Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu

Data: 2014-07-28 23:32:17
Autor: HIKI
Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
Kuriozum.

"Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu"

"Zarzuty usiłowania wywozu na Ukrainę bez wymaganego zezwolenia 551 hełmów przedstawili prokuratorzy z Zamościa obywatelowi Ukrainy Olegowi I. Grozi za to do 10 lat więzienia."

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/jechal-na-ukraine-z-setkami-helmow-dla-mieszkancow-grozi-mu-do-10-lat-wiezienia,454084.html

Tyle samo grozi za pobicie ze skutkiem śmiertelnym....

--

Fug the Sigstem!

Data: 2014-07-29 08:39:52
Autor: Wiesiaczek
Polskie przepisy traktują przewóz kamize lek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
W dniu 28.07.2014 o 23:32, HIKI pisze:
Kuriozum.

[...]

To jest tzw. racja stanu:)

Swoją drogą, to wspieranie banderowców powinno być karane jeszcze surowiej.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-07-29 08:22:48
Autor: masti
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 08:39:52 +0200 osobnik zwany Wiesiaczek
napisał:

[...]

a uprawianie prosowieckiej propagandy w sieci to zdrada stanu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-29 12:15:08
Autor: mkarwan
Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lr7lko$k04$3dont-email.me...
Kuriozum.
[...]

Kto uprawia propagandÄ™ prosowieckÄ…?

Data: 2014-07-29 10:31:21
Autor: masti
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 12:15:08 +0200 osobnik zwany mkarwan
napisał:

[...]

Wiesiaczek. Ale widzę, że Też masz ochotę antysemicki trollu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-29 13:17:02
Autor: mkarwan
Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lr7t5p$3ll$8dont-email.me...
Kuriozum.
[...]

Nie zauważyłem aby uprawiał propagandę prosowiecką.
Masz na to jakieś dowody w postaci linków do jego listów gdzie taka propagandę uprawia?

Używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego określenia.
Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.

Data: 2014-07-29 11:26:44
Autor: masti
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 13:17:02 +0200 osobnik zwany mkarwan
napisał:

[...]

nie poradzę na Twoje wybiórcze postrzeganie rzeczywistości. Podobnie jak w przypadku chorobliwego zainteresowania żydami

Używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego określenia.
Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.

a ja po raz kolejny mówię Ci, że mi twoje ostrzeżenia wiszą. jesteś po prostu tchórzem, który boi się pójśc do sądu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-29 19:16:46
Autor: mkarwan

napisał:

[...]

Skoro nie potrafisz przedstawić dowodów w postaci linków to znaczy, że ich nie masz.
To znaczy, że stawiasz zarzuty, których nie potrafisz udowodnić.
Czyli po prostu kłamiesz na temat Wiesiaczka.

[...]

Udowodniłeś po raz kolejny, że używasz wobec mnie kłamliwych określeń.

Data: 2014-07-29 18:25:28
Autor: masti
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu

http://lmgtfy.com/?q=%C5%BCydzi+mkarwan

To znaczy, że stawiasz zarzuty, których nie potrafisz udowodnić. Czyli
po prostu kłamiesz na temat Wiesiaczka.

nie poradzę, że jesteś ograniczony i nie umiesz zobaczyć tego co oczywiste

[...]

potwierdziłeś właśnie, że mówię prawdę. Nadal mnie nie pozwałeś. Czyli twoje ostrzeżenia to kłamstwo. CBDO.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-29 21:18:25
Autor: mkarwan
Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lr8ouo$i82$9dont-email.me...
Kuriozum.
[...]

Czego to ma być dowód?

To znaczy, że stawiasz zarzuty, których nie potrafisz udowodnić. Czyli
po prostu kłamiesz na temat Wiesiaczka.
nie poradzę, że jesteś ograniczony i nie umiesz zobaczyć tego co oczywiste

Nie przedstawiłeś żadnego linktu potwierdzającego twoje zarzuty.
To znaczy, że świadomie kłamiesz.

[...]

Powtarzam, używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego określenia.

