Polskie plemniki "emigrujÄ…" do Niemiec

Data: 2013-08-03 01:56:03
Autor: Tuskobus
Polskie plemniki "emigrujÄ…" do Niemiec
Do Niemiec emigrują już nawet polskie plemniki

Nikt nie wie dokładnie, ilu dawców nasienia z Polski przyczyniło się do urodzenia dziecka przez niepłodne Niemki. "Emigracja" plemników jednak istnieje i jest podyktowana względami finansowymi - pisze "Dziennik Zachodni".

Niemieckie banki spermy kuszą Polaków wysoką rekompensatą - 3 tys. zł - za oddanie spermy. W Polsce dawcy co najwyżej mogą liczyć na kwotę trzykrotnie niższą.

Na rynku plemniki są bardzo cenne, bo coraz więcej mężczyzn ma z nimi problemy. Świadczą o tym dane Światowej Organizacji Zdrowia. Dziś normy dotyczące zawartości plemników w jednym mililitrze nasienia znacznie się obniżyły. Kiedyś było to 30 milionów plemników, a dziś herosami są panowie, którzy mają ich 15 milionów.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Do-Niemiec-emigruja-juz-nawet-polskie-plemniki,wid,15867199,wiadomosc.html

Wyludnią nas całkowicie i wyssą nasze nasienie...

Data: 2013-08-03 00:04:19
Autor: stchebel
Polskie plemniki "emigruj±" do Niemiec
W dniu sobota, 3 sierpnia 2013 01:56:03 UTC+2 u¿ytkownik Tuskobus napisa³:
Do Niemiec emigruj± ju¿ nawet polskie plemniki

Nikt nie wie dok³adnie, ilu dawców nasienia z Polski przyczyni³o siê do urodzenia dziecka przez niep³odne Niemki. "Emigracja" plemników jednak istnieje i jest podyktowana wzglêdami finansowymi - pisze "Dziennik Zachodni".

Niemieckie banki spermy kusz± Polaków wysok± rekompensat± - 3 tys.. z³ - za oddanie spermy. W Polsce dawcy co najwy¿ej mog± liczyæ na kwotê trzykrotnie ni¿sz±.

Emgrid dosta³a ode mnie ostatnio za darmola!!

Data: 2013-08-03 15:31:14
Autor: andal
On Sat, 03 Aug 2013 01:56:03 +0200, Tuskobus wrote:

Niemieckie banki spermy kuszą Polaków wysoką rekompensatą - 3 tys. zł -
za oddanie spermy. W Polsce dawcy co najwyżej mogą liczyć na kwotę
trzykrotnie niższą.

nie masz szans

od cwiercglowkow nie kupuja

Data: 2013-08-03 21:54:59
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-08-03 17:31, andal pisze:
[...]

Mogę ci się zlać za darmo...

Data: 2013-08-04 09:01:47
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisał w wiadomości news:ktjn6k$t3$1speranza.aioe.org...
[...]

Taki stary dziadyga jak ty potrafi jedynie zlać się moczem. We własne szorty.

MW

Data: 2013-08-04 11:52:39
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-08-04 09:01, Mark Woydak pisze:

[...]

52 lata to nie stary, idioto...

Data: 2013-08-04 11:39:32
Autor: Marek
Polskie plemniki "emigruj±" do Niemiec
W dniu niedziela, 4 sierpnia 2013 11:52:39 UTC+2 u¿ytkownik Tuskobus napisa³:
W dniu 2013-08-04 09:01, Mark Woydak pisze:

> U¿ytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> Taki stary dziadyga jak ty potrafi jedynie zlaæ siê moczem. We w³asne

> szorty.

> MW

52 lata to nie stary, idioto...

Bekon, musisz sprawdziæ, czy Twoje plemniki wykazuj± ruch do przodu, czy tylko kreca siê w kolko, jak g³upie...

Data: 2013-08-04 13:45:04
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisał w wiadomości news:ktl894$n2v$5speranza.aioe.org...
[...]

Dla mnie (26) to nie tylko stary ale i idiota ;-)))

MW

Data: 2013-08-04 14:08:54
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-08-04 13:45, Mark Woydak pisze:

52 lata to nie stary, idioto...

Dla mnie (26) to nie tylko stary ale i idiota ;-)))

MW

Nie chcesz być stary, to się powieś, idioto...

Polskie plemniki "emigrujÄ…" do Niemiec