Polskie polityki na Ukraine lataja non stop i szcekają na Rosje

Data: 2015-03-03 01:33:08
Autor: boukun
Polskie polityki na Ukraine lataja non stop i szcekają na Rosje
 fred - Wczoraj (20:02)

Polskie polityki na Ukraine lataja non stop i szcekają na Rosje Pytam dlaczego inne kraje unijne tego nie czynia Tylko nawiązują kontakty z Rosją a nie z Ukrainą Kim my jestesmy w UE? popychadłem unijnym? Teraz nastepny błazen z Polski chce leciec tym razem prosto do Moskwy by tam sobie poszczekać na Rosję Tym razem Putin nie pozwoli i u mnie ma plus -nie bedzie pacholek amerykanski osmieszał mi kraju wobec świata Na różnych uroczystosciach w swiecie poza Ukraina polskie delegacje sa raczej niezauwazalne Moze polskie polityki zrozumieja ze Polska jest pogardzana Troche wladzom przykro ale nie mnie - jako zwykłemu zjadaczowi chleba

Polskie polityki na Ukraine lataja non stop i szcekają na Rosje