Data: 2014-07-29 19:28:47
Autor: masti
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 21:18:25 +0200 osobnik zwany mkarwan
napisał:

[...]

możesz powtarzać do oporu. Nic to nie zmieni w tym, że udowodniłem , że kłamiesz. Z każdym powtórzeniem będziesz udowadniał coraz bardziej :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-29 22:00:00
Autor: mkarwan
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lr8slf$i82$20dont-email.me...
[...]

Niczego nie udowodniłeś.

Data: 2014-07-30 04:30:37
Autor: Titus Atomicus
Polskie przepisy traktuj± przewóz kami zelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
In article <lr8s23$b5c$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa³ w wiadomo¶ci news:lr8ouo$i82$9dont-email.me...

> http://lmgtfy.com/?q=%C5%BCydzi+mkarwan

Czego to ma byæ dowód?

Po polsku nie mowi sie w tym kontekscie 'dowod czego' a 'dowod na cos'. Ewentualnie 'dowodzic czegos'.
To byl dowod na twoje zainteresowania zydami.
Ja doloze kolejny:
http://www.google.com/search?q=mkarwan+antysemita

> nie poradzê, ¿e jeste¶ ograniczony i nie umiesz zobaczyæ tego co oczywiste

Nie przedstawi³e¶ ¿adnego linktu potwierdzaj±cego twoje zarzuty.
Jak nie, skoro tak.
Link, bo o to ci chyba chodzilo, jest powyzej. Teraz sa dwa.

To znaczy, ¿e ¶wiadomie k³amiesz.

Jesli nie widzisz tego co inni widza, to znaczy ze albo masz klopoty ze wzrokiem, albo jestes pierdolniety.

> potwierdzi³e¶ w³a¶nie, ¿e mówiê prawdê. Nadal mnie nie pozwa³e¶. Czyli
> twoje ostrze¿enia to k³amstwo. CBDO.

Powtarzam, u¿ywasz wobec mnie k³amliwego, niczym nieuzasadnionego okre¶lenia.
Klamiesz, mkarwan. Jak zwykle zreszta.
--
TA

Data: 2014-07-29 08:52:21
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.07.2014 08:39, Wiesiaczek pisze:

Swoją drogą, to wspieranie banderowców powinno być karane jeszcze surowiej.

Odezwał się zdrajca i neosowiecki agent.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-07-29 12:14:07
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:lr7gb5$l3g$1node1.news.atman.pl...
Swoją drogą, to wspieranie banderowców powinno być karane jeszcze surowiej.

Odezwał się zdrajca i neosowiecki agent.

Oooo! Nie podoba ci się karanie banderowców?
Dlaczego?

Data: 2014-07-29 12:38:54
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.07.2014 12:14, mkarwan pisze:
[...]

Kurwanie głupi, granica z Ukrainą nie stanowi portalu temporalnego.

Data: 2014-07-29 13:13:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:lr7tju$3tp$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy oprócz okazywania chamstwa i wulgarności potrafisz odpowiadać na pytanie?

Data: 2014-07-29 13:29:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.07.2014 13:13, mkarwan pisze:
[...]

To odpowiedz mi, dlaczego zjadasz ludzkie zwoki?! (jeśli już mamy konkurs pytań oderwanych od rzeczywistości)

Data: 2014-07-29 19:11:35
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:lr80ij$70q$1node1.news.atman.pl...
[...]

Moje pytania dotyczą tego co napisałeś.
Czy oprócz idiotyzmów o zjadaniu ludzkich zwłok, okazywania chamstwa i wulgarności potrafisz odpowiedzieć na zadane ci pytania?
Powtórzę te pytania.

Data: 2014-07-30 11:40:42
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.07.2014 19:11, mkarwan pisze:

[...]

Jakich banderowców, tępy neosowiecki zdrajco Polski?

Data: 2014-07-30 20:11:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:lraeiq$746$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wypisujesz kłamstwa na mój temat.
Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.

Moje pytania dotyczą tego co napisałeś.
Czy oprócz idiotyzmów o zjadaniu ludzkich zwłok, okazywania chamstwa i wulgarności, kłamstw na mój temat potrafisz odpowiedzieć na zadane ci pytania?
Powtórzę te pytania.
https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.pregierz/BUYcIlN1BUo/UH-UX1oVlhQJ

Data: 2014-07-30 20:45:15
Autor: Sonn
W dniu 2014-07-30 20:11, mkarwan pisze:
[...]

