszty szkoda słów ...

Data: 2011-07-07 15:34:23
Autor: matusm
[...]

Niestety nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,