Tępa antysemicka gnido. Odpowiedz najpierw na jakiekolwiek pytanie które TOBIE postawiono

--
Sonn

Data: 2014-07-30 20:45:19
Autor: Andrzej Lawa
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
W dniu 30.07.2014 20:11, mkarwan pisze:

Jakich banderowców, têpy neosowiecki zdrajco Polski?

Wypisujesz k³amstwa na mój temat.
Ostrzegam ciê, ¿e ³amiesz prawo.

Prawo ³amiesz ty z ka¿dym twoim ¶mierdz±cym oddechem!

Powtórzê te pytania.
Nie podoba ci siê karanie banderowców?

A ja siê pytam: jakich banderowców, ty neosowiecka ¶winio?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestañ siê martwiæ

Data: 2014-07-30 21:59:40
Autor: mkarwan
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu

U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:lrbefv$q1j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Znowu wypisujesz k³amstwa na mój temat.
Ostrzegam ciê, ¿e ³amiesz prawo.

Moje pytania dotycz± tego co napisa³e¶.
Czy oprócz idiotyzmów o zjadaniu ludzkich zw³ok, okazywania chamstwa i
wulgarno¶ci, k³amstw na mój temat potrafisz odpowiedzieæ na zadane ci
pytania?

Data: 2014-07-30 22:24:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.07.2014 21:59, mkarwan pisze:

Powtórzê te pytania.
Nie podoba ci siê karanie banderowców?

A ja siê pytam: jakich banderowców, ty neosowiecka ¶winio?

Znowu wypisujesz k³amstwa na mój temat.

Piszê sam± prawdê, psie putina.

Ostrzegam ciê, ¿e ³amiesz prawo.

Zaczynam podejrzewaæ, ¿e zosta³e¶ poczêty z naruszeniem prawa.

Nie podoba ci siê karanie banderowców?

A ja siê pytam: jakich banderowców? Gdzie ich widzisz putinowska gnido?

Data: 2014-07-30 22:56:18
Autor: mkarwan
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:lrbk9p$or$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ostrzegam Pana, ¿e pisze Pan o mnie nieprawdê maj±c na celu
pomówienie i zniewa¿enie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione

Data: 2014-07-30 23:22:53
Autor: Titus Atomicus
Polskie przepisy traktuj± przewóz kami zelek ihe³mów tak samo jak wywóz c zo³gu
In article <lrbm5k$fba$1@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

pomówienie i zniewa¿enie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione

No, wlasnie.
A co z zaleglymi pytaniami na ktore nigdy nie odpowiedziales?
Np. skad sie u ciebie wzielo to twoje patologiczne zainteresowanie Zydami?
--
TA

Data: 2014-07-29 13:46:07
Autor: Kapibara
Polskie przepisy traktuj± przewóz kamizelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
Dnia Tue, 29 Jul 2014 13:13:23 +0200, mkarwan napisa³(a):

U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:lr7tju$3tp$1node1.news.atman.pl...
Swoj± drog±, to wspieranie banderowców powinno byæ karane jeszcze
surowiej.

Odezwa³ siê zdrajca i neosowiecki agent.

Oooo! Nie podoba ci siê karanie banderowców?
Dlaczego?

Kurwanie g³upi, granica z Ukrain± nie stanowi portalu temporalnego.

Czy oprócz okazywania chamstwa i wulgarno¶ci potrafisz odpowiadaæ na pytanie?

Jeste¶ ostatni± osob±, która ma moralne prawo do zadawania pytañ innym, bo
sam rzadko kiedy na nie odpowiadasz. Przyk³ad? Wielokrotnie zadawane przeze
mnie pytanie, które przytoczê po raz kolejny:
Co trzeba napisaæ na twój temat, aby¶ przesta³ ostrzegaæ, a poszed³ z tym
do s±du?

Data: 2014-07-29 15:09:25
Autor: Titus Atomicus
Polskie przepisy traktuj± przewóz kami zelek i he³mów tak samo jak wywóz czo³gu
In article <lr7vkl$f99$1@usenet.news.interia.pl